چالش ۱۴ روز تا نوروز

توضیحات 

1️⃣ باید امسال از یه دانشگاه خوب و رشته خوب قبول شمT-T

2️⃣ باید دوباره سحر خیز شم...( لامصب امروز یک پاشدم:/ )

3️⃣ باید موهامو آبی کنم

4️⃣ باید مجموعه نبرد با شیاطین رو بخونم

5️⃣ باید هرروز ده ساعت بخونم برا کنکور...

6️⃣ باید یاد بگیرم کمتر عصبانی بشم

7️⃣ باید یاد بگیرم گاهی به نظرات دیگران هم اهمیت بدم._.

8️⃣ باید حداقل هفته ای دوبار ورزش کنم

9️⃣ باید زمانمو مدیریت کنم

1️⃣0️⃣ و در آخر ( اه...نمیخواستم از الان بگم-،-) باید سال جدید که مدرسه ها تعطیل میشه گوشیو بذارم کنار و فقط شنبه ها چون کلاس ریاضی دارم روشنش کنم...

 

+ تصمیم گرفتم گوشیو خاموش کنم...امیدوارم بتونم بدون آهنگ دووم بیارم...

+ میرم چالش روزای از دست رفته رو هم ببینم...شاید نوشتم..

+ باید تو دفترم مینوشتم نه اینجا...یا حداقل عدم انتشار میزدم '-'

+ چه مرگمه "-"

 

 

 

 

  • Baby Blue
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹ , ۱۶:۱۵ 𝓨𝓮𝓰𝓪𝓷𝓮𝓱 (✿◠‿◠)

1 و 6 و 7 و 8 رو من نیز همچنین!

3 رو من ب سبز تغییر میدم!

( ͡• ͜ʖ ͡• )

=))
خوبهههه خفنه*-*

۲,۳,۶,۷,۸,۹ رو منم باید انجام بدم "-"

و فعلا مورد سوم قراره که به زودی انجام بشه =""

برا منم ۳ قرار بود به زودی انجام شه...
ولی....=")

2..3...6..7...8...منم همینطور..*-*

البته به احتمال زیاد 3 حالا حالا ها قرار نیست بشه :/ 

 

@سمر 

میخواهی موهاتو آبی کنیییی؟ *—*

خوبههههه*-*



@آرتمیس

آری D:

هوراD":

@سمر 

دور شو الان فحش بارونت می کنم :| 

منم بهت میپیوندم...

7 برعکس..

راستی کیدو با چی قهوه درست میکنی...من هر دفعه درست میکنم خوب نمیشه..:D

من کلا به چپمه نظر دیگران...حتی دوستامم از این بابت شاکین"-"
عااا من خالی درستش میکنم...از این قهوه های فوری که نیاز به قهوه ساز نداره...هیچی هم توش نمیریزم به جز آبجوش...ینی اول یکی دو قاشق قهوه میریزم بعد آبجوش...حالا گاهی برا تنوع و تبدل کردنش به نسکافه قبل ریختن آبجوش پودر قهوه و نبات میریزم...

6 اگه برا من اتفاق بیفته فک کنم دیگه کسی نشناسه منو 😂 ویژگی بارزم عصبی بودنمه :")

منمممم"-"

امیدوارم انجام شه، زودتر از به زودی... :'))


@آرتمیس

*دور شدن :دی*

خوشحالم برات...
و ناراحت بدا خودمT-T

از منم باید دور شی :شهریور

کاش منم میتونستم اندازه عشق کتاب درس بخونم :") من موندم چجوری تا ساعت 9 شب درس میخونه ؟ یعنی تفریح نداره ؟ من این چند هفته کلا انگیزمو از دست دادم . کتابامو باز میکنم فقط یه ورقی میزنم ، میندازم اون ور :/ بعد جالبش اینجاس با اینکه نمیخونم این چند هفته رو نمره هام خیلی بالاتر اومده . البته باید صبر کرد و نتیجه ی امتحان ریاضیمو دید ... :")

و... خدای من ! بدون آهنگ ؟! واقعا میتونی ؟ آهنگ برای من حکم اکسیژون ــو داره D:

میدونی من یه زمانی کلا از مدرسه میومدم یه ربع (گاهی حتی سه دقیقه!!!) میخوابیدم بعد تا شب درس میخوندم....و بعد صب ساعت چهار بیدار میشدم تفریح میکردم...
دلم برا اون روتینم تنگ شده...
میفهممت:"""
قطعا نمیتونم...ولی خب...من زیادی وابستشم...نمیتونم بگم "خب امروز فقط یه ساعت گوش میدم و بعد تمومه"!...بخاطر همین باید بذارمش کنار...باااید! حالا شاید اگه دوباره تونستم چهار صب بیدار شم یکم گوش میدم ولی همونم میترسم که ساعتای بعدشم صرف آهنگ گوش دادن بکنم

وای وای وای "0"

من تازه فهمیدم هانائه همون هیونگ ــه  !!! یکی بهم آب قند برسونه !

جدیییییی؟

و همین الان فهمیدم که مائو هم همون بوو ــه ! :") تصوراتم نابود شد ... اصلا فکر نمیکردم !

"-"
شوخی نکن با من "-"
چطور نفهمیده بودی "-"

+ هی راستی!
بیبی بلو هم همون کیدوئه^-^
میدونستی؟؟؟

آره Q-Q آخه وبلاگشم فالو کرده بودم و میخوندم ... عجب !

گاد....

آره بیبی بلو رو که میشناسم ... همزادمه ... می شناسیش ؟

آره آره میشناسمش!

جا داره منم اضافه کنم وانیل هم همون آیسانه xDDD/....

خوبه =) تازه خیلیم دوسش دارم . خیلیم باحاله و چی بگم ... ؟ واقعا همزادمه ... بعضی وقتا با بعضی پستاش احساس میکنم من از روح بیبی بلو بوجود اومدم ... و لازمه بگم میخوام باهاش قرار بزارم و برم اردبیل ؟!

هممم...اونم میگفت دوست داره...یبار که داشتیم حرف میزدیم=)
عاووو جدی*-* بهش میگم=) حتما خیلی خوشحال میشه="))
آره حتما قرار بذارین...برین شورابیل...مطمئنا خوش میگذره بهتون^-^

حالا که اینجوری شد ... هانی همون سوفیه و سوفی همون ریحانس ( که البته هانی تو بیان زندگی میکنه ، سوفی فقط برای مامان و باباش و خانوادش و آقای داله که به این اسمش صداش میکنن و البته بهترین دوستاش و ریحانه ــم برای بچه های مدرسه و دبیراشه )

پس بهترین دوستات سوفی صدات میکنن؟ منم از این به بعد سوفی صدات میکنم!

و یچیزی بگم؟:)
منم یکی از القابم سوفیه!!!
البته سوفی نه...صوفی! 

+ اره تو شاد دیدم اسمت ریحانست=))

تازه!! 

من یه چیزی فهمیدم!! 

آرتی هم همون آرتمیسه!

می بینید چه کشف مهمی کردم؟ 

میدونی چقد ذهنمون درگیر بود؟؟؟

هووووووف نبرد با شیاطینه لعنتی، نویسنده دوست داشتنیش وای خدااااااااا

من دلم میخواد بنفش کنم و کوتاه ولی متاسفانه با اینکه مو منه اجازش دست مامانمه!!

ورزش گاد یه هفتس میخوام ساعت شیش و نیم تو محوطه بدوام ولی تنبلیم میشه!!

خاموش کردن گوشی!! خیلیییی خوبه!!  اون لحظه ای که دیگه چک کردنشو استفاده ازشو کنار میزاری و عادت کردی به نداشتنش احساس میکنی چقد اکتیوتری و بهتر به همه چیت میرسی.

موفق باشی.

دارن شان فوق العادس:"
یجوری اعصابم راجب این موضوع بهم ریخته حتی نمیخوام راجبش فکر کنم-___-
میفهمم:"
دقیییییقا!!! من قبلا خیلی کمتر از گوشی استفاده میکردم...تابستون دهم فقط سه بار آنلاین شدم...خیلی خوش میگذشت بهم!!!
مرسی توهم؛)
فایتینگ💙

@ استلا

اینجا رو میخونی.... اینا خیلی باباتن...

باباش؟"-"

همین کشفایی که کردید، بابای استلاییه...

آهاااااXDDD
آرهههههXDDDDDDDDDDDDDDDDDD

1 و 9

هقققق🤧🤧🤧🤧

=)))

منم خیلی دوست دارم یه تیکه از موهام رو آبی کنم ولی میگن ضرر داره ، میریزه :((((

یه تیکه میریزه؟؟؟
ضرر که داره...ولی خب به امتحانش می ارزه!
+کجا بودی تو؟

XDDDDDDDDDDD

خدای مننننن!!!!! 

^-^
 XDDDD

:((


*دور شدن مجدد :اسفند*

اشکال نداره میتونی پیش من بمونی^-^

برگرداندن سمر :فروردین

هوراا *^*

 

دستت مرسی :اردیبهشت

D:

^-^:خرداد

7️⃣ باید یاد بگیرم گاهی به نظرات دیگران هم اهمیت بدم._.

بــله .-. زیبا بود. *آبمیوه*

و 10 TT من باید دهو انجام بدم:")

رنگ کردن موها.. من همین رنگ موهامو دوست دارم ولی دوست دارم توجه شمارو جلب میکنم به ایشون که هروقت صحبت از مو رنگ کردن میشه یادش میوفتم :")

خیلی با موهای رنگ شده خفن میشه=")

اینم نسخه ایرانیش.. درسته ازش خوشم نمیاد ولی الان با قیافش کار داریم.. با یوتیوبریش که کاری نداریم.. :")

البته قراره فقط اهمیت بدم...
نه اینکه بهشون عمل کنم ._.
*آبمیوه در گلوی عشق کتاب گیر میکند*
لینکات نمیارن^-^ ینی لینک نکردی...
و از رنگ کردن مو حرفی نزنین من اعصابم فاکیدسT---T

عه:/ چرا چندوقتیه تصویرا لینک نمیشن تو بیان؟ .-.

چمیدونم "-"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan