دیالوگ ماندگار۸

*ساعت دو و نیم شب*

من: فیلمای تولد رو نفرستادی •-•

یچیز دیگه...الان دست راستمون بلده هرکاری بکنه :/ ولی دست چپمون حتی نمیتونه مدادو درست حسابی بگیره ._.

جالب نیس؟

یا مثلا وقتی میخوای قاشقو بشوری بعد قاشق تو رو میشوره •-•

هیونگ: کیدو من قرصامو خوردم ولی ظاهرا تو امشب ازشون غافل شدی

من: تموم شدن...

دلم میخواد‌ پاشم کیک بپزم

هیونگ: 😂😂باشه تو الان بخواب بعدا باهم قرص میخوریم و کیک میپزیم

من: هوممم فکر خوبیه

هیونگ: شبت شکلاتی._.🌙🍫💙

من: ولی چرا ما شبا خورشیدو نمیبینیم؟ نورش که به ماه میتابه...چطور اون‌ نورو نمیبینیم بعد ماهو میبینیم؟ تازه سطح ماه کدره

هیونگ: فردا زنگ میزنم از ماه میپرسم‌ رابطم باهاش خوبه

من: حتما منو هم در جریان بذار

شبت آبی🍫💙

  • Baby Blue
جمعه ۸ اسفند ۹۹ , ۱۴:۰۳ آرتـــ ـــمیس

مثل همیشه عالیXD

ناقابل بودXD

حالا چیشد از ماه پرسید؟D:

نه خط نداد:(

امم ببینم ماه هم فارسی حرف میزنه؟

یا مثلا باید زبون ستاره، کهکشانی بلد باشی؟

وقتی میخوای قاشقو بشوری بعد قاشق تو رو میشوره •-•
 

خییلی خوب بود واقعا XDDDDD

فکر کنم به زبون خودشون ینی moonese (!) حرف میزنه..

مچکرمXD

عالی بود عین همیشه...

فقط اون قاشقه ="" درد خیلیاس لنتی

مرسی:)
همه زخم خوردن ازشXD

عکس پست رو !! کاواییییی !!

چه سوالهایی می پرسی بشر '-'

*-*
کیدو هستما مثلا '-'
پس من نپرسم کی بپرسه؟ "-"

آدم وسوسه میشه یه بار با اکیپتون بره بیرون :D

آبروتونو به فنا میدیم:D

قرصاتو بخور دختر 🤣🤣🤣واای همچنان شما خیلی باحالین XD 

باشه باشهXD
مرسیXDDD

من فقد میتونم بگم کیوووووووووت XDDD

کجایی تو:"
تلگرام‌پیام دادم"-"
دلم برات تنگ شده:"""

هیونگ قرار بود تو رو تا روز کنکور  از بیان ببره، موفق نشده انگار .. * آبیها شکست نمیخورند * خوب درس بخون، فایتینگ!  حیف نیست سه تاتون یه جا قبول نشید... یه اتاق که همش با هم باشید...فکرشو بکن... 

 

آره دیدم ._.
آه T---T

من اون قاشق رو نفهمیدم "-"

خب تو خیلی خوشبختی "-"
چون معمولا قاشق رو شستنی خودتم خیس میشی '-'

امم من با نظر قبلی موافقم ...منم قاشقو نفهمیدم "-" کلا گراییم ضعیفه 

ولی خدایش چطوری قاشق ما رو میشوره ؟؟؟

پاسخ دادم '-'

@اقای آبی

اولین بارم نیست که دارم تلاش میکنم:|| کلا این یارو حرف هیچ کسو گوش نمیده و فک میکنه این مورد همیشه چیز خوبیه... 

 

@کیدو

ببین آقای آبی چه خوب گفت:))

اون وقت تو نفهمیدی هنوز :/

پیام میدم میگم درس بخون جواب واتساپمم نمیدی...

اصلا من قهرم تا اطلاع ثانوی

بی همه چیز

🚬🚶🏻‍♀️

بیخیال انقدرام کله شق نیستم "-"


نههههه "-"
خب...نمیدونم چی بگم "-"
بذار اوضاع رو درستش کنم بعد جوابتو میدم "-"_\

وای..میانه.. میدونی چن وقته تل نرفتم؟ :"

 

هیع..بیا بغلم کوچولو :(

آره معلومه که مدت هاست سری نزدی:"

اومدم:"

عههههههه گرفتم چیشددددددددددد

خب نه من اینقدر خنگ نیستم که عاشق رو از پهناش زیر آب بگیرم XD

خودم آزمون پس دادم XD

ما هنوز مهارت کافیو نداریم:"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan