چالش سی روزه آهنگ!

خب این چالشو همین امروز تو وب نوبادی دیدم و گاد! عاشقش شدم! بنابراین تصمیم گرفتم از همین امروز شروع کنمD":

روز اول!

آهنگ مورد علاقتون؟

ببینید'-'

صاحب این وب یه معتاد آهنگه:"

پس...نمیتونم بگم آهنگی که میزارم موردعلاقه ترینمه...یکی از آهنگای موردعلاقمه از ساشا...

معنیشم خیلی خوبه=))

Matter to you

 

I hate New York City

All the lights are way too bright

Million people on the street

They're all living their own lives

And I'm a stranger

Just a face they'll never know

Somebody unimportant

People come and people go

The world's so big and I'm so small

The oceon's deep as the sky's tall

Sometimes I feel like I'm nobody at all

But you made me feel

Like I'm someone, you do

Cause I know I'm someone to you

Make me feel

Like I matter, you do

:)Cause I know I matter to you

I hate busy parties

All the music's way too loud

Feel like nobody can see me

But you hold me in the crowd

And for a moment

I feel better being there

Like I'm someone important

...Just because I know you care

 

+ فکر کنم معنیش به اندازه کافی واضحه و نیاز به ترجمه نداره...

+ اگه نمیدونین من چقد عاشق ساشام باید بگم که من خیلی عاشق ساشام:"

+ کسایی که نفهمیدن"-" بزنین رو matter to you لینک آهنگه میاد"-"\

+ امیدوارم لذت ببرین:>

  • Baby Blue

فرست

راستشو بگو چند مدال تو این زمینه داری؟:"

بالاخره یه فن ساشا پیدا کردم💜💙اهنگاش همیشه توی وبم سنجاقع

در اولین فرصت میام وبت عر میزنمT-T
منم خوشحالم یه فن ساشا پیدا کردم:"""

خوشحالم تو هم شروعش کردییی*-* مطمئنم سلیقه خیلی خوبی داری*^*

بله سلیقه من تو موسیقی حرف نداره *-*
*سقف میریزد*
دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ , ۱۷:۵۹ 𝗜𝗺 𝗦𝗲𝗿𝗲𝗻𝗱𝗶𝗽𝗶𝘁𝘆

چه باحال

میشه وبش رو به منم بدی شرکت کنم؟💜

وب نوبادی !

یوهوووو! شروعش کردی!

وای ساشا T.T چقدر آهنگای این بشر رو دوست دارم. و آقاااا معنی این آهنگش چقدر قشنگ بود:))) خیلی اصلا خیلییی.

آرههههه*-*
امیدوارم این چالش پخش شه آهنگای جدید بشنویم:")
خیلی خوبه اصن خیلیT-T
من مردم T-T
حقیقتا پیر شدم تا یکی از آهنگاشو انتخاب کنم:""

دقیقا دقیقا. من از الان آستین بالا زدم منتظرم شروعش کنن بقیه و پلی لیستم رو آپدیت کنم :")

خداییش داشتم سوالارو نگاه میکردم باید برا هرروز یه پلی لیست پست کنم:"
و آره*-* منم منتظرم*----*

واییییی یه دیوونه آهنگه دیگه!! @_______@

همزاد کشفی..! #_#

منم می خوام شرکت کنم *-*

فکر میکردم به جنونم پی برده باشی0----0
یوحD":
شرکت کن*-*
دعوتت میکنم*-*

:")

پس فقط من نیستم که تو اتاقم بلندگو وصل کردم و لبتابم و بلندگو هام و مخصوصا سابم رو ازم جدا کنی می میرم...

خوشحال از کشفت #_#

البته می دونستم! ولی خودمو برات شرح نداده بودم *-*

واهاییی دعوت!! دعوت دوست دارم :")  بوس ماچ  D;

منم همینطور×-×
عه میدونستی؟ بیشعور*-*
*لپش را جلو میاورد*

چه زیبا (: به دل نشست 

ممنون(:

وبت رو بسته بودی گفتم دیگ وبلاگ هم نمیتونم بیام بخونم-_-وباتونو نبندین اعصاب ندارم بجان مادرم میزنم ناکارتون میکنم

منم عاشق ساشام ها ها😍😍برایtoo sad to cry جون میدم هعی:")

متاسفم:"
 دیگه نمیبندم:""
هورااا*-*
وای اون آهنگش عالیهTT

واو چه اهنگ قشنگی بود... 

برا کسی مثل من که موزیک گوش نداده و همش از پلی لیست تغذیه میکنه، این چالش نعمته.... 

نوبتی وب می بندید... الان بو بسته... 

خب پس خوبه...
عام...حرفی ندارم..

افرین،دیگ نبند وگرنه به فحشت بندت میکنم کیدوشه😒

اره خیلی خووبه،ساشا صدای منحصر ب فردی داره ولی نمیدونم چرا خیلیا نمیشناسنش🥺☹

باشه باشه:D
دقیقا...ولی بهتر! فقط کسایی که واقعا عاشق آهنگن پیداش میکنن:)
همین که ناشناختس دوس داشتنی ترش میکنه:")

عکسای هدر رو !

امروز عوضش کردم*-*
خوب شده؟
یا همون قبلیا رو بذارم:"

بعضی وقتا باور نمیشه اینقدر چیز مشترک هست که هر دومون بهش علاقه داریم.... با اینکه تو بیرون من رو می دیدی، احتمالا میگفتی  این دیوونه کیه:D

آره:>
معمولا کسایی که آبی دوست دارن علایق دیگشونم مشترک از آب درمیاد!
نه بابا همچین فکری نمیکردم:D

عههههه

چ چالش باحالیههههههههD:

*میرود آهنگ را گوش کند*

آرهههه خیلللییی*-*
هورا=)

*شب است دنبال هنذفری میگردد:/*

میتونی صبح گوش بدی...

رححححD:

حتمااااااااا

:)))))

اگر روز اولش اینه خدا میدونه روز 30ام چی بشه اینجا*-*

:""")))

کیدویا... رو اینم کراش زدم :D... به سر خود میکوبد... 

حق داری....لبخند این :] طوری*
ولی آخه چیزی معلوم نیس"-"
رو محیط اطراف کراش زدی؟D":

این پست ساشاست ها :)

همون دختر که ابی پوشیده... 

 

الان متوجه شدم"-"
خیلی خوبه لنتیT-----T
استایلشT---------T آه...
حالا بعدا از آهنگاش بیشتر میذارم:)
میخوام یه موضوع جدا با ساشا درست کنم:)

چه چالش خوبی 

بدجور معتاد اهنگم

 

راستی ، آهنگی که لینک میکنی ، اخر اسمش یه mp3. بزن تا وقتی دانلود میشه نخواد فرمتش کنیم :)

آره:"
منم=)


اووو نمیدونستم*-*
خیلی ممنون که گفتی*-*♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan