درحال یافتن عنوان*

جالبه...

 

دیشب داشتم به این فکر میکردم که چقد خستم و له لورده شدم...

بعد فکر کردم که

هنوز مدل موهای زیادی مونده که امتحان نکردم...

هنوز مست نکردم...

هنوز موهامو آبی نکردم...

هنوز کافه بیان رو ندیدم...

هنوز قرار نذاشتیم...

هنوز با دوستام مسافرت نرفتیم...

هنوز کتابای موردعلاقمو تموم نکردم...

هنوز فیلمای موردعلاقمو ندیدم...

هنوز تتو نکردم...

هنوز اون پیرسینگ گوشو نزدم...

هنوز کام اوت نکردم...

هنوز اون ایده های اکیپو عملی نکردیم...

هنوز تا نصفه شب بیرون نبودم...

هنوز با پلی لیست موردعلاقم نرفتم تو جاده...

هنوز به اندازه کافی شجاع نشدم...

هنوز جوونم!

و هنوز...

کلی قانون هس که زیر پا نذاشتمشون:)

 

 

 

 

 

 

  • Baby Blue

دقیقا منم یه همچین لیستی از هنوزهام دارم :") و هروقت به این فکر می کنم که خب زندگی به درد نمی خوره و کاش زودتر بمیرم، می رم می خونمشون. واقعا خیلییی کارها هست که باید انجام بدیم.

 

+ scars make us who we are... :)

دقیقا=))

+ ="")))

عکس پست ... خاطره خوبی ازش ندارم :/

+ بک گراند!

باورت میشه اونقد این عکسو دوس دارم که اون موقع ها بخاطرش دلم نمیومد وبو باز کنم؟"-"
+ یس*-*

هنوزم چقدر کار هست که بکنم  واقعا...

بگراندت @_@

 

درسته....
یس@-@ ساعت چهار صبح درستش کردم"-"

چه آهنگ باحالییی😍

مرسیییی*-*

Light blue رنگ مورد علاقمه...

کافه بیان، تتو، پرسینگ و... فکر کنم حدسم در مورد کیدو درست بوده... 

راستی یه ایده پست دارم که L ها رو کمال یه رابطه عاطفی انسانی میدونه...شاید بعدا رمز دار بنویسمش... 

منم:))
قطعا همینطوره=')
ولی حدسیاتتو بگو ببینم0-0
عاووووووو*-* حتما بنویسسسس*-*
کف و خون*

فک کنم منم یه همچین لیستی نیاز دارم... :)

 

آهنگه عالیه..

چطور تاحالا ننوشتی؟
اصلا همین الان گمشو بنویش!!

خیلی:")

چیز خاصی نبوده همین تتو و پرسینگ و استایل خاص و موی آبی و سیگار و...

باشد ببنیم اگه چیز خوبی شد میذارمش... 

درسته=")
باشه باشه*-*

ریلی؟ :"

پس برم بزارم... هق

بله:"
گمشو:""

چه لیست جاذاب‌انگیزناکی ="')

منم برم بنویسمش حتما :))

برین گم شین:"
اصلا همتونو دعوت میکنم به این چالش=^=

*گم شدن :"*

خیلی هم عالی :')

*لبخند پیروزمندانه*
یس:")

این لیستی که نوشتی ....((: 

:")))
توهم یکی بنویس...چالش جدیده!

راستی فونتت خراب شده :/

چه بلایی سر فونتم اومده"^"

یه سوال! چرا اینا هنوز هنوزن؟

شاید چون دورم حصار "تو بچه ای/ نمیذاریم/ نباید!" کشیدن...
شایدم چون به اندازه کافی شجاع نیستم...!
و شایدم چون سنم کمه هنوز..!

لعنت بهت

لعنت به خودت:">

حشارشکنی نزدیکه...

طاق بیار

درسته...
دارم سعیمو میکنم:)

فایتینگ

:)
باید یبار همو درآینده ببینیم!

میتونم برای روشن کردن نخ سیگارت فندک روشن کنم و بهت انگیزه بدم چجوری وقتی مستی بغلش کنی :|

عالیه:"
حتما یه جلسه آموزشی بذار واسم!

من خیلی بداموزی دارم :)

شیخ مسیرمو پیدا کردم:]

ای خدا :))))))))))

تو مسیرت میتونم برات چراغونی کنم تو حیطه خودم :D

:"))))
خوبه خوبهD;

خلاصه هنوز کیدویی که میخواستی نیستی؟

تو امتحان فردات و تو کنکور موفق باشی^^

یجورایی...بیشتر حسم اینه که دوس دارم‌فراتر برم+
مچکرم^-^\
جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ , ۱۸:۵۱ 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 (✿◠‿◠)

آدام لمبرت...... 

خب اشکام.... :)))) 

:">
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan