روز ششم چالش آهنگ!

روز شیشم‌!

 

آهنگی که شمارو یاد یه جایی میندازه؟

....

:""

این آهنگ منو یاد کتابخونه میندازه:")

So what

و قطعا من تنها کسی نیستم که با این آهنگ یاد کتابخونه میفته=))

گفتم کتابخونه...

چه...چه دورانی بود...!

دلم براش تنگ شده...

هرچند حس میکنم اونقد دیگه به دوستام اصرار کردم که بریم و اونقد اونا قبول نکردن، دیگه نمیتونم برم اونجا...

شایدم بخاطر دلایل دیگه...نمیدونم...

دلم برا شبای سرد و شلوغش تنگ شده...

و برف!

تا به کتابخونه فکر میکنم، کریستال های برف میریزن رو خاطراتم:")

+ عکس پست مربوط به محوطه اطراف کتابخونس:) وسطای روز میزدیم بیرون که حال و هوامون عوض شه:"

 

چندتا دیگه:

 

 

 

 

 

+ حقیقتا رفتن به کتابخونه یکی از بهترین تصمیم های زندگیم بوده..

+ پست انتشار در آینده...

  • Baby Blue

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییTT~TT

 

چقدر جای خوبهههههه شما کجایید؟؟؟؟/T0T\ منم می خوام بیام اونجاااا چقدر دل باز و جای خوبیههههههTT0TT

=)

اردبیل؛)
دقیقا=")
تازه اونجا شهربازیم هس:")

آهنگش از نظر من با این منظره بی نظیری که اینجا می بینم آروم و سافته^^

 

واییییییییییییییییییییییییییییییییی>< T(T دلم می خواد برم رو برفاش راه برم و دستامو تو برفا فروع کنم *3*

 

^-^

خودمم دلم میخواد:"

اعع اون کتابخونه هه D:

منظره رو باش *-*

جدن دارم فک میکنم فرار کنم بیام اردبیل •-•

D":
یوح*-*
حتما اینکارو بکن*-*

بدجور دلم هوس کتابخونه کرده.....

من دلم خونه خوووون:"""

بیام اونجا ادرس میدی بیام خونتون یا باید زیر پل بخوابم؟ .-.

باید زیر پل بخوابیD;

وای خوشبحالتون..

کرج تازگیا هواش افتضاح سرد و خشک شده

توی اردبیل دریاچه هست؟....دلم میخواد

چقدر خلوته ولی

عجیبه که همچیین جایی شلوغ نیست

اره یه دریاچه هس که اطرافش شهر بازیه*-*
آره واقعا...
البته خود این مکان ( که شورابیل نام دارد!) خیلی جای شلوغیه..مخصوصا شبا که دیگه خیلی خیلی شلوغ میشه و سر و صدا هس...ولی آره اطراف دریاچه معمولا خلوته...این ساعتم که ما رفتیمم دیگه خیلی خلوت بود

چقد خلوت و خوشگل... اقا دلم خواس :"""

درسته:" خودمم دلم خواست=-=

آهنگه... :'''''''

چه جای قشنگی TT

خادا :'''''''''''

دلم خواست :''''''''''''''''''''

:"))))

تو را به ریاست سازمان گردشگری اردبیل برمیگزنیم...

با این عکسایی که میذاری ههممون دلمون میخواد بیایم اردبیل :D

رفتن به کتابخونه DXD 

 

چقد میتونستم برا شهرم مفید واقع شم"-" واقعا حیف شدم "-"
خب بیاین:D البته بعد کرونا...
عه آقای آبیییییXD

میخوام شروعش کنمಠ◡ಠ

حتما اینکارو بکنTT

چقدر خوشگله ="""

مرسی:""

خیلی خوشگلهههه TT... هق...

مچکرمTT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan