روز چهاردهم چالش آهنگ

آهنگی که هیچکس ازت انتظار نداشت دوسش داشته باشی؟

والا بقیه هر انتظاری ازم دارن:]

ولی خب فکر کنم انتظار این یکیو نداشتینXD

لاله رو دیدن...

اصلا خیلی خوبه این آهنگ:)

  • Baby Blue

وقتی میزنم روی "لاله رو دیدن ... "برام خطای 504 میاد T-T💔💔

ای خداT-T
میرم لینکشو درست کنم...یمدت بعد اگه خواستی دوباره چک کنTT
ببخشیدTT

این روزا بیان داره بدجوری با اعصابم بازی میکنه

همش برام سوال بود که آیا آهنگ فارسی هم گوش میدی؟ یا همه لاتینن!

خوشحالم کردی :)

 

با اعصاب همه بازی میکنه...
نه آهنگ فارسی هم گوش میدم...ولی نه هر فارسیو! چون فارسیو میفهمم رو معنیشم حساس تر میشم....بخاطر همین فقط آهنگایی که مفهموم دارن یا حداقل ملودی قشنگی دارنو گوش میدم...
خوبه :)

لینک باز نشد برام، ولی این آهنگ شروینه، آره...:")))

آره آهنگ شروینه="))

برو گمشو درس بخون... اینهمه آهنگ خوب از کجا پیدا میکنی :D

آقای آبی من 800تا آهنگ دارم...که البته حجم عظیمیش طی عوض کردن گوشی پاک شد!! خیلی بیشتر بود "-"
و خب...من آدم خوش سلیقه ایم*-* نمیدونستی؟*-*

بله همینکه light blue رو دوست داری نشان از خوش سلیقگیته؟! 

درسته*~*

:)

حتی آهنگای اینطوری هم گوش میدم!

اوهوم حق داری مفهوم آهنگ مهمه.

حالا یه چیزی میگم شاید جیغ کشون ازم فرار کنی ولی من واقعا باهات قهرم تتلو رو دوست دارم -_-

تتلیتی نیستم امیدوارم هیچوقتم تو شرایطی که توصیف میکنه گیر نکرده باشی و نکنی که باهاش همذات پنداری کنی ولی با وصل کردن ساده ترین کلمات میتونه اون حس لعنتی رو توصیف کنه...

هعی

لذت بردم از گوش دادن بهش

نی زدنش یاد بابام انداخت منو

مرسی عزیزم

وایییی!
اتفاقا من وقتی بچه بودم و تتلو هم معروف نبود با دخترخالم آهنگاشو گوش میدادم..و دوس داشتم آهنگاشو! هنوزم آهنگ "حس معمولی" شو تو پلی لیستم دارم و گوش میدم...حتی میخواستم برا چالش این روز اونو بذارم ولی نمیدونم چرا منصرف شدم..
بابات نی میزنه؟T-T
من عاشق نی ام:""""""
خواهش میکنم^-^

نشنیدمش برم دانلودش کنم ببینم چی میخونه.

آره میزنه:)

باشه:)
توهم بلدی بزنی؟

کم! من بلدم صداشو دربیارم و حقیقتشو بخوای دراوردن صداشم هنر محسوب میشه:)))))))))))))

خوبه باز:))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan