ییلاق:)

خب...حدس میزنم خیلیاتون اصلا ییلاق ندیدین..به جز تو کتاب اجتماعی>-<

و...خیلی جای قشنگیه بنظرم!

اوندم چندتا عکس بذارم لذت ببرین^-^\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+ راستش وقتی کوچیکتر بودم خیلی سر اینکه مغانی و عشایر بودیم اذیتم میکردن...مخصوصا همسن و سالام...ولی الان یجورایی خوشحالم^-^\

+ ییلاق آسمونش خیلی قشنگه...ولی چون من دوربین ندارم نمیتونم نشونتون بدم'^'

+ من خیلی بیمارم که دیشب داشتم به اینکه اسم کتاب آقای آبی چی باشه فکر میکردم؟._. آخرشم به نتیجه ای نرسیدم "-"

+ امروز شیرکاکائو خوردم*-* پس از قرن ها T-T

+ چرا عکسا اینجوری شدن؟-_- برم ببینم میتونم درستشون کنم یا نه-،-

  • Baby Blue

چقدر قشنگن! @_@ 

دوست داشتنی و یجورایی به وجد آور! {درسته اصلا این کلمه؟!}

+منم امروز بعد از دهه ها شیرکاکائو خوردم "_"

اوهوم@-@
درسته×-×
+ بزن قدش *-*_|
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۹۹ , ۱۴:۳۱ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

چه خوشگل*-*

البته من دوهزار دیدمD:

مرسی*-*
یوح^-^

چقدی زیبان عکساD:

منم جز اجتماعی

شهری همچین داریم:)

خوبی کیدویی؟

وای ییلاق مکانم هست؟@_@ من فک میکردم به رفتن از یه جای سرد به گرم(یا گرم به سرد؟) ییااق میگن=/ در این حد تباه:/

عا._.
XDDDDD
از مکان گرم به مکان سرد رفتن که در تابستان اتفاق می افتد میگن ییلاق کردن و اسم اون مکان سردم ییلاقه
و از مکان سرد به مکان گرم رفتن میگن قشلاق! که اسم اون مکان گرمم قشلاقه:)
ولی همچنانXDDDDDDDDDD

واییی واییی!!

عشایری هستییی؟:>

یثیسییسییتییییی *-*

خیلی ذوق کردم نمی دونم چرا >-<

^-^
آره:)
*-*♡
یوح:)

چقد خوبه اونجا *-* 

من دقیقا مثه آرام فکر میکردم -_- 

اوهوم*-*
خبXD طبیعیه فکر کنم چون هیچوقت نبودین×-×

آسمون..آبیه..آبیش خیلی قشنگههه💙

آبی مثله آسمون...

فکر کنم یه سی ثانیه زل زده بودم به آسمون 

انگار تا حالا آسمون رو ندیده بودم

آرهههه*-* کاش آسمون شبشم میتونستم نشونتون بدم"^"
عادیه:")

عاقا نخند تقصیر مدرسست که به ما نصفه یاد داده خبxD

ولی خیلی خوشگله؛خیلی*-*

بله بله اصلا تقصیر شما نیست×-×
مچکرمT^T

چه جای خوشگلیههههههه*-*انگار بهشته*-----*

منو ببرین یه همچین جاهاییT--Tاسموناش روㅠㅠㅠ

مچکر*^*
منم دلم تنگ شدههههT---T
باید آسمون شبش رو ببینیییT^T

چرا من نیز همانند آرام فکر میکردم"-"
و چقدر قشنگه اونجا*-*
دلم رفت:")

نو پرابلم بانو موچی"-"\
مرسی*-*
یاح:"))

واو، وی حسرت میخورد... خیلی طبیعتون قشنگه...حتما باید یه سر بیام...

کتاب من وی ذوق میکند @_@

 

آره بخورT-T مرسیT-T آرههههههه حتما یه سر برنD":
اصلا درگیر بودم بدجور×-×
تازه چند شب پیشم داشتم به بچه استفان فکر میکردم"-" کلی هم ذوق کرده بودم...فکرشو بکن...یه استفانچهT-T
@استفان
داری میبینی؟:/ بیا بگو کی قراره استفانچه رو ببینیم"-"

منم چند شبه هی خوابایی که مبینم محیط وبلاگ جز ثابتشه... 

استفانچه XD 

منم میخوام ببینمش*-* ...اول باید براش آستین بالا بزنی...

@ استفان

بگو کی؟ 

آره منم! بدجور تو روحمون نفوذ کرده
باید نشونمون بده._. هم استفانچه رو هم مامان استفانچه رو*-* من؟ باشه بذار ببینم دختر خوب براش پیدا میکنمXD
@استفان
زودباش!

پ.ن: فکر کنم داره از بیان میره...

وای عجب عکسایی 🤩🤩مررسی ازت😊 روحم تازه شد😀😀

+ دلم می خواست تو همچین جایی زندگی کنم واقعا خوشبحالت 🥰🥰

عه؟ خوبه خوشحال شدم*-*
+ ماهم تو شهر زندگی میکنیم ولی گاهی چندروز میریم ییلاق:) مچکرم:")

بره هم بر هم میگرده... حدسم اینه که درساش سنگینه و اینجا تمرکزشو بهم میزنه...وگرنه چرا باید بره...

اره تو باید براش پیدا کنی!...فک کنم استفان از دخترای متفاوت، احساسی، پر جنب و جوش و کسی که به زندگیش یه هیجان متفاوت بده خوشش بیاد...وای تا چقدر حدس زدم... زیادی بیان تو روحمون نفوذ کرده.... 

آره یبارم گفته بود که درس داره! منم‌حدسم‌ همینه ^-^
یبار بهم گفته بود از چه دخترایی خوشش میاد*-* آره یجورایی..و گفت دوست داره که تو خودش نباشه و باهاش حرف بزنه*-* و از دخترای شجاع و غیرتی خوشش میاد*-*
خیلی اصلا!
+ آقای آبی! شما خودت چی؟×-× من میخوام بچه آبی(وایییی الهییییT---T) رو هم ببینم!
+ من اصلا از بچه خوشم نمیومدا :/ ولی از وقتی اومدم بیان منتظرم بچه همه رو ببینم"-"
+صبر کن ببینم! بچه آبی میشه همون بیبی بلو@-@ گاددد×-×

عه بیبی بلو...  

منم دوست دارم ببینمش...مثل استفان اول باید خانم ابی رو بیابیم.... 

یاح•~•
کسی نیست که فکر کنین بتونه خانوم آبی باشه؟'^'

نمیدونم...فکر کنم،.. مطمئن بشم... اون فکر کنه... مطمئن بشه... نه هنوز... ولی شاید یه روزی واقعا مطمئن بشم و ازش بپرسم... 

من منتظرمTT مطمئین شدین اطلاع بدینT-T

حتما اطلاع میدم @-@ اگه بیانی وجود داشت البته... 

وجود داره مطمئن باشT-T
درضمن آیدی تلگرام و اینستامم هست باز@-@
یا ایمیل^-^
خلاصه که راه های اطلاع رسانی زیاد و متنوعنXD

یه کدوم که خودت دوست داری رو برام خصوصی بفرست... 

برام مهم نیست راستش!
ولی باشه آیدی تلگراممو میدم! ولی نه! ممکنه یه روز عوضش کنم"-" 
صب کن رمز اون پست رمز دارمو بدم._.

*-* *0*!!!!چه قدر قشنگovvvoدلم طبیعت و دریا می خواد شدید>vvv< !!!!از ساختمونا متنفرم=/ هوا هم نیست بهترین آب و هوا همون جاست*^* زندگی رو تو پوست و گوشت وخونت حس می کنی#3#

 

*)*منم چند وقتیه شیر کاکایو نخوردم.". نوش جونت$-$

:)))
منم تو شهرم! ولی گاهی تعطیلات میریم اونجا! البته اونجاهم مشکلات خودشو داره ها×-×

مرسی*-*
برو از تو کافت یکی بردار:")

فکر کنم 3 سالی شده جایی نرفتم و جز چهار دیواری اتاقم چیزی زیاد ندیده باشم.-. !!

 

بازم به دور از همه چی آرامش و بی دغدغه ای بودنش می ارزه برای ریلکس کردن^^

 

._. !!اااع راست گفتی*-*

واقعا؟ چرا آخه؟TT 

درسته:)

*-*

درس:/

 

دلم می خواست برف داشتیم امسال برف سفیدو می خوردم:{ حیف..

مووود:/

ما که همیشه برف داریم...
+ دیوانه امسال برفم بود نباید میخوردیش@-@ کرونا هس!

00(چه خوب هعیی رنگ برفو هم خدا از یادمون برد فقط یادگار سرماشو برامون گزاشت:{

 

/: اون که آره ولی کو برف^^!؟

ما که فقط تابستونا برف نداریم! و روزایی از زمستون که به شدت سرد میشه:)

میخوای برات عکسشو بفرستم؟XD

@-@!!!ینی چی؟؟

 

بی زحمت:)

ینی بهار و پاییز و زمستون برف داریم"-" ولی بعضی وقتا زمستونا اونقد سرد میشه که برفم نمیتونه بباره._.

صب کن:)
https://s16.picofile.com/file/8424539876/20210125_211420.jpg

https://s17.picofile.com/file/8424539984/20210120_175806.jpg

https://s17.picofile.com/file/8424540300/20201204_154102.jpg

https://s16.picofile.com/file/8424540500/20181229_101628.mp4.html

تبلتم سوخت بخاطر همین عکس و ویدیوی چندان جالبی نداشتم×-×

TT~TTخیلییییی خیلیییی قشنگههه

 

هم مزه شو بهم چشوندی هم حسشو*-* تنکیو*3*

خواهش میکنم:">

میدونی..

عرض عکسات رو 640 قرار بدی درست میشه احتمالا

و واو~ چه زیبا 

مرسی که گفتیTT
مچکرم:")
نذارید استفان بره ...
عا یجورایی درکش میکنم...
ولی خب فکر نکنم بره...ینی شاید سر بزنه به وبامون...اونقدرام بیشعور نیسT-T

عه یعنی هر سه تاتون عشایر اید ؟! یا فقط تو ! وای خیلی خوبه D:

فقط منD":
ولی شاید بعد کنکور اون دوتا بی همه چیزم بردم ییلاق:)

بذار بگم که دوبار داشته وب رو حذف میکرده و من به موقع رسیدم ...

منم ببر ((:

بیشعور-_- اصلا پیداش نیست این بشر! و کجا باهاش حرف زدی؟ اصلا تلگرامشو نگاه نمیندازه-،-

جورش میکنم:")

نویسنده ش بودم ، الان دیگه نیستم 

گاددد...
نگفت چرا میخواد حذف کنه؟TT

منظره رووووو

اصلنم دلم نخواست T-T

 

T^T
میدونمT~T
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ , ۱۰:۰۵ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

واییی خدایااا چه جای خوشگلیهههه*--* دلم‌خواست ایح ㅠㅠ منظرش دل منو بردههه

مرسیی*-* ایحTT
+ سحری...خیلی وقته پست نمیذاری'^'

چقدر قشنگه خـــدا! @-@

من یه بار باید برم اونجا! باید! *-*

اوهوم@-@
حتما بیا! حتما! *-*

وای خدایا چه خوشگله...

من توی خواب یبار رفتم ییلاق ="))) چقد خوش گذشت

توی واقعیت تا حالا نرفتم

هارتم :""

مچکرم*-* ( الکی مثلا من مالک و سازنده ییلاقم._.)
وایییی:") چه خوب!
میری:"
*چسب زخم میدهد*
جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ , ۱۰:۴۴ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

عاههه اتفاقا پست گذاشتم :-: دیروز یعنی. واقعا میخواستم پست بذارم اما گشادیم نمیذاشت و آخرم پستمو گذاشتمممم

آرهXD

خدارو شکر:"""

عه یعنی تو همون چادر رنگی رنگیای عشایر زندگی می کنین؟ :))

که از این رنگیا ازش آویزوونه :)

تو چه منطقه ای؟ 

چادر منطق مختلف فرق میکنه..و برای ما رنگی نیست تیره اس..ولی از اون رنگیا که گفتی آره آویزونه:)
اردبیل، دامنه کوه سبلان^-^

من تا حالا انقدر از نزدیک(!) برخورد نداشتم. به قول آرام فقط تو اجتماعی دیدیم. میشه چندتا سوال دیگه‌ هم بپرسم؟

یکی اینکه لباس محلی می پوشی؟ (ذوق)

و یکی هم در مورد اینکه مدرسه رو چی کار می کنی؟ 

آره^-^
نه! ما که تو شهریم. و اونایی که تو خود ییلاق زندگی میکننم باز لباس محلی نمیپوشن..فقط بعضی از مامان بزرگ ها میپوشن..یا مثلا تو عروسی ها بعضی ها برای چندساعت لباس محلی میپوشن^-^
من که اونجا زندگی نمیکنم...و آها اینو اشاره نکرده بودم..عشایرا تو اواسط بهار و تابستون میرن ییلاق...که خب اون موقع هم مدرسه تعطیله دیگه( مدرسه ها اونجا بخاطر همین کوچ کردنا زودتر از مدارس عادی تموم میشه) ...و تو منطقه ما قشلاق همون دشت مغانه( اینم احتمالا تو اجتماعی دیدین^-^) مدرسه هم تو روستاهای اطراف مغانه...
( تا دبستان یه کلاس هست که توش بچه های اول تا ششم درس میخونن! تو یه کلاس! این مدرسه تو خود مغانه ولی از ابتدایی به اینور تو خود مغان مدرسه نیست و بچه ها باید هرصبح برن روستا..سخته!)
+ چرا حس میکنم امیری؟

نه امیر نیستم واقعا D: تا حالا هم کامنت ندادم...

آهان... یعنی خودت نیستی... فامیل ایناتون مثلا... ؟

ببخشید اگه ناراحت میشی جواب نده :) 

باشه ._.
آره...میدونی بعد سال چهل/پنجاه خیلیا اومدن شهر...و الانم بیشتر عشایرا تو شهرم خونه دارن...بخاطر همین فامیلامونم آره پراکندن...هم اونجان هم اینجا!
نه بابا چرا ناراحت شم^-^

چقدر برام جدید و جالبه که عشایر عزیز (چه واج آرایی ای D: ) هم تو شهرن هم تو چادرای رنگی :)

 

یادم باشه برای دوستام بگم :دی

آرهD":

ممنون بخاطر گسترش اطلاعات^-^~♡

الهی کوفتتون نشه چه جای قشنگی زندگی میکنید '-' اونجا هوا خیلی خوبه نه؟ نگو نه که هوای خوبش از عکس بهم منتقل شد '-'\ عکسای موردعلاقم ۷-۶-۵ ان :" +واااای چه کوه خوشگلی! من عاشق کوهستانم.

خیلی خوبهTT
آرهههه اونجا کلا کوهستانه بخاطر همین کوه خیلی خوب دیده میشه*-*
کوه سبلان اسمشو شنیدی؟ این همون کوهس!

اووو مااای سبلانه اونجا؟ آره بابا کوه معروفیه کیه که اسمشو نشنیده باشه *O*

خودشهD;
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan