چالش آهنگ!

روز دوم‌ چالشه...

آهنگی که کمتر از همه دوسش دارین؟

"-"

بیخیال"^"

بذارین یه آهنگ خوب بذارم کیفشو ببرین^-^\

Oceans

از جیکوب لیه:)

معنیش....

 

I don't want love nomore

Thought it's the one thing I've been searching for

Thought it's the one thing that l miss the most

Now I'm afraid to be alone

 

دیگه عشقی نمیخوام

فکر میکردم همون چیزیه که دنبالشم

فکر میکردم همون چیزیه که بیشتر از هرچیز دیگه ای دلتنگشم

حالا من میترسم که تنها باشم...

 

+ یوحD:

+ امروز باز قراره برم دکتر=-=

+ امتحان ریاضی دو شدم:"

  • Baby Blue

فرست 

هوراا*-*

فرست 

و برم نه برگ

😂😂😂😂

سکند:"
ایح آره=-=
درستش کردم:"

 چقد این چالشه دوس داشتنیههههه

جرررررر ۲ از چند؟ XD

خیلیییی*-*
نپرس...............

چهارمکککک XD

باباXD
برین آهنگو گوش بدینXD
اصلا درجریانین چالش آهنگه؟XD

وای الان اهنگه رو دارم‌گوش می دم 

خیلی قشنگه^-^ 

هوراااا خوشت اومد:"))

ای وای من دعوت شده بودم یادم رفت XD

سوالا رو از کجا بیارم کیدو!؟ @_@

واقعا که "-"
از وب نوبادی...برو پست روز اولم...بعد بزن رو نوبادی که لینکه^-^

من عاشق جیکوب لیم.. من عاشق اون بشر و اهنگاشم..ولم کنین..تامام :"

* اهنگ Artistry جیکوب لی را پخش میکند *

من هم عاشقشم:"
این بشر عالیه:"""
Artisty نگوووو:"""""""""""""""""""
ولی فکر کنم یکی دیگه گذاشته بودتش...بخاطر همین گفتم دیگه تکراری نشه...
جیکوب لیییT----T

2 منم یه بار هندسه 5 شدم.. 

این آهنگ دقیقا حالتی که من توش قرار دارم... 

همون دکتر قاتل XD

 

خوبه"-" خوشحالم کردی"-"_\
:")
نهXD میرم ‌چشم پزشکXDD

ناموسن قصد کشتن منو داری؟

دیروز ساشا

امروز جیکوب لی

فردا قراره چی باشه؟ *-*

 

خجالت نداره کههههه من خودم اینکاره ام 

نگو:"
یه چیز خووووب*-*

خجالت نکشیدم"-"
فقط اعلام‌نمودم"-"___|
از بیست"-"
دو شدم"-"

فکر میکردم فقط من آهنگای جیکوب لی رو دوست دارم :")

بالاخره یکی پیدا شد ازش اسم ببره ^-^

نخیر تنها نیستی:"))
قراره از این به بعد از خواننده های ناشناس بیشتر اسم ببرم:")

جرررررر امتحان الهی بوده اون XD

خیلی سم بود:"

یاخدا :" دوو؟؟؟؟ :"

من دینی 18 شدم D:

دو از چند :"

اوهوم...
از بیستXD

وای اینننن:)))) خیلی خوبه. خیلی.

آرههههههه:))))

کیدو =|

دو از بیستناکماقفنتاگمسقنتفاگمن =====|

XDDDDDDDDD

برزگر شب ساعت یازده و نیم اعلام کرده بود که امتحان ساعت ۷:۴۵ دقیقه ست و من ندیده بودم😐و حتی ساعت هفت و نیم بیدار بودم ولی همینطوری داشتم ریلکس می کردم و تقریبا هشت انلاین شدم... ۱۳... (از پنج پیشرفت کردم رسیدم به اینجا🤐😂)

واقعا بهت افتخار میکنم"-"\

دو ؟! عالیه xD

حرف ندارهXD

بقیه رو بیخیال...

من‌بهت افتخار می کنم که 2 آوردی ^-^\XD

خوبه که باعث افتخار من گذشته شدمTT

واهای جیکوب لی🤧اینو نشنیده بودم ولی خیلی قشنگه،مرسی بابت اهنگ^_^

دو هم عدد قشنگیه...دفعه بعدی ولی بیشتر شو،فایتینگ!

خواهش میکنم*-*
باشهXD
*-*♡

واااایی چه آهنگ خفنی★_____★

خوبه که خوشت اومد*~*

همون دکترس که میخواست بکشتت XD؟

چرا دو شدی آخه XDDDD

نه نه رفتم چشم‌ پزشکXD
نمیدونمXDD جالبه بدونی من تو راهنمایی به ریاضیدان معروف بودم"-" XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan