از این ثابتا که همتون باید ببینید!

سلام*-*

( اولین باره تو وبم سلام میدم نه؟:/ )

خب

( چقد خب میگم"-" )

آره خلاصه

( خلاصه هم زیاد میگم "-"\ )

خفه شو صدای درون!

(...)

 

بیاین بگین دوست دارین برا سال جدید چیکار کنین؟

و چه برنامه هایی دارین؟

از شر کدوم عادتاتون میخواین خلاص شین؟

و میخواین چه چیزی رو تبدیل به عادت کنین؟

و امسال چه چیزی یاد گرفتین؟

 

میخواین تبدیلش کنیم به چالش؟ :)

اون "هنوز ها" که همینطوری خودش یه چالش شد از تو نظرات!!

فقط اگه قراره چالش شه و تو وب خودتون بذارین، این زیرم لینکش کنین یا بیاین بگین "انجام شد!" که بیام بخونم^-^

ببینم چه میکنین*-*

بایD:

 

 

  • Baby Blue

فرست :دی

مرسی بابت نظر سازندت^-^
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹ , ۱۵:۱۳ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

به قرآن سکندTT

الان میگم بزا

×-×
باشه!
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹ , ۱۵:۱۷ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

میخوامممم

فن آیکن، وینر، ترژر و گلدن چایلد شم

میخوامممم

برای وب پنتا/لونا/آن اند آف/ویکلی بیشتر تلاش کنم

(لامصب وب ویکلی هنو شروعشم نکردم:/)

(بم انگیزه بده کیدووو)

میخوامممم

فیکای نصفم رو تموم کنم و سر فرصت یه فیک سپ بنویسم که همه برگاشون بریزه

میخوامممم

بیشتر از سال قبل به خودم و دوستام عشق بورزمTT

منم چندتا گروه مدنظرم هسسسسTT
این حجم از فعالیتتو تحسین میکنم*---*
( ما میتوااانیمممممممTT)
فیک سپ؟T----T گاددددT-------T 
درود بر تو منمT---T

هی! به همه سوالام جواب ندادیا!!
فایتینگ💙
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹ , ۱۵:۲۲ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

احتمالا اکثرشو بشناسمXD

کیا؟*-*

خداوکیلی الان برا آن اند آف و پنتا دارم پاره میشم..._.XD

پنتا که 15 ام مارچ کامبک دارن

آن اند آفم کامبک دادن الان تو پروموشناشن:/ زیادم هس ماشالاTT

آری آریT__T

اسمشم یا بلو سایده یا دی دریم*---*یا بلو دریم*---*

فایتینگگ

استری کیدز و پنتاگون و ایتیز و مانستا اکس و لونا...

پر پر شدم برات "-"

رحم کن به ماT-T

این خود درگیریا رو منم دارم "-"

حتما در اسرع وقت انجامش میدم =))

«ببینم چه می‌کنین *-*»: رو آبی(سفید :/)ت می‌کنم کیدو ^^

تنها نیستم "-" و این خوبه "-"
ممنون=))
باشه من منتظرتم^-^\
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹ , ۱۵:۲۸ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

عاه..استری کیدز...

کیدو...اسکیز خدان...خدا..

خیلی خفنه استری کیدز...

چه جالب

منم یه همچین چالشیو گذاشتم

اره اون‌ دیگه رسما یه چالشه=)
منم هی میگم انجامش میدم ولی هی یادم رفته••
شاید امشب شروع کردم^-^

منم مینویسمش ولی یکم زمان لازم دارم.... 

مشکلی نیس=)
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹ , ۱۵:۴۹ 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 (✿◠‿◠)
مرسی که انجامش دادی=))
فایتینگ💙

می خوام بخوابم:/

شما یک قهرمانید "-"\

خب خب...D: 

 

_چه برنامه هایی دارین؟ چه عادت های رو از بین ببرین و چه عادت های رو بسازین؟

 

1.ناروتو رو ببینم. 

2.آزمون تیز هوشان بدم (TT) 

3.سعی کنم زود بخوابم :/ 

4.ورزش کنم :/ 

5.فیلم و کیدراما ببینم.

6.بیشتر به خودم عشق بورزم.

7.از شروع قرن لذت ببرم*-*

8.سعی کنم خانواده و اطرافیانم رو بیشتر دوست داشته باشم U-U 

9.کتاب بخونم! کلی مجموعه تو لیستمه! پرسی جکسون و ارباب حلقه ها، نبرد با شیاطین، حماسه دارن شارن، شاهکش و کلی کتاب دیگه (*—*) 

10. گروه های کیپاپ رو بیشتر بشناسم و فن چندتاشون بشم D":

11. حس می کنم 1400 قراره جز بهترین سالهای زندگیم باشه...سعی کنم بسازمش*-*

12.یک کتاب بنویسم که خودم لذت ببرم با خوندنش (QQ) 

13.فن فیکشن بخونم و اگه شد فن فیکشن بنویسم.

15.رو‌ نوشتنم کار کنم.

16.سعی کنم بیشتر و بهتر برنامه ریزی کنم.

17.از چیزهایی که دوست دارم دفاع کنم.

18. رو زبان انگلیسیم کارکنم :/ (یستنیبیتییییی)

19.حس می کنم من دارم اینا رو میگم خسته میشی :/ 

20.صرفا جهت رند شدن*-*

 

_چی از امسال یاد گرفتین؟ 

 امسال سال خوبی هم برام بود! نمیشه گفت بد بود چون خیلی چیزها یاد گرفتم، وبلاگ زدم و با شماها آشنا شدم...و مگه میشه لقب بد رو به همچین سالی داد؟ امسال با همه سختیاش خیلی قشنگ بود برای خود من به شخصه.

 

واهای....می‌دونی دارم به چی فکر می کنم؟ این که یه سال دیگه هممون بیایم اینا رو بخونیم و بهشون رسیده باشیم :"")

حقیقتا خیلی خوشحال شدم با دیدن لیستت:""""")))
وای خداT-T
حوصلم سر رفت؟:/ گمشو '-'

دقیقا:))

باور میکنی خودمم داشتم بهش فکر میکردم؟:""""
اصلا بیاین یه کاری کنیم*-*
سال بعد بیایم کنار این لیست تیک بزنیم=)))
*وای قلبم...*

هورا چه باحاله این *-*

 

دوست دارین برای سال جدید چیکار کنین؟ چه برنامه هایی دارین؟

1. درس بخونم و تست بزنم.

2. بیشتر ژاپنی بخونم.

3. کتاب بخونم.

4. روی خجالتی بودنم کار کنم.

5. فیلم ببینم.

6. تلاش کنم که درست حرف زدن رو یاد بگیرم.

7. بنویسم.

8. ناامید یا خسته نشم. کلا تلاش کنم که یکم بیشتر شجاع و قوی باشم.

9. بیشتر برای کارهایی که خوشحالم می کنن وقت بذارم.

10. یاد بگیرم با خودم صادق باشم.

 

از شر کدوم عادت می خوای خلاص شی؟

1. خجالتی بودن

2. خیلی به نظر دیگران اهمیت دادن

3. زود ناراحت شدن

4. و عام... تنبلی :)

 

می خوای چه چیزایی رو تبدیل به عادت کنین؟

"-"... خیلی چیزا ولی عجیبه که یادم نمی آن "-"

 

امسال چی یاد گرفتین؟

که آدما رو نمی شناسم. حتی اگه چندین سال باهاشون دوست باشم و حتی اگه بتونم قسم بخورم می شناسمشون.

یکم ژاپنی یاد گرفتم. یاد گرفتم قدر آدم هارو بدونم. احساساتم رو بیان کنم.

کلی مبحث جدید از فیزیک و ریاضی یاد گرفتم :دیی

 

T-T... الان پست 14 روز تا نوروزت رو خوندم... و با اینکه خیلی این پست هارو دوست دارم ولی خوندشون خیلی ناراحت کننده ست. انگار همین پارسال بود که تازه اومدم بیان و هیچ کسو نمی شناختم.

چه خوببببب=)))
اقا فقط منم که با خوندن اینا خودمم انرژی میگیرم و حالم خوب میشه؟؟:"

وایT---T
منم یادمه اون اولا خجالت میکشیدم وب بزنم...چون هیچ کسو نمیشناختم و اصلا با فضاش آشنا نبودم...
ولی الان...
هی! ما انجامش دادیم:)

@آرتمیس

 

واااهاایییییی میخوای کتابای دارن شانو بخونییی؟؟*---* 

هم نبرد با شیاطین خفن بود، هم حماسه دارن شان، کلی کیف کنی با کتابا&_& 

طرفدار دارن شانی؟*-----*
من حماسه دارن شانو خوندم...عالی بود عالی...
و نبرد با شیاطینم در آرزوشم که بخونمTT

ارهههه عاشقشممممم*------*

فکر کنم پی دی اف نبرد با شیاطین تو نت هس، با پی دی اف کنار میای واست پیدا کنم؟؟؟XD

ااا پیداش کردم ، اینجا

بیا بغلم کهههه /*^*\
پی دی افشو دارم 
ولی نههههه T-T میخوام کتابشو بخونمTT
جلدای آخر حماسه دارن شانم با پی دی اف خوندم..
مرسی باز:"

دقیقا :))

 

وای حماسه دارن شان... خیلی خوب بود خیلییی. من بعد مرگ لارتن دیگه هیچوقت اون آدم سابق نشدم. "-" ولی نبرد با شیاطینش... به اون اندازه خوب نبود. چند جلد اولش خیلی فوق العاده ست، ولی جلدای آخرش... >_<

نگووووو"-"
ینی من اونقد سر مرگش گریه کردم...تنها هم بودم رسما داشتما با صدای بلند گریه میکردم...و منم! منم دیگه هیچوقت اون آدم سابق نشدم..
وای...اونجا که افتاد تو اون دره پر از نیزه و آتیش و داد زد " حتی در مرگ، کاش پیروز باشم! " وای خدا...اونقددددد سر اون گریه کردم...و چپتر بعدش...که دارن همش میگه نه این باید خواب باشه...
وای T----T
اشک هایم زنده شدT----T

@نوبادی

اااا من نبرد با شیاطینشم دوست داشتم، یکم همه چیو وارد قضیه کرد، ولی خفن بود اونم اا:"  

ولی کتاب زام-بی خیلی جالب نبود، ازش انتظار نداشتم یه داستان تکراری بنویسه:/ سه جلدشو خوندم، حالا بقیشم میخونم ولی دوسش ندارم:" یکی نیس بگه دوس نداری، مرض داری میخوای بخونی؟:/ 

آهااااا راستییییی یه چهار جلدی هم از لارتن نوشته، من اونو اشتباهی جلد سومشو خوندم:/ ولی خیلی وقت پیش بود، میخوام گیر بیارمش از اول بخونمXD  

و کلی داستانای کوتاه کوتاه عشقولانه واسه لارتن نوشته، خیلی باحالن اوناXD  تو نت خونده بودم اونا رو... 

 

از کتابخونه بگیر، معمولا دارن... من دو جلد اخرشو داشتم، بقیه‌شو از دوستم گرفته بودمXD  اصن کتاب جلوت باشه یه حس دیگه‌س:""

هممم...یسریا میگفتن نبرد با شیاطین خفن تر از حماسه دارن شانه...ولی من حس میکنم هیچی حماسه دارن شان نمیشه..
اره زامبی رو منم دارم ولی نخوندمش...میترسم"-" و بازم حس کروم جالب نیس "-"
آرههههههه اسمش حماسه لارتن کرپسلیه...من جلد سومشو میخوندم که ول کردم...هی خدا..اونم باید بخونم...خیلی جالب بود...و ناراحت کننده! چون من اونو بعد حماسه دارن شان خوندم که توش کرپسلی میمرد...حالا تو حماسه کرپسلی اونده بچگیا و جوونیای کرپسلیو گفته:") رسما حس فلش بک بهم دست میدهTT
یه مجموعه دیگه هم داره به اسم شهر اگه اشتباه نکنم...که راجب مواد و قاچاق و تجاوز و کلا اینجور چیزاست و من نخوندمش...
اره اون داستانک هارم خوندمTT خوب بودنT-----T

وای دقیقا منم از دوستم بوو (مائو) گرفتمشون! و اونم از کتابخونه میگرفت!!
دقیقا:")

انقدر درباره مرگ لارتن حرف نزنین، الان سکته میکنمااا:""" 

واییی دارن تو ذهنش یه سناریو تصور می‌کرد که میان نجاتشون میدن، وااااای نهههه هققق T----T

نادادنرلترخلزبهزابزبازافزبهزابزبتزت
شیفته نگوووووووووووووووووووووووTT
ینی یجوری تو اون چپترا من گریه کردم که چندروز سردرد داشتم...

نهه خفن تر نیس، درست فکر میکنی، هیچییییی حماسه دارن شان نمیشهههT--T 

ولی نبرد با شیاطینم خفنه، ولی کمتر از حماسه دارن

دقیقااا بعد من چون داغدار بودم اون موقع، اصلا خیلی سختم بود بشینم بخونمش:"

واای سه گانه شهر خیلیی سیاسی طوره، اومدم جلد یکشو بخونم، اصلا خوشم نیومد://

یه کتاب تک جلدی داره جلاد لاغر، اونو پی دی اف خریدم، ولی هنوز نخوندمش

 

باشه:"
منم حس کردم قرار نیس خوشم بیاد"-"
عه منم پی دی اف جلاد لاغرو دارم! 
و منم نخوندمش...
گاد!

من نمیدونم چرا انقد نویسنده ها بی رحم شدن، میزنن کسایی که خیلی دوسشون دارمو میکشن:""/

وااای منم از دست رفتم سر اون چپتراT--T

حتیکارگرداناهم بی رحم شدن...
تونی :"""""""
مطمئنم چندتا از مویرگای قلبمون پاره شد سر اون چپتراT-T

واقعا ممنون که کل مجموعه رو برام اسپویل کردید :/ 

احمق نخون خب"-"
ولی بازم بخون"-"
خیلی چیزا رو نگفتیم
استیوTT
پسر ماریTT
آرا سیلزTT

@آرتمیس

من فقط توی کامنت اولم تگت کردم، خودت بقیشو خوندی، به من چهXD 

بعدم ۱۲ جلده، هنوز خیلی چیزا داره...

درستهXD
 دقییقا :"
( یاد پسر ماری می افتد و عر میزند)

منم پی دی اف جلاد لاغرو دارم

و خوندمش 

ولی خوشم نیومد •-•

دیدم نویسندش دارن شانه با هزار امید و ارزو نشستم خوندمش ولی اونقدرام خوب نبود...

پس نمیخونم •-•

دوست دارین برا سال جدید چیکار کنین؟

۱. یه عالمه کتاب بخونم

۲. کتابمو تموم کنم

۳. گروه جدید؟ همین الانشم فن ۱۲ تا گروه و سولوییستم ولی یه بیماری ناشناخته دارم که هر گروهی میبینم میخوام فنشون بشم (البته اگه به اندازه کافی خفن باشن *-*)

۴. یه عالمه وبتون بخونم D:

 

و چه برنامه هایی دارین؟

۱. سال جدید نه ولی بعد کنکور (:/) اگه خدا بخواد میخوام اوتاکو شم 

نصف بیان اوتاکو ان احساس تباهیت میکنم (حالا شاید تا اون موقع نتونستم مقاومت کنم زودتر دست به کار شدم .-.)

۲. یکم بیشتر درس بخونم 

۳. گواهی نامه بگیرم D: (که احتمالا خانواده بگه بمونه واس بعد کنکور :/) (ولی من پافشاری میکنممممم)

 

از شر کدوم عادتاتون میخواین خلاص شین؟

گشادی 

 

و میخواین چه چیزی رو تبدیل به عادت کنین؟

درس خوندن 

 

و امسال چه چیزی یاد گرفتین؟

هیچی XD

.

.

عاااامممم فک کنم یاد گرفتم اگه زور بالا سرم نباشه درس نمیخونم XD

و اینکه یاد گرفتم انقد وقتمو هدر ندم 

1234 رو باهات هستم + مانگا!

1 وای دقیقا منم...حالا من قبل وب زدن و اوایل وب زدن فکر میکردم همه اوتاکوان اینجا! بعد دیدم نه کیپاپرام هستن..! خوبه باز کیپاپریم:/
2 منم:"""
3 وای بازم منم XDDDD و دقیقا فکر نکنم بذارن قبل کنکور بگیرم"-"


#برنامه_های_مشترک

اره بابا باز کیپاپریم رومون یکم سفیده XD

 

یک عدد عشق رانندگی که باباش ماشینو نمیده دستش -__- چجوری تا بعد کنکور صبر کنه؟

اره والا"-"


به من میده گاهی"-"
ولی میدونم اگه گواهینامه بگیرم دیگه همش بیرون ولم و قرار نیس درس بخونم..
سو...بمونه برا بعد کنکورTT

فقط تو جاده خاکی روندم من 

خخخخخ عجب خودشناسی دقیقی...

من تو سطح شهرم‌ روندم ها هاD;
بلهXD

راستش اگه بگم هیچ برنامه ای ندارم خیلی خزه؟:"
واقعا نمیدونم میخوام چیکار کنم..
حالا بزار چند گزینه بگم..
-دلم میخواد بفهمم چه رشته ای میخوام برم'-'
-آرزو و هدف پیدا کنم:"/
-کامبک های بیشتر در کنار بی تی اس باشم*-*
-سعی کنم شبیه الگوم بشم:"/
-سعی کنم یکم به زندگی شلم شوربام نظم بدم..
-بتونم یه دوست در دنیای واقعیت پیدا کنمT-Tبخدا خیلی توی واقعیت تنهامT^Tهیچ کسو ندارم:"
-بتونم از احساسات و افکارم رو در رو با یکی صحبت کنم..هیچ وقت نمیتونم این کارو بکنم..
-تظاهر رو بذارم کنار و مثل آدم رفتار کنم
-فن گروه های بیشتری بشم و تنبلی نکنم در این امر..
-همه آهنگای بی تی اس رو گوش بدمT-T
-انیمه های در لیست خویش را ببینمT^T
-بتونم احساساتم رو بفهمم..
-انقدر خودخواه و مغرور نباشم..
-انقدر دنبال توجه از اون فرد خاص نباشم..
-انقدر خجالتی نباشم و حرفمو رک بزنم:"/
-بیشتر تمرین نویسندگی بکنم
-به کسایی که دوست دارم بیشتر عشق بورزم و ازشون دوری نکنم:"
-گوشی دار بشم سشتیختهشسک بخدا من گوشی میخوام سمنیخنخس
-دلم میخواد یه ساز یادبگیرم
-چندتا بازی رو امتحان کنم
-بیشتر برم بیرون با دوستام(البته اگه دوستی وجود داشته باشه'-')
-به احساسات یه نفر خاص بیشتر اهمیت بدمT-T
-دیگران رو ناراحت نکنم
-کمی بیشتر رفتار مسالمت آمیز با برادر خویش انجام بدم
-با احساساتم و خودم روراست باشم:"
-درس بخونم یسظئهتیبخسک
-اینقدر تنبل نباشم برای هر کاری
-غذاهای جدید بپزم
-بالاخره موچی رو امتحان کنمT-T
-چاپستیک جدید بخرم
-استایل خودمو بپوشم:"/
-هودی بخرم یخسخسن
-بفهمم عقایدم چیه..

اهم..چقدر زیاد شد..بسه دیگه"-"

موچی: من هیچ ایده ای ندارم

همچنان موچی*طومار مینویسد*

مثلا گفتم هیچ هدفی ندارم برای سال بعد:/بعد لیستم از همه بیشتر شد:/

آرههه"-" :دی
شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ , ۲۲:۵۰ John ‌‌‌‌‌‌

فقط میخوام خدا بیشتر هوامونو داشته باشه

=)))
شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ , ۲۳:۳۴ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

عااایT-T چقدر خوبه اینT-T

به عنوان کسی که تازه از غار نمور و تاریکش بیرون اومده و میخواد شروع به فعالیت کنه چالش عالی ای محسوب میشه برامT-T

میذارم حتما

منتظرم^-^

من اگر بخوام به این سوال ها جواب بدم متاسفانه هیچ کدوم شون رو انجام نخواهم داد! =))

آره آدم‌ طلسم میشه..

سال نو مبارک :)

 

امیدوارم به هر چی می خوای به دست بیاری او سال جدید با دستای خودت اونارو به دست بیاری

 

happy happy new year #3#

مرسییی توهم همینطور*^*

1. ناروتو رو ببینم. 

2.آزمون تیز هوشان بدم (TT) 

3.سعی کنم زود بخوابم :/ 

4. ورزش کنم :/

5.فیلم و کیدراما ببینم.

6.بیشتر به خودم عشق بورزم.

7.از شروع قرن لذت ببرم*-*

8.سعی کنم خانواده و اطرافیانم رو بیشتر دوست داشته باشم U-U 

9.کتاب بخونم! کلی مجموعه تو لیستمه! پرسی جکسون و ارباب حلقه ها، نبرد با شیاطین، حماسه دارن شارن، شاهکش و کلی کتاب دیگه (*—*) 

10. گروه های کیپاپ رو بیشتر بشناسم و فن چندتاشون بشم D":

11. حس می کنم 1400 قراره جز بهترین سالهای زندگیم باشه...سعی کنم بسازمش*-*

12.یک کتاب بنویسم که خودم لذت ببرم با خوندنش (QQ) 

13.فن فیکشن بخونم و اگه شد فن فیکشن بنویسم.

15.رو‌ نوشتنم کار کنم.

16.سعی کنم بیشتر و بهتر برنامه ریزی کنم.

17.از چیزهایی که دوست دارم دفاع کنم.

18. رو زبان انگلیسیم کارکنم :/ (یستنیبیتییییی)

 

+باید اینو انجام می دادم..

++عیدت مبارک*-* 

وای=))
واییییی=))))))))))
خوشحالم کردی!
مرسی...

+درسته..
+عید توهم مبارک! (و هرکی که داره میبینه!!)
هرچند با تاخیر.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan