دیالوگ ماندگار۶

*تولد سال پیشم*

من: بچه ها،الان دارم به این فکر میکنم که شاه علیزاده (معلم زبان مدرسمون) همه اون استوری هایی که پر از کلمه "فاک" بود رو دیده و...

هیونگ: گند زدی ینی~

هاید کن استوریتو ازش

من: ریپلای کرد، کوئیک ریکشن گذاشت، گفت تولدت مبارک عزیزم و منم جواب دادم مرسی خانوم معلم و بعد اون لایک کرد حالا هاید کنم؟XD آر یو سیریس؟XD

هیونگ: نه الان ریدی

نمیشه جمعش کرد

آینده رو میگم

من:XDDDDDDDDDD

هیونگ: امیدوارم سال بعدی اگه وجود داشته باشه معلممون نباشه

من: تازه بدتر از همشون میدونی چیه؟ اونجا که تورو تگ کردم نوشتم تنکس بچXD

هیونگ: نمیدونم چی بگمXD واقعا الان حال ندارم ولی از ته دل افسوس میخورم..خوبه معلم زبانم هس!

من: فکر کن اون همه گندکاریXD از اینورم عکس پروفایلمXDD

هیونگ: حرفی نمیمونهXD

من: ما آدمای آبرو مندی بودیم

حداقل جلو معلماXD

هیونگ: بودیم

ریده شد..

من: ساری بچXD

+ اذیت نمیشین انقد تند تند پست میذارم؟ "-"

+ چرا خیلیاتون اون پست پین شدمو درنظر نمیگیرینTT فقط چند نفر گفتنT^T

 

  • Baby Blue

وای من جر حسنیخنسخظ
این از همه خنده دار تر بودددددددددد
*وی پخش زمین میشود و از خنده میترکد*
خداوکیلی شماها آبروتونو با کاراتون جلو همه بردینXD

جر دادن شما وظیفه ماستXD
مرسیییXDD
حالا ما زیاد سوتی لفظی نمیدیمXD سوتی های رفتاریمون خداستXDDDD

وای این مدل بی ابروییا جلو معلم خیلی بده ="

 

+پین؟ کدوم پین؟

دور خودش میچرخد پین پین میکند*

آره:"
وایXD ینی بعد اون حادثه اولین بار که رفتم کلاسش اصلا یجوری با عصبانیت باهام برخورد کرد که کم مونده بود دوباره برگردم خونهXD


+ این منظورم بود-،-

😂😂😂😂😂

عالی بود اصن 😂😂😂

 

کدوم پستتتتتت؟ TT

ممنونXD♡

این TT
شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۲:۴۵ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

تو این یه مورد تنها نیستین

من یادم رفته بود مدیرمونو هاید کنم و تو استوریم کلی برا فوتو تیزرای پنتا عر زدم....

و فک کن عکسه که استوری کرده بودم این بود..

عکسه فقطXDDDD
از عوامل مدرسه فقط همین معلمه فالوم دارهXD
+ وای فکر کن استوری ال جی بی تی میذاشتی "-"
شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۳:۱۵ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

+ باورت میشه حدودا ۴ سال پیش بود که واسه اولین بار از معلم زبانم پرسیدم بیچ ینی چی؟؟ حتی براش اسپل هم کردم ی وقت خدایی نکرده فکر نکنه منظورم Beach بوده...

*اشاره به بیچ بیچ کردن ویمین*

گااددددXD
منم قبلا یبار گِی رو پرسیدم •-•
شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۳:۱۶ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

بذار برم با اون یکی اکانتم فالوت کنم صد تایی شی*-*

*-*
شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۳:۱۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

یوووووهوووو

من صدمین دنبال کننده ت بودمممXD

لیلیلیلی

مرسییییی*^^^*
*اشک و شوق فراوان*

من برای استوریام از 100 نفر 81 شون هایدن😂😂

بیشتر فک کن خواهر از این پس..🤦🏻‍♀️

من کلا فالور زیادی ندارم تو اینستا...صد و بیست نفرن فکر کنم..و معمولا دوستامن...فقط یه معلم فالوم کرده اونم شاه علیزادسXD
چشمXD
شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۳:۳۵ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

ماچ پس کله ت*-*

*خم میشود و پس کله اش را میاورد جلو*
شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۳:۴۳ آرتـــ ـــمیس

صد تایی شدت مبارک‌ D:

مچکرمTT
شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۳:۵۱ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

موهای نرم کیدو را می بوسد*

صافت شدم عنتر:"

گمشو:"

لبخند میزند*
چقد دلم‌ برا حرف زدن با تو تنگ شده بود:"
اصن ذوق کردم:"
*جمع شدن اشک در چشم*

+ قرار بود پس کلمو ببوسی!

عاشق نوشته هاتم

و

اینکه راحتی

و

آبی آسمونی وبتو دوست دارم#-#آرامشه^^

 

رانرحعرخعزخعزخعز مرسیییییییی کاپکیکT------T
مچکرم...هرچند یکمم بی حیامD": !
خودمم دوسش دارم:") ولی نمیدونم چرا میخواستم عوضش کنم...میخواستم تنوع شه..هرچند دلم نمیاد:"

صدتایی شدنت مبارک بچ^^

 

*شاهعلیزاده لفت ده چت*

Thanks whore*-*

*شی شود لفت د اسکولXD*

^-^

@-@نههه این چه حرفیه00(!!!

 

عوض کنی0-0؟؟ااع00(

D"=
اشکال نداره ناراحت نمیشم اگه یکی بگه بی حیام*-*

اوهوم@-@ میخواستم بازم آبی باشه ها ولی یه بک گراند دیگه...مثلا یه عکس باشه..

میگم کیدو، اگه برای بک گراند دنبال یه عکس درست درمون میگردی تیریخیدا بیا پیش خودم ]"=

الان پیشتم..
فقط باید نویسندت کنم که خودت درست کنی...
بریم‌ واتساپ؟ یا تلگرام؟

به نظرم اینطور نیستی:{ صادقی..شفاف بودن قشنگ تر از مخفی بودن و رو هزار لایه پوشش خوابیدنه:)

 

^^از صریح بودنت خوشم میاد^3^

 

هر جور دوست داری^3^ وب خودتی عزیز*-*هر چی صلاح می دونی^^

عاو مچکرمT^T

هییی مرسیD":

باشه حالا ببینم=^=

یاخوداااXDDD این یکی خیلی باحال بوددددددددددد 

*میرود و رو به اسمان چنین اکیپی را آرزو میکند* 

 

-صدتایی شدنت مباارکااا 

مرسییییXD
*آمین*

+ ماچاکارام*-*

واییی XDD

@یومیکو

عامم... من خیلی قبل تر وقتی معلم زبانمون دم در بود و داشت با یه معلم دیگه حرف میزد بلند پرسیدم بچه ها کسی میدونه فاک چه معنی داره؟ ._.

ولی این واقعا باحال بود XDDD

من قشنگ تو کلاس داد زدم تیچر gay ینی چی؟
تیچر:...
(البته بهم گفتاااXD)
یاحD=

صدتایی شدنت مبارک....

پست پینتو دیده بودم قبلن تو همون روز که بحث کراش داغ و 700 تا کامنت بود... ولی گفتم بعدا بنویسم که یادم رفت.... 

مرسی*-*
عهXD
خب هنوز دیر نیستXD
شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۵:۱۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

منم دلم برات تنگ شده ایح:"

چرا از هم فاصله گرفتیم..

گمشو بیا بغلم :"

 

+ خب تو پس کله ت مو نداره بشر؟ XD

نمیدونم...
تو دور شدی:"
اومدم:"


+ نه! اصلاح میکنمXD

راستی این استلا پیداش نیست یا من نمیبینمش... 

نیست"-"
حتی پیام دادم جواب نداده:"

واییی XD خداروشکر از این مشکلا نداشتم من... خیلی بده... آدم سکته ناقص رو رد می کنه...

 

در راستای جوابت به عشق کتاب:

خدایی بهت گفت گی یعنی چی؟ O.O ناموسا؟ O.O

من که فقط خندیدم XD

آره0-0
خیلی معلم خوبی بودT-T

تاداااا بک گراندت عوض شد^-^

فقط حس میکنم یه مقداری عکساش گنده ان، میخوای ریز ترشون کنم؟

تو عوض کردی یا من؟XDDDDDDDDDDD
هوممم...وایسا...میخوام قالبم عوض کنم! اون قالب تو رو بذارم؟ یا همین خوبه؟

قالبو.. ^-^

چقدر کیوت آخه =))*پفبلا برای تماشای قالب*

آره میخوام دکوراسیون اینجا رو تغییر بدم^-^
سال جدید نزدیکه*-*

کیدو مسخره کردی منو؟

همین یه دیقه پیش عوض کردم بعد الان میام میبینم یه چیز دیگه گذاشتی|:

خب خودت بلدی چرا میای به من میگی|:

ببخشیددددددTT فکر کردم وسط کلاسی گفتم بذار ببینم خودم میتونم یانه"^"
+ قالبو عوض کنم؟"-"

قالب قبلیت بیشتر به خودت میومد اون یکی رو بیشتر دوست داشتم

آها...باشه پس همونو میذارم^-^

میگم کیدو، اینی که الان گذاشتی یه مقدار تیره نیست؟ اون یکی بهتر نبود؟

ندیدم اونو._.
بذار ببینمش...
اونی که تو واتساپ گفتی مگه این نبود؟

نه اونی که تو واتساپ گفتم یکی دیگه بود، الانم یه مقدار رنگشو عوض کردم روشن تر شده. چون شلوغه روشن باشه بهتره به نظرم...

هومممم میخوای همونو بذار..فکر کنم اون قشنگ تر بود
شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۱۸:۲۸ آرتـــ ـــمیس

اینجا رو...

یاپ*-*
بوو زد برامD:

واو چه باحال شده... 

بوو درست کرده*-*
و مرسیD":

حقیقتا نمیفهمم چرا دنبالت میکنه و تو چرا درخواستشو قبول کردی:| 

زن عجیبیه...

تو هم بد ریدی:) ولی این ریدنا جلو معلم عادیه... ما یه بار جلوی مدیر این مدلی ریدیم. 

به این صورت که شهربانو و آیدا سر زیبایی های شان مندز دعواشون شده بود:| و آیدا می گفت که موهاش شبیه گوسفنده و شهربانو هم رگ فنگرلیش گرفت و کفششو پرت کرد تو کلیه ی آیدا:| و احتمالا کلی در ستایش سیکس پک های شان حرف زد و ... مدیر پشت در بود...

 

آره راس میگی:/
گاد...

@گربه

من یادمه اون روزو xD

به چشم دیدمش xD

هی...پس من کجا بودم؟XD

رو این عکسه کراش زدم فک کنم... 

مبارکD":

عه, عکس کراشم رو چرا پابلیک کردی... 

متاسفم:(
دیگه دیره:(

XDDDDDD یادش بخیر

خدایی بد ریدی

چهره واقعیمون آشکار شد

 

داداش قالبتوT____T

بهتون افتخار میکنم💕

خیلی خوشگله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan