چالش آهنگ، روز سوم!

دیروز رفتم‌ چشم‌ پزشک...

گفت شماره عینکت درسته ولی چشات ورم کرده"-"

و گفت تاجایی که میتونی باید از گوشی و لپتاپ و تلویزیون دور بمونی"^"

دوتا هم قطره چشم داد که هرکدومو باید تو سه وعده غذایی بریزم تو چشمT-T

و گاد! چه سخته قطره ریختن'-' دیشب همه جا ریختم به جز چشام'-'

+ چهار ماه مونده...

+ موچی=-=

 

روز سوم:

آهنگی که باعث خوشحالیتون میشه؟

خداییش نمیتونم فقط یکی انتخاب کنم'-'

بذارین راحت باشم'-'\

Best of me

New rules

 

و کلی دیگه که الان حال ندارم آپشون کنم "-"\

+ هوا خیلی خوبه:") جاتون خالی:))

+ مامانم میگه من دختر خیلی بدیم'-' میگه خیلی بی حیا و خون به پا کن و لجباز و حرف گوش نکنم"-" بهم میگه فرزند ناصالح"-"

الان یادم افتاد...بذارین بگم:)

مامان بابام چند سال بچه دار نمیشدن...بعد یه بار مامانم خواب میبینه که یه پیرمرد سیدی اومده میگه من از طرف خدا اومدم. هرچی بخوای بهت میدم:")

بعد مامانم میگه که زخم لب بابام خوب شه(یمدت همش لب و دهنش زخمی میشد)...و بعد میگه که یه بچه هم میخوام...

پیرمرد یه بچه میذاره تو بغل مامانم و....

همون موقع ها یه خواب دیگه هم میبینه...که رفتن خونه یکی از فامیلا( که از قضا سید هم هستن:)) و پسر اون خونه داشته از درخت سیب میچیده ..یه سیب تقریبا ناخوب به مامانم میده و مامان میگه من این سیبو نمیخوام! یه سیب درست حسابی بده!

و بعد پسره یه سیب سالم سبز میده به مامانم:)

و چند روز بعد از این خواب ها مامان میفهمه که بارداره:")

تازه! میگفت خودش تنهایی رفته جواب آزمایشو بگیره چون فکر نمیکرده باردار باشه..بعد که دیده جواب آزمایش مثبته کلی تعجب کرده...میگفت وقتی داشتم از پله های آزمایشگاه میومدم پایین همش میزدم به صورتم که ببینم خوابه یا نه:"

یه بسته شکلات میخره و میاد خونه. و شکلاتو همونجا میذاره که بابا موقع اومدن ببینه.

بعد بابا که از سرکار میاد و بسته شکلاتو میبینه با خودش میگه" آخی! حتما فکر کرده بارداره.." و بعد یچیزی میندازه رو شکلات که وانمود کنه ندیده...

و بعدش مامان خودش شکلاتارو میاره و .... =))

+ یادم باشه یه روز LOVE STORY مامان بابامو تعریف کنم:" خیلی جالبه بنظرم...!

  • Baby Blue

فرست؟+_+

یسسسس×-×

هورااااااا⁦(☞゚∀゚)☞⁩

یووحD=

😂😂😂فقط اون سیب خرابه که اول داده به مامانت😂😂😂

ایحXDDD

آخی چه داستان رمانتیکی ⁦:^)⁩

قدمت خیر بوده خانم آبی ⁦^_^⁩

اوهوم:")
بله قطعاXD

چه داستان رومانیکی...حتی به دنیا اومدنت هم خاصهXD

حالا دلیل به دنیا اومدن من : 

مادرم : میم‌ (خواهرم) تنهاست.....بزار یه آبجی براش بیاریمXDD

خیلی اصنXDDDD
تازه چون مامان بابای من فامیل بودن گفته بودن که به هییییچ وجه نباید بچه دار بشین•-•
چون عقب موندگی ذهنی و جسمی خواهد داشت..

 واییییXDDDDDD نمیریXD

قطره مگه خودت میریزی؟! من این وظیفه خطیر رو برای برادرم بر عهده داشتم چند وقت قبل...

چهار ماه... هعیی... امیدوارم موفق باشی...

اینجا هوا خیلی سرد و خوبه ولی سرما خوردم نمیتونم استفاده کنم.... 

فرزند ناصالح.... ناصالح بمون... ما که صالح بودیم مثلا چی گیرمون اومد... 

چه جالبه..تولدت...

حتما بذار... 

موچی؟! منکه نفهمیدم چی شده....نمیخوام هم بفهمم... ولی امیدوارم حالش بهتر بشه... موچی اولین دوست من تو به عنوان اقای آبیه... 

 

 

اصلا نمیتونن بدم کس دیگه ای بریزه:" قشنگ قابلیت باز کردن چشامو از دست میدم"-"
مرسی:"
خیلی بده:" ایشالا زودی خوب شی..
باشه*-* I keep being a bad bitch XD
اتفاقات قبل تولدم از بعد تولدم خفن تره:/
باشه*-*
منم نفهمیدم...
اولین دوست=)

مراقب چشمای خوشگل کیدو باش=)

تلاشمو میکنم=)

موچیو فقط گیر بیارم...*چاقویش را تیز میکند*

خب مراقب چشمات باش دیگه:/ منم این چند روز هی از چشام اشک میاد بدون وقفه. فک کنم اب مروارید گرفتمXD

من برام واقعا مهمه که مامانم ازم راصی باشه ولی هیچ وقت نیست:] یه مشت ناصالح جمع شدیم دور هم:/

مامان بابای منم داستان عاشق شدن باحالی داشتن. مثه این رمانا@_@

"-"
باشه:/
لعنتی آخه آب مروارید؟XDDD
من اصلا برام مهم نیست و هیچوقتم نیست"-"\
#بچه خلافا:/
نظرت چیه پست کنی؟*~*

چطور میتونین بگین اون همه مطلبی که برا چالش سوفیا نوشتم پرید؟؟؟؟

Fuck it

واقعا برات متاسفم:(

واییییی*-* چقدر کیوت... چقدر عاشقانه... اصلا... T-T اکیلی شدم خوندمش.

 

+ دوا *^* آهنگای خیلی خوب زیادی داره ولی اینو بیشتر از همه شون دوست دارم.

++ best of me رو شنیدم شاد شدم D:

آه:"")

+ دقیقا*-*  آهنگ physical اش روهم خیلی دوس دارمممم*-*
++ خوبه خوشحالم کردی:))

قطره ریختن...خیلی سخته واقعا!من ک میدم مامانم برام بریزه ولی سره این قطره ریختن داستان داریم بخدا😂نمیدونم چرا نزدیک چشام میکنتشون خندم میگیره اخرم مثه تو هر جایی میره جز تو چشمم😐😂

اهنگارم گوش داده بودم قبلا،سلیقه خوبی داری*_*خیلی قشنگن و منم دوسشون دارم.

تولد موچیه؟👀چهار ماه دیگ؟

مامان من بم میگ موش موذی😐

هوم پس این شد داستان بدنیا اومدنت و لاو استوریشون رو هم حتما بنویس بهره مند شیم اجماعا😇

وای منم...ینی خواستم بدم آبجیم بریزه رسما پوکیدم😂 دقیقا
واهاهاهاییییییی*-* خوبههههه*-*
نه موچی وبشو بسته=-=
چهار ماه دیگه کنکوره"^"
بهتر از فرزند ناصالحه"-"
باشه حتما*-*

علم انقدری پیشرفت کرده که روی رابطه‌ی رمانتیک مامان بابای دوستمون کراش بزنیم؟

آخه من زدم =)))

لاو استوریشونو بنویس حتما :" هق :"

 

عکس پست... وای...

 

بست آو می :))))

نیو رولز :)))))

 

دیگه چی موند؟

همین دیگه :"

نمیدونم شاید:"
تازه! یادمه بابا یمدت یجای دیگه بود...بعد زنگ میزدن به هم شب بخیر صب بخیر میگفتن"-"
باشه:")

دلم خواست آسفالت اون جاده شمT-T

:""""")
:"""))

مرسی:"

من قضیه ی شکلات رو نفهمیدم ...

ولی خیلی جذاب بود =""

آقا چرا تو سرم داره جمله‌ی «تو فرستاده ی خدایی» پلی میشه XDDDD

صالح باش •~•

من جریان مامانم اینا رو نمیدونم :/

هیچ علاقه ای هم ندارم که بدونم XD

ولی ... عام هیچی :/

از بس خنگی:/
مچسی:"
گاد نهههههXD
نوموخوام•~•
من میدونم از بس معروفه:/
:دی"-"

من باید دو نفر پلکامو از هم جدا کنن و نفر سوم قطره رو بچکونه!!!

از آشنایی باهات خوشبختم منم ناخلف خونم!!

دقیقا دیشب همین بساط بود...ولی باز نتونستن بریزن تو چشمXD
و با خواهرم به این نتیجه رسیدیم که کاش قطره چشم نی داشت"-"
آره بزرگ شم حتما یه چیزی تو مایه های تو میشم!!

من ک دیگ قطره هامو نمیریزم،مامانمم همش بخاطرش سرم غر میزنه میگ الکی میری چشم پزشکی*_*

جدا؟موچی ای ک رو بسته شدن وب بقیه حساس بود وب رو بست؟-_-ای خدا،وقتی وبشونو میبندن ادم دلش هزار راه میره نمیدونن چقد ادمو نگران میکنن که🥺امیدوارم سره عقل بیاد و بازش کنه زود(مثه تو)

یادم نیار این کنکورو-_-دیگ شبام بخاطرش خوابم نمیبره واقعا

ن اخه پشت بندش همه بم میگن موذی😂سواستفاده گراری بدبخ

من میترسم کور شم بخاطر همین میریزم:"
اه اره-___-
من بستم که به بقیه نشون بدم چه کار بدیه"-"
ایشالا:"
دقیقا...
وا XD چقد مظلومانهXDDDD
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اوه پس بخاطر این بود فقد؟😒امیدوارم مفید واقع شده باشه🤧

مظلوم ک چ عرض کنم😑

***** ** ******

**** ****** ****************

*** * *** ****** *****

منم:"
آه بالاخره خودتو معرفی نمودی^-^
چرا دسترسی نداری؟ 0-0 ینی نمیتونی چیزی بنویسی؟"-"

اوه سانسورشکن پیام قبلی رو راستی🙈مرسی

عاا...باشه^-^\

:))))))))))

از من چند لول بالاتر شو تا تو بزرگ شی من د مده شدم :D

مردمکتو به گوشه راست بچرخون و بگو تو گوشه چپ بریزن برات

باشه تمام تلاشمو میکنم:D
اصلا مردمکم یه جا بند نمیشه!!
اینطوری میشه که میریزم رو مژه هام بعد پلک میزنم رو سطح چشم پخش میشه"-"
ایزی:|

سینه به سینه به نسل بعدتم منتقل کن راهمون ادامه پیدا کنه:)))

آره میدونم چی میگی

درواقع اونیکه چشمتو باز میکنه باید بتونه چشاتو باز نگه داره.

هعییی. کاش ازین پمادیا بهت میداد

حتما:)) نمیذارم آرمان هامون زیر خروار ها خاک تعصب دفن شه:")
ای کاش:"
ایشالا که بعدا مهارت پیدا میکنم..تازه یاد گرفتم:D
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **** ** **** ***** *** *** * **** ** ***** ** ********* ** **** ** ***** *** ***** **** ** * *** * *** * ***** ** ** *** **** *** ** ***** ***** ***** ***** *** ** *****

**** *** **** ****** *** *** ********* ***** *** ***** ***** **** * ****** **** * ****** ******** ***** ** ******* ****** ****** ********* **** ************** ***** ***** **** ********** *** ********* *** ***** *** *** ** ***** ** *** ******** ***** * ***** * ****** **** **** * ** **** ****

*** *** ***** ******* ** *** ***** ***** *****

****** *****

ینی چی:"
بنویس:"
آهنگم بذار من حتما نگاه میکنم"^"
چرا خجالت آخه؟ وب خودته خب!
به هر حال دوباره به بلاگری برگرد:"
همچینم زیاد حرف نزدی"-"
باشه ولی میتونی خصوصی بفرستی "-" \

نه جدا،دیگ اعتماد ب نفسش رو از دست دادم،کلی پیش نویس داشتم ک همشو حذف کردم،دوسال امادگیش هنوز مهیا نشده ک بنویسم

نمد هی بگذریم😂

کامنتارو؟خصوصی بفرستم ک ج رو نمت ببینم*_*

خاک تو سرت:/
او اره راس میگی یادم نبود.__.

وای😂شاید باورت نشه ولی خیلی ذوق کردم بم گفتی"خاک تو سرت"بیشتر بگو از این پس

کنچانا،دیگ راجبش حرف نمیزنیم*_*

راستی امیدوارم اون ترازی ک عمو/دایی ت گفت رو تو ازمون جمعه بتونی بیاری💞

عه؟
پس خااااک تو اون سرت
خروار خروار خاک تو سرت:/
اصن تف تو ذاتت:/
مرسیییT-T عمو بود:"

وای کوماپدااا

تف تو ذاتم اره😂😂😂😂*****ی بیشرف😂😂😂(با خودمم)

حالم جا اومد اخیش🤧

^~^شبت بخیر(اسمت رو نمیدونم😐)

درسته....*****ی بی شرف!!!(با توام!)
خوبه:))
اسمم اسراست:) ولی بچه ها کیدو صدام میکننD:
شبت خوش~

افرین افرین

یاحD=

این کیه :/

کی کیه؟:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan