دیالوگ ماندگار۲

*حرف از حذف کنکور میشه*

بوو(مائو): والا حذف بشه هم با درس خوندن چیزی از دست ندادیم همچین|:

نه که بخاطر درس تور هاواییمونو کنسل کردیم|:

هیونگ:هاوایی؟

من تو لاسوگاس قرار داشتم..

میدونی چندتا کاباره دعوت شده بودم؟؟

بوو: اره دیگه، هاوایی برا دست گرمی بود که به محیط خارج از کشور عادت کنیم، آخه پوست من حساسه تغییر اقلیم ناگهانی بهم صدمه میزنه.

هیونگ*پاره میشه*: آره آره...اصلا مگه قرار نبود یه هتل ژاپنیو باهم تایید کنیم؟

بوو: وای راس میگی...

 

 

+ آقا...هیونگ..بوو...این خیلی شبیهتون شد ._.

  • Baby Blue

وای خداXD
من پاره..
*وی از شدت خنده صحنه را ترک میکند*

:))
خوبن اینا؟
منظورم اینه ادامه بدم؟"-"

اومممم اره جالبن:)
میتونی ولی یه پستشون کنی زیاد نشن..و هم برات خاطره میشن و میتونی نگهشون داری:)

نه نمیخوام یه پست کنم-_-

XDDDD

دور دنیا در یه چند دیقه 

بلهXD

اه ای کاش اون جریان گربه و لوازم آرایشی رو هم مینوشتیxD

 

یادم نمیاد._.
ولی یادم اومد مینویسمD:
این دیالوگ ها ادامه دارند...(:

جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ , ۲۱:۵۴ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

دوسشون دارم کلا..

آفرین..به دوست داشتنت ادامه بده^-^

عه عه عههههههههXDDD

*وی هرچقدر که به نصفه شب نزدیکتر میشویم انرژی اش بیشتر میشود*

واااااااااایییی

عین مننننXDDD

کیدوووووووووو 

واییییییییی خدااااااا

چرا نیشم تا بناگوش بازهههه

DDDDDD=

+ میخوای خاطره زنده کنی کافر؟

نکن این کارارو مگه نمیدونی قلبم درست کار نمیکنهXD

 

+بابا آره دیگه منو مائو تو لاس وگاس پنت هاوس داریم :/

بابا ما یه بیزینس فوق حرفه ای رو اداره میکنیم

 

 

+وایی اون بنفشه سیاهه سمت راستی منم حتما*^*

+ دقییییقاT----T
البته که میدونم T^T
فقط خواستم مطمئن شم که فقط من دلتنگ نشدم:"

+ آره آره میدونم ^-^


+ of course bitch 
T-T

کیدووووییییی

کی هس الان کممککککککک لازم دارمممم Y-Y

هقق

چیشدههع:D

جر خوردم... چه خوب بود این!

جر دادن مخاطب وظیفه ماست^-^\

@ ro ma

عام... اوکی ای؟ چیشده؟

یعنی شما سه تا خیلی باحالین XDDDDD

قابلی نداریم._.♡ XD

والا چیز باحالی شده بود ولی خببب حل شد خدا رو شکررررر D=

عا خوبه پس:D

کیدووووووو

تو صدا مدا ندادی؟

منظورت چیه؟"-"

میگم ینی تا حالا صداتو جایی نذاشتی؟ XD

نهههه اصلا@-@
میخواستی بشنوی؟._.

عارههههههه

خیلیییی دوس داس داشتم البته اگ راضی نباشی هیچاااا

خب...راستش من حتی واس دوستامم خیلی ویس نمیگیرم@-@
ولی...صب کن ببینم چیزی میافم یا نه@-@

واااااااییییی پیدا کنی میدی؟

واهااوو واقننن ممنوننممممممممم

هووومم باش *--*

یافتم:/ با حرفایی که میزنم کاری نداشته باش._.
اهم:/
https://s17.picofile.com/file/8424021784/Audio_from_Asra.html

ایشالا که باز نکنه"-"

هن؟

واااااایییی :((

باز نکرررررددد

 

عهههه اجازه هس بگم زهر مار؟

بروووو یوآپلوووود عاپ کننننن Y-Y

خدایا شکر*-*


...
ایح=^=
باشه-،-

جانم؟

نگووووو من میخوااااممم بشنوممممم T-T

باشه بازم صبر کنT-T
اصلا چرا میخوای بشنوی؟"-"
مگه صدای چند نفرو تو بیان شنیدی؟@-@

چشششممممم D:

والا نمیدونم خودمم 

شاید سندروم صدا شنودی گرفتم

صدای نصف بیانو شنیدم منننن D=

واقعا صدای نصف بچه هارو شنیدی؟
عجب@-@
خب..هرکاری نکردم‌ نشد...
میتونم آیدی تلگراممو تو خصوصی بهت بدم و اونجا بفرستم"-"

سلام اونی خوبی^^

سلاام*-*
خوبم*-*
تو چطوری؟

خداراشکر×-×

مرسی منم خوبم^^

من چیلا اونیامو اینقد دوست دارم:/

خیلی دوست دارم:):/

:)
عه؟XD
خوبه دیگهXD
ماهم دوستت میداریم×-×♡

سلااااام

صرفا جهت اینکه بگم حداقل دو سه بار گفتی خیلی خوب میشه اگه*از خنده پهن می شود*

راستی این عکس بالاییه  چه کاواییه

سلام
:)
مرسی

لازم شد منم بذارم D:

بذار
شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ , ۱۲:۵۱ آرتـــ ـــمیس

*غش کردن از خنده و گفتن : بازم از اینا بذار*

ببینم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan