دیالوگ ماندگار۷

*رفتیم خونه فاطمه و بحث گریه میاد وسط*

من: من اشکم دم مشکمه‌..

هیونگ: من اشکم دم کونمهXD

من و فاطمه پاره میشیم...

هیونگ: آخه جالبه دوچرخمم اونجاست!!!! 

من: بسههههه فکم درد گرفتتتتت!!!

 

+ خیلی کوتاه و مختصرXD

+ برا کسایی که نمیدونن! قضیه دوچرخه اینه که یه بار قرار بود با دوچرخه بریم شورابیل...و من گفتم که دوچرخه هارو با خودمون ببریم...هیونگم برگشت گفت که خب من نمیتونم دوچرخه رو بذارم تو کونم که!

+ عکس پستوD"=

 

  • Baby Blue

بم بگو فرست :""

فرست:")

اول بگو ببینم کجا بودی شما؟:/ بیام بزنمت؟^-^

فقط یه روز بود'-'

خادا :"

خیلی خوبه ک این دیالوگارو مینویسی :")

* موهایش را جلوی صورتش میریزد تا کسی چشمانش را نبیند *

 

+ عکسشو بدین من برم ._.

 

++ فرست شدمممممممممم D:::

آره دارم دل ملتو شاد میکنم:))
:"""

+ دادن عکس *
صب کن ببینم تو اون پروفایل دوممم گرفتی"-"
داری تموم میکنی"-"

++ کف و جیغ و هورا *-*

 دیالوگای ماندگار عالین، عالی! XDDD

مچکرمXD

بالاخره اومدی؟؟

کجا بودی هان؟!!!؟!!!!!؟؟؟!!؟!؟

"-"
بابا فقط یه روز بود...
چرا همه متوجه شدن'-'

"-"

یه روزم یه روزه! @_@

من کم کم دارم درک می کنم که نباید رفت.. و بد تر از اون نباید وب رو بست..

به قولی:

خیلی وقتا بستن وب بقیه رو حتی از حذف سایتم بیشتر ناراحت میکنه... :)

 

 

خوشحالم که به این حقیقت پی بردی-______-

چون دل ملتو شاد میکنی بیا..تقدیم ب تو =)

 

+ اون عکسو اصن شوخی ندارم سرش برا منه..ب هیچکسم نمیدم :"

 

++* تعظیم کردن *

ادهههه اینووووT----T

+ خداXD

عه وا خاک به سرم "-"... اگه این وبته پس اونی که موقع کامنت دادن میذاری چیه؟ پس چرا دیروز بسته بود اینجا؟ "-" چیشده؟ "-" قضیه چیه؟ اینجا کجاست؟ من کیم؟

 

+ عکس پست T^T ای خدا کیوت!

آره دیروز به سرم زد یه وب دیگم بزنم"-" باورم نمیشه اونقد نادان بودم که با همون وب پیام دادم"-"
خب چون دیروز بسته بودمش"-"
هیچی نیست آروم باش"-"\
اینجا وب لایت بلوئه"-"
توهم نوبادی هستی/"-"\


کیدو :| 

کجا بودی :|

نمیگی من یه بلایی سر خودم میارم بدون ملکه ی این سرزمین آبی؟ :/

جای دوری نرفته بودمT-T
ناگووووT------T
هارتم...

جرررر خوردم XD همچنان هیونگ خیلی باحاله XD توام باحالی همتون باحالی ولم کنید میخوام برم عمود 

مچکرم مچکریمXD
*آیامه را روانه ی عمود میکند*

اکیپتون خیلی خوبه... گااد =))

 

+ عکس پست چه جیگره YY

مرسی:")

+ خیلی T^T

عکسـه رو خدااا :"))

اکیپتون خیلی خفنه ^-^/

:"))
ممنون^-^\
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan