آخه این چه کاری بودT-T

یه سوتی وحشتناک دادم...

دقایقی پیش دینی داشتیم..داشت میپرسید.

و خب منم هیچی نخونده بودم._. اصلا نمیدونستم درس چندیم.__. بعد گفتم خب حالا ویس بقیه رو گوش میدم همونو مینویسم:/

حدس بزنین چی شدTT

به جای اینکه سوال دو رو ریپلای بزنم، جواب سوال دوی یکی از بچه هارو که داشتم گوش میدادم ریپلای زدم و همونو نوشتمT-----T

خدایا...

سریع پاکش کردم"-"

امیدوارم کسی متوجه نشده باشه"-"

  • Baby Blue

مطمئن باش جباری ندیده D:

آره چون وقت کلاس تموم بودD"=
ولی دقیقا بعدش نوشت خسته نباشین._.
ممکنه دیده باشه.__.
سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ , ۱۰:۲۲ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

ندیده ندیده._.

آره همینه._.

فدا سرت مثلا چی میخواد بشه ؟ =)

ولش بابا !

حق با توئه ولی...T-T

خداوند بت رحمت خود را نازل کند الهی ._.

* وی تسبیح خود را میچرخاند *

بگو آمین ._.

آمین._.-

به خودت باور داشته باش ندیده ;-;

باشهT^T

*دعا میکند ندیده باشد*

ندیده ندیده :")

ایشالا:"

ندیده نگران نباشT^T

نگران نیستم T-T

امیدوارم ندیده باشهTᴗT

منم:"

دیده باشه هم عیبی تداره. احتمالا نصف بچه ها از این کارا میکنن. یادش میره :)

بخاطر اینکه دیده باشه یا نه زیاد ناراحت نیستم:"
دارم واس دست و پا چلفتی بودن خودم متاسف میشمTT

نگران نباش باو "-" 

اوکی "-"\

همچین گفتی فکر کردم چی شده :/

"-"

ریلکس حالا... ندیده ایشالا =")

آرومم بابا...
ولی حماقت کردم:"

اصلا ببینه بابا...حداقل یه خاطره میشه برات... نمره دینی رو کسی یادش نمیمونه ولی این طور سوتیا رو چرا! 

مشکل دیدن نیس..‌مشکل اینه اونقد احمقم که نتونستم یه ریپلایو درست حسابی بزنم=^=

از فردا دیگه غیبت نمی کنم... :| :(

....
منم از اول ترم دو غایبم..

اخ اخ میدونی یاد چی افتادم پارسال سر کلاس ریاضی بودیم بعد امتحان داشتیم منم هیچی نخونده بودم یکمم سر کلاس دیر حاضری زده بودم هیچی دیگه معلم سوال هارو به منم داد و گفت باید این صفحه دوم رو هم تا مثلا نیم ساعت دیگه اینا بفرستید منم که هیچی بلد نبودم اصلا همه به امید کسایی که خونده بودن سر کلاس بودن >_< بعد داشتیم تو گروه خودمون هی از هم میپرسیدیم فلانی این سوال بده یا کی جواب سوال 2 صفحه اول میدونه بعد اسم گروهمون ریاضی دهم بود اسم گروه ریاضی که داشتیم توش امتحان میدادیم و معلم هم بود هم ریاضی دهم بود این دوتا گروه هم پشت سر هم بودن تو واتساپ منم که استرس داشتم هیچی دیگه رفتم تو گروه امتحان گفتم بچه ها کی صفحه دومو حل کرده :|||| ×_×

منم اومدم سریع پاکش کنم که متاسفانه معلم رو تلفن دراز کشیده بود و در ویس با لحن ترسناک و عصبانی گفت :خانم حسنی،این چه کاریه من این همه وقت دادم ما این همه با هم کار میکنیم و بلا بلا و بلا

البته خوشبختانه من با مظلوم بازی جمعش کردم ^_^ اخرشم همه سوال هارو با تقلب دادم رفت >_<

+ خیلی حرص نخور بعدا خاطره میشه هرچند اون لحظات اول خیلی رو مخه :)

وایییی>-<
معلمتون فقط"-"
درود برتوXD
+ نه بابا همچینم حرص نخوردم^-^

معلمش نبین!!تسبیحم کو..؟

چیزی نیس کهD:فوقش نمره منفی یا اصلا تهدید..چی میشه مگه؟همه اینا میشن خاطره چه بهتر که خاطره ها زیاد باشن؛)

بابا بحث نمره اینا نیستT-T
دارم برا دست و پا چلفتیت خودم تاسف میخورم><
آره:")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan