دیالوگ ماندگار ۹

مامانم امروز دستاشو به سمت آسمان(!) گرفته بود و دعا میکرد:

" خدایا...خداوندا...خیلی ازت ممنونم...خدایا شکرت...خدایا لطف کردی..‌"

من تو ذهنم: قراره همونو بگه...قراره همونو بگه...

مامان: خدایا...شکرت که اسرا پسر نیست...رحم کردی بهمون...

من تو ذهنم: همونو گفت...

من: اونوقت چرا مثلا؟

مامان: مطمئنم کراکی ای چیزی میشدی...یا هرروز مجبور بودیم از کلانتری جمعت کنیم...

من: راست میگی شانس آوردی=-=

 

 

+ میبینین تو رو خدا؟ :/ میبینن چقد مظلوم واقع میشم؟:/

+ ولی در کل...مامانم یه دعای معروف داره که میگه: آی الله وردیگون دلی لره ده شوکر!

(ترجمه: خدایا بخاطر این دیوونه هاهم (منو میگه:/) شکر!)

+ موهامو کوتاه کردم...ولی مثل همیشه خیلی خوشحال و شنگول نیستم...اونم چون ننم نذاشت مدل موی موردعلاقمو بزنم:/

+ از سوزش بعد اصلاح پس گردن خوشم نمیاد...

  • Baby Blue

بله بله...صحیح

=-=

عه چیشد..؟!

مامانت ترکی صجبت مبکرد؟!..

گادد..

خب ما ترکیم 0-0

یه حسی بهم میگه هی بکگراند اینجا عوض میشه =_=

اره دوتا قالب هس هی اینو میذارم هی اونو:/

خوشبختم از آشناییت!

تو خودتم بلدی صحبت کنی؟! هوم؟

من تا حدودی میفهمم خیلی نمیتونم صحبت کنم *-*

 

منم همینطور*-* ( الکی گثلا همو نمیشناسیم:])
آره البته...کلا تو خونه ترکی حرف میزنیم...
من اوکیم*-*

اااا چه مدل خوشگلیههههههه، چه جوری زدی پس؟؟

 

من نیز کمی میفهمم ترکی ولی نمیتونم حرف بزنم..:/

یجور خیلی مزخرف=-=
میخوای ببینی؟"-"

جالبه همه ترکیو یجورایی میفهمنD:

خدایا شکرت =.=

چرا=.=

اووو من نه اون قدر...

من از هر طرف یه ریشه دارمXD

بابای مامانم ارومیست..

مامان مامانم اردبیل...

بابا و مامان بابام هم همدانن{یه روستا باهم فاصله داشتن..}

تا چند سال پیش ترکی تو خونه ی ما حکم زبون رمزو داشت..ولی الان دیگه ابجی شیش سالمم میفهمه مامان بابام چی میگن XD..

ولی مامان بزرگم بیشتر ترکی صحبت میکنه ..بینش هم فارسی میکس میکنه :ا

 

آره دیگه مثلا نمیشناسیم *_*

جالبه'-'
رمزXD

شما؟*-*

برای اینکه تنها دیوونه اینجا نیستم =.=

ولی خدا رو شکر گفتن که دلیل نمیخواد =.=

مثلا چون الان دارم نفس میکشم خدا رو شکر =.=

خوشحالم منم '-'
درسته "-"
حق با شماست._.

اوهومممم ببینممممممم"

 

ترک زیاده، کلا یه گشت بزنی همه یا ترکن، یا ترکی میفهمنXD 

باشه"-"

دقیقاXD

مامان منم همش همینو نیگه:/ ولی دلیلیش اینه که مطمئنه من یه پیر لاشی میشدم:/ دقیقا با همین ادبیاتاXD 

من حس میکنم اگه پسر بودم خیلی مخ میزدم مطمئنا میتونستم با همه هم لاس بزنمXD اره احتمالا لاشی میشدمXD

 

گادXD
مخ زنXDDD
+ الان یادم افتاد'-'
من تو رو با مونی شیپ میکنم "-"

چقد مدل موعه خوبهT-T

منم مامانم نمیزاره انقد کوتاه کنم•-•

@ایسان

چه دقتی!چجوری فهمیدی قالبا عوض میشن؟ من اگه قالب خودمم عدض شه نمیفهممXD

@دوباره ایسان

منم همه جای ایران وطنمه :| خیلی خونوادمون تو استانا پراکنده بودن/هستن

 

خوبه؟ عالیه پسرT-T
باید تظاهرات کنیم اینطوری نمیشه•-•

"-"

ما کلا اردبیلیم...
ولی
بابابزرگم یه خاله داشت...
که وقتی آذربایجان از ایران جداشد افتاد تو آذربایجان!!

من از همینجا این شیپو تایید میکنمXD

حالا که فک میکنم مونی خیلی به تایپ ایده الم نزدیکه،اصن اون جذبه ش قابل ستایشه^-^\

یاح یاح
حالا اسم کاپلتون چی میشه؟ آرنی؟ آرانی؟ مورام؟
اصلا حس میکنم روهم کراشینXD

واهای خداXD

 

شیپ آرام و مونی؟:/ شت! اصلا بهم نمی‌خورنن:/ 

 XDDD

چطور میتونی اینو بگی'-'
اصلا این دوتا برای هم ساخته شدن '-'♡

میترسم چیزی بگم بعدا بر علیهم استفاده بشهXD مثه دادگاها:/

ارنی خوش اهنگهXD

کراش چیه ما صاف میریم محضر^-^\

الان مونی میاد صافم میکنه^-^\

من انروز سرخوشم دارم چرت و پرت میکم جدی نگیرین^-^\

عقلم زائل شده^-^\

خدایا خودت کمک کن از این مرحله سالم بیام بیرون^-^\

دونت ووریXD
اوکی آرنی تصویب شد*-*
آخجون عروسی*-*
مونی اصلا به وب من سر نمیزنه خیالت تخت "-"\
بله بله متوجهم^-^
قطعا همینطوره^-^\
منم دعا میکنم/^-^\

کجا برا هم ساخته شدن !!!"-" 

من رو‌ مونی غیرت دارم "-"

میدونی"-"
شبیه این بی ال ها هستن"-"
گاد "-"
خیلی ریلن"-"
#آرنی_ایز_ریل "-"\

@ارتی

این حرفتو میزارم پای حسودی هاها^-^\

بچها جدی نگیرین منو کاش وقتی عقلم برگشت یکی اینارو از ذهن همه پاک کنه^-^\

به هر حال هر شیپی مخالفای خودشو داره^-^\
چی زدی راستشو بگو*-*
نیاز دارم بهش*-*

بی ال چیه؟=|

Boy love "-"
همون فیلم های گی ×-×

@آرام 

حسودی کجا بود....خدا رو شکر...خدا رو شکر....من خبر دارم حدود پنج نفر از افراد بیان رو من کراش دارن^-^\

ارتیییییXDDDDDDDD

دهنمو باز نکنXD

 

اه خیلی به هم میاینT-T XD
ببینم مونی هم بهت حس داره؟ D:

نسکافه^-^\

اهمین الان یه عالم شیر نسکافه خوردم میت کردم^-^\ تاثیرش رو من همیشه در این حده^-^\ مست میشم یه دور^-^\

عههههههه منم نسکافه خوردممممم*-*
ایول*-*
خوبه....
دوتا گنگ که با نسکافه مست کردنD=  
XD

حس یکنم جدی گرفتی*چاقویش را تیز میکند*

البته که جدی گرفتم...
داشتم حاضر میشدم بریم خواستاگاری:(

چه جالب،منم نسکافه خوردم چند دقیقه پیش*-*

عاقاااااا منممممم*-*
یوهوووو*-*

@ارتی

پاشنه در خونتون سابیده شده اصن:/

"-"
XD

@آرام 

آره معلومه، پس چی فکر کردی :/ همین الانم روی پای یکی چایی ریختم *-*

*پاره میشود*
ایشالا که حسابی سوخته*-*

نههههه من کت شلوار ندارم:(

تازه،من به چار پنج تا از دوستامم قول دادم بیام بگیرمشون خوشبختشون کنمT-T

بابا تو راه میخریم :(
چار پنجت تا آخه خوش خوراک؟T.T

@ارتی

حواست باشه مهریه بالا ذکر کنی^-^\

آره یادت نره*-*

@آرام 

من اعتقادی به مهریه ندارم ^-^\ عشق از همه چی مهم تره ^-^\ 

 

+واقعا نسکافه چه می کنه با آدم...چند ساعت بعد می یام اینا رو نگاه می کنم میگم این منم؟...:/

کورکورانه تصمیم نگیر...بعدا پشیمون میشی..

+ اصلا باید کامنتای این قسمتو رمزدار میکردم"-"

آره عدم نمایش بزن بعداً"-" 

چی میگی داداش"-"
میخوام اصلا بذارم تو بخش کامنتا"-"

@کیدو

میخواستم همشونو خوشبخت کنم اینا همه چوبِ مهربونیمهT-T

@ارتی

من وقتی میخورم فقط اهنگ میزارم و شلنگ تخته نیندازم تا به حالت عادی برگردم•-• الان خونواده خونن نگران ابرومم:/

مهربونی بیش از حد سمه سممممT-T

ایشالا که لو نری...

خب دیگه من برم ببینم جایی هشت بخابوننم تا ترک کنم یا نه•-• فعلا خدافش داداش

انقد نکش ژَرَر داره"-"
برو داداش
برو به سلامت

چرا اینقدر تفاهم؟"-"
مامان منم به خاطر منه دیوونه خدارو شکر میکنه:/همیشه هم منو دیوونه خطاب میکنه=-=

به من زیاد نمیگن دیوونه
بیشتر تسو صدام میکنن"-"
و خلافکار"-"
خوشحالم تنها نیستم*-*

دسته بازی، یادش به خیر.... خیلی وقته با دسته بازی نکردم... یادم باشه رفتم سر کار ps5 بگیرم... یا حداقل xbox و کینکت... از زن گرفتن و عاشق شدن بسی بهتره....

وی با مادر کیدو مخالف است... 

یا کیدوی مظلوم.... 

آرنی چه کیوت... 

پست یکی مونده به آخری استلا ، بیف استفدو و استیک سرو کردیم... 

 

منم مدت هاست...
دقیقا منم باید بگیرم...بوو که فکر کنم بدون گیم زنده نمونه:/
اره یجوراییXD
من‌هم مخالفمTT
هعی...*مظلوم بازی درمیاورد*
خیلی*-*
عهههه من ندیده بودمممممم...فاک...کلا یمدت بیان نیومدم...چالشارم یه شب نوشتم انتشار در آینده زدم:/

عه چه باحاله... دختر گیمر... مثلا با پارتنرت بشینی پای گیم... خیلی از دخترا حداقل تا جایی که من دیدم اهل گیم نیستن....

حالا زیادم مهم نیست...چیزی رو از دست ندادی فقط به اقای عینک استیک ( استلا به علاوه عینک) خورونده شده...

 

آره:)
من میتونستم آینده خیلی درخشانی تو گیم داشته باشم...ولی از یجایی به بعد دیگه کلا سمتش نرفتم...و گند زدم در حدی که یبار با دوستام‌ فورتنایت میزدیم ‌آخر شدم"-" بعد کنکور دوباره شروع میکنم:"
گیم‌ به این خوبی:""""
واییی XD
دیدم منو سرآشپز کردین...نمیدونین من آشپزیم افتضاحه؟؟ ینی از غذاهایی که من درست میکنم میتونین بعنوان سلاح زیستی استفاده کنین:D

منم از همون کنکور ولش کردم... 

گیم همینه دیگه...یه مدت بازی نکنی... 

 

ولی استیکی که استلا پخت عالیه... 

تازه چایی هم آورد..

خب من که بیف استفدو نمیخورم... اقای عینک قرار بخوره...

آشپزی یاد بگیر... تو خوابگاه لازمت میشه... 

اره دقیقا...

کوفت جونتون:(
=-=
تو باهوشی که نمیخوریXDآقای عینک رو نمیشناسم"-"
تازگیا یاد گرفتم نیمرو درست کنم:"

البته به من که ندادن خودشون خوردن... من به نون و پنیر قانعم.... مثل چیز دروغ میگوید...

هیچی اقای عینک شاعر بیانن و روح لطیفی دارن... 

به کیدو افتخار می کند @-@

واییی خدا ! این یکی دیگه خیلی باحال بود XD

 

@ فاقد شعور ها !

چت بدون من ؟!

تازه بذار منم بگم چند نفر روم کراش دارم اینجا ...‌‌ ۴ نفری میشن تا اونجایی که یادم میاد!

مچکرمXDDD

همچینم‌ چت ننمودیم=^=
آه!! شما چقدر دلبری....
اینجا کسی رو من کراش نداره

وای خیدا چه مدلیییییییی

منم میخوام ولی نمیذارن://////

منم معتاد میشدم XD

هرروزم باید از تو کوچه جمعم میکردن

 

ویتیدیهشرسنیدیحیایتیی ینیخیدیجیسوس

واییییی مدل مو رو ببین اخه *-* با روح و روانم بازی میکنه

@ استلا وقتی بهت گفتن دیگه کراش نیست که XD

4 نفر یا شیخ ویلیام...نگو واقعیه! 

حواسم هست کامنتام رو جواب نمیدیا :/

 

@ آقای آبی

عه راست میگیدا :/

حال و روزم خوب نبود'-'

"-"

چقدر نظرای این پست سمه...

لعنت بهت...
نشستم دوباره خوندمشون!
XDD

باور کن...بعد یادم اومد اون موقع دیده بودم اینا رو.نمی دونم چرا نیومدم تو و آرام رو صاف کنم...

شاید چون خوشت اومده بود^-^
زبون دراوردن و در رفتن*

به در رفتن ادامه بده عزیزم(روشن کردن اره برقی)

روده بر شدم نمیتونم در برم. XDDDDD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan