اه

مامانم بعد اینکه سه هفته است گند زده به کل حال و روزم و زندگیم و برنامه هام:

"نمیدونستم انقد ناراحت میشی وگرنه آبی میکردم..میخوای بریم آبی کنیم؟"

 

منی که از از رنگ موی آبی متنفر شدم...منی که موهامو به طرز ناخوشایندی کوتاه کردم...منی که کل درسمو به فاک دادم...منی که کل گالری و همه عکسای مربوط به مدل مو و رنگ مو رو پاک کردم...منی که یمدته نه تنها پیش عمو نرفتم بلکه گزارش الکی هم نوشتم...منی که از کل آدمای اطرافم متنفر شدم:

خفهههههه شووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  • Baby Blue

میدونی..مامانا مزخرف ترین آدمای تو دنیا هستن بعضی اوقات..

این فرصت رو از دست نده بعدا پشیمون می شی"-"

"-" تا حالا خشم و ناراحتی بولو بری آبی رو ندیده بودم:{! ولی من هنوز وجود آبی ملایم تو دوست دارم ازم نگیرشTةT!!

میفهمم چی میگی؟! 

فقط میتونم بگم 

ان الله مع الصابرین 

 

يكشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ , ۱۶:۰۷ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

:"

ولی هنوزم دیر نیستا..

اگ بازم خوشحالت میکنه آبی کن(:

نمیکنه:)
درضمن...مطمئنم فقط از رو شوخی گفت...جدی جدی که نمیخواد آبی کنه

آه...:" 

ولی من می گم قبول کن...شاید فرصتش دیگه پیش نیاد! *-*..

الان ماجرا چیه دختر +_+؟

کامنت موچی و آقای آبی و یومیکو رو کپی+پیست می‌کنم..

عاااا پدر و مادر منم اینطورین، تا خودتو ناراحت نشون ندی

بهت اهمیت نمیدن، خیلی خوب می شناسم حستو دوست داشتی بدون اینکه ناراحت شده باشی، از همون اولش بگن به خودت و خواسته هات اهمیت بدن، نه اینکه این همه ناراحت باشی تازه این جمله رو بشنوی، اینقدر حالم بهم می خوره از این رفتار پدر و مادرم و همینطور بعضی وقتا از خودم بدم میاد که یه حالت ترحم گونه به خودم گرفتم انگار. برا همین سال هاست که حتی اگه اهمیت ندن و ناراحت باشم. جلوشون نشون نمی دم ناراحتیمو. 

امیدوارم اوضاع تو اینطوری نباشه. لااقل بهتر باشه.

من توی آرامش دادن به بقیه خوب نیستم، فقط میتونم بگم: بیا بغلم:")

واقعاااا مامانا بعضی اوقات خیلییی غیر قابل تحمل میشن-____- طوری که دلت میخواد...

ولی خب نباید حرفی یا کاری کنی که بعدا مث چی ازش پشیمون بشی:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan