قرصِ weird !

امروز رفتم دکتر بخاطر پوستم...

و گفت بخاطر اختلالات هورمونی و دستگاه تولید مثلته:/

و کلی قرص بهم داد...

بذارین توضیحات اون کاغذ توی یکی از قرص هارو براتون بخونم^^ :

این دارو ممکن است باعث ترس از نور، تاری دید و خشکی چشم گردد.

مصرف این دارو ممکن است باعث مشکلات استخوانی-عضلانی مانند درد مفاصل، درد و سفتی عضلات، اشکال در راه رفتن، تغییر در خلق و خو و تمایل به خودکشی گردد"-"

مصرف این دارو ممکن است باعث افسردگی و تومور مغزی شود:/

از تماس زیاد با نور خورشید، نور لامپ(!)، هوای سرد و باد، بخصوص در ماه اول درمان خووداری نمایید!

درطول روز از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

انجام اعمالی مانند اپیلاسیون، الکترولیز، لیزر و میکرودرم به علت احتمال ایجاد اسکار ممنوع میباشد.

مصرف همزمان این دارو با ویتامین آ سبب افزایش سمیت دارو میشود ( جالبه خود دکتر همراه با این دارو ویتامین آ هم داده'-')

عوارض: خونریزی بینی(آخ جون بالاخره قراره خون دماغ شم*-*\ )، التهاب سفیدی چشم، درد در لب ها، درد مفاصل و استخوان، افزایش کلسترول و چربی خون، اشکال در راه رفتن، قرمزی و خارش چشم، عفونت پوستی، حساسیت به نور، نقص شنوایی، هپاتیت، پوست اندازی(!)، ورم مغزی، سردرد و تغییر در دید، خونریزی از مقعد، افسردگی و تمایل به خودکشی

 

+ :/

+ واقعا الان دلم میخواد رحممو دربیارم خلاص شم'-'

+ کسی اینجا رحم نمیخواد؟"-"

+ اپیلاسیون ممنوع "-" خدایا شکر"-" من اصلا رابطه خوبی با تیغ ندارم"-" یجوری تو شیو کردن بی استعدادم که هروقت از حموم میام بیرون ممکنه بخیه بخورم"-" در این حد افتضاح"-"

+ یادمه یبار هیونگ و بوو میخواستن طرز صحیح استفاده از تیغو بهم یاد بدن'-'

+ یه هودی توسی خریدم*-*

+ واقعا کسی نبود رحم لازم باشه؟:(

+ برم بخوابم...از صبح بیرون بودم

+ شبتون آبی~

 

  • Baby Blue

هن "-" هان "-" هون "-"

مگه پوستت چشه؟"-"

من کبدم به بدبختی کار میکنه "-"

انزیماش بهم ریخته "-"

کسی کبد نداره بهم بده؟"-"

جوش میزنه"-"
منم کبدم خراب شده"-"

عوارضش فک کنم ده برابر بدتر از مشکل پوست و اختلالات هورمونیه@_@ ترس از نور؟ مثه خون آشاماD:

امیدوارم خیلی اذیت نشی^^ رحم که نه ولی هودی طوسیتو میخوامT-T

آره دقیقا داشتم به این فکر میکردم که اگه همه عوارضش بروز کنه تبدیل به خون آشام میشمXD
مرسی:)
اونو به کسی نمیدم>~<
سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹ , ۰۷:۳۴ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

پوستش هیچیش نیس بخدا '-'

از هممون خوش پوست تره کثافتِ سفید برفی'-'

بخاطر اون چنتا جوش ریز میزه ی نقلی نا محسوس ناپیدا عاخه؟ "-"

 

+ چ داروی ترسناکی...

مطمئنی داروعه؟

بیشتر شبیه پادزهر یه مرضِ نادره

 

"-"

+ پادزهر؟XDDD دقیقاXD

ودففففف..

تو ک پوستت خیلی خوب بوددددد.. ب کدامین گناه میخوای این قرصو بندازی؟ :""

البته اگ قرص باشه :/

اخه چرا همچین چیزی رو تولید میکنن ؟ :/

خون ریزی بینی دوس داری؟.. * وی سرش را ب دیوار میکوبد *

فک کن دیگ جلوی نور لامپم نتونی بشینی.. * وی دوباره سرش را ب دیوار میکوبد *

تومور مغزی.. * وی خودش را از بلندی پرت میکند * :"""

من جای تو بودم نصفه شب میرفتم اون دکترو ب قتل میرسوندم :/

 

+هودیت مبارکه ^-^

 

 

اکن عکسی که تو دیدی فکر کنم روش فیلتر بود:"
"-"
"--"
"---"
کار خوبی میکردیXD

+ مچکرم^-^

کیدویا"-"
بهت پیشنهاد میدم با همین پوست خوشگلت روزگار بگذرانی و طرف این دارو نری"-"من کیدوم رو دوست دارم بخدا._.

اگه دیدین یمدت ناپیدا شدم بدونین تبدیل به خون آشامی چیزی شدم._.

منم هودی میخوام کیدووووووT^Tفقط یدونه دارم که خیلی زشتهههههههههههT-Tایح..دیگه هم برام نمیخرن میگن همین یدونه بسته:")

آخی:"
ایشالا بازم ‌میخرن  TT
دعا*

من از همین تریبون به اطلاع همه می رسونم که پوست این بی همه چیز کوچکترین مشکلی نداره منتها وقتی این رگ گیر بده ش فعال می شه فقط بلده بگه فلان چیز خیلی افتضاحه و باید درست شه در حالی که هیچ مشکلی نداره"-"

قبل مصرف اینام ترجیحا وصیت نامتو بنویس"-"

شما که تو واقعیت پوستمو دیدی گوه نخور'-'
درسته...خودکارم کوT-T

دکتره حوصله نداشته یه چیزی داده بمیری که خودشو راحت کنه والا :/

یعنی همچین چیزیو تو داروخونه میفروختن؟! :/

شیمی درمانی از این بهتره که :/

XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
نمیریXD

کیدو...

احیانا قرص برا خودکشی و اینا نخریدی؟ مطمئنی برا پوسته؟ نظرت چیه همون بهتر پوستت خوب نباشه تا اینکه بزنی ده جای دیگه تو داغون کنی؟

پوست مهم تره"-"
درضمن..اون دارو درواقع برا پوستم نیست...برا دستگاه تولید مثله._. به هر حال لازمه که اون قرصو بخورم"-"

یه دردو درمان کنن دوهزار و دویست و پنجاه جارو خراب میکنن &_&

مشتری هودیت هستم *-*

دقیقا:"
هودیم فروشی نیست! 

قرص خودکشی احیانا بهت ندادن ؟؟؟؟ خدایا 0_0 اگه اینجوری که میگن باشه و پوستت هیچیش نباشه حتی اگه هم باشه بری این قرصو مصرف نکنیاا! ما کیدو رو دوست !

محبورمT-----T
کیدو هم شمارو دوست:"

باید اسم قرص رو بزارن صادره از جهنم:|

این دیگه چیه؟

یه بار دکتر ارتوپت به من یه داروهایی داده بود که اولا دوتا قوطی پر بودن و عین هم بودن(صرفا کارخونه فرق میکرد) دوما هم اصلا نیاز نبود:| یه قوطیشو دادم مادربزرگم...

برای دردم هم چند خشاب ناپروکسن داده بود که برای عادت ماهیانه می خورمش:|

یه ژلم داده بود که بعضی وقتها رو گردن مامانم میمالمشXD

XD
دادی مادربزرگت؟@-@
درود بر تو"-"
"-" XD

:| این قرصه یا وسیله خودکشی؟

انقدری که ضرر میرسونه، درمانم میکنه؟

چیه اینا به خورد مردم میدن :|

نمیدونم :"
اینم نمیدونم:""
همچنان نمیدونم:"""

شخصا ترجیح میدم پوستم مثل بستنی مگنوم بشه تا این دارو هارو بخورم:|

چه خبره آخه!

+همین الان دارم از سوزش مچ پاهام بخاطر زخم هفته ی پیش در اثر شیو کردن رنج می‌برم"-" جای زخم های قبلی هم هنوز رو پاهام مونده"-"

 

من ترجیح نمیدم"-"\
+ دقیقا منم"-" برا من حتی واس چند ماه پیشم مونده و نرفته"-"!

واو... چقدر عوارض...

خیلی عوارض...

بنظرم اگه نخوریش خیلی بهتره:| تا حالا ندیده بودم یه دارویی به این شدت عوارض داشته باشه یا اصلا عوارضاش کنارش نوشته باشه://

پوست اندازی چیه دیگه؟؟؟XDDDیه سوال این قراره پوست رو خوب کنه بعد از عوارض هاش عفونت پوسته؟•--•

"-"
نمیدونمممXD
نه منظورش اینه که ممکنه حساسیت بده@-@

خب بچه ها...فهمیدیم قرصی که تو فیلما برای کشتن خودشون میخوردن و بعدش میبردنشون دکتر واسه اینکه زنده بمونن کدوما بوده^-^

امشبو راحت میتونیم بخوابیم =")

ولی واقعا این قرصه چیه؟ :/ خون آشامت میکنه؟ "-" یا تمایل به خودکشی؟ :/ کیدو یه چای نباتی چیزی بخور به خدا پوستت خوب میشه، تازه، عوارضش جوری نیست که بمیری :/

+راستی مگه برا پوست نیست؟ :/ عفونت پوستی؟ به خدا من مطمئنم دکتره یه قاتل بوده که پول گرفته تو رو بکشه:/ مطمئنم!

درسته*-*
یوح*-*\
آخه جاهاب دیگمم مشکل مند شدم._. بخاطر اونا باید بخورم"^"
+ منظور اینه ممکنه حساسیت بده-،-
....
دکتر فامیلمون بودXDDD

کیدو به نظرم اگه می خوای خودکشی کنی سیانور گزینه مناسب تریه، سریع می کشه راحت می کنه دیگه زجر کش نمی شی ^-^

من که نمیخوام خودکشی کنم-،-

خب پس برای چی این دارو رو می خوری"-"

یا قراره بخوری"-"

بخاطر درمان مشکلات جسمیم"-"
نخورمم به فاک میرم:/
تازه میدونی چیه؟ نوشته نباید تا سی روز اقدام به حاملگی کنم..

به خاطر درمان مشکلات جسمیت می خوای این دارو رو بخوری؟؟؟؟"------------------"

اقدام به حاملگی کنی بهتره که"-------------"

اوهوم"-"
خب اینا عوارضن دا...هر قرصی عوارض داره..
نااااااااااح"----------"
میدونی که از مادر شدن بدم میاد"-"

والا عوارضش از مشکل جسمی کنونیت جدی تر و شدید تره"-"

فقط عوارضه دا..قرار نیست که واقعا تبدیل به خون آشمام بشم"-"

نه خواهش می کنم بفرما تبدیل به خون آشامم شو"-" ج**ه "----"

فکر کن کرپسلی بیاد دنبامT------T
میبینم که سانسور کردین'-'

نه اون دیگه آسمونی شده T--T

 

+می خوای سانسور نکنم؟"-"

چس آبرومم دود شه بره هوا؟"-"

تمام شکوه و شوکتم رفته زیر سوال تا همینجاشم"-"

T-T

+ باشه"-"
به هر حال "-"
دیگه چیزی برا از دست دادن نداریم"-"🚬

نه من هنوز ادب و نزاکتم رو دارم"-"

در ملع عام خیلی حرفای ناجور نزدم... زدم؟! "--------------------"

تو نزدی ولی من نقل قول کردم"-----------"

داش باشو آ خب"-"

"v"___\

داداش واتس یور پرابلم؟

مگه پوستت چش بود؟

با این قرصا که میشه یه موجود رادیواکتیوی.... 

 

+میبینم که یه هودی جدید دارم... خوبه🚬

 

بسهههه"-"
پوستم چشه؟ آر یو فاکین سیریس؟؟؟؟
موحود رادیو اکتیویXD

+ این باید مال بوو باشه...توسیهD":

:=)

بوی خیانت میاد..

باشه

🚬

*میرود*

به هر حال...مال سه تامونه؛)

*برمیگردد*

*لبخند*

وای اونجا که عشق کتاب نوشت "یه چای نباتی چیزی بخور"

من پاره شدم

XDDDDDDD

دقیقا منممممممXD

کیدو منو ببخش که خیلی خندیدم ....

بابا منم میرم دکتر هزارتا مرض بهم نسبت میدن ، جدی‌شون نگیر :/

به منم همینا رو گفتن که به تو گفتن :/

یه کم چیزه ، وگرنه مینوشتمش :/

بگو مشتاقم بخونم "-"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan