روز شونزدهم-هفدهم-هجدهم چالش آهنگ!!

 

از اونجایی که نه آهنگی هس که تو رادیو میشنوم و نه آهنگی که قبلا عاشقش بودم و الان ازش متنفرم، پس مستقیم میرم سراغ روز هجدهم^-^\

 

آهنگی که آرزو میکردی تو رادیو بشنوی؟

 T-T

خیلینT-T

Decalcomania

 

Jocelyn Flores

  • Baby Blue

اولیه :)

:))

اولییهه T-T

از جونگکوکهT-T

اولیه فقط T^T

:"""

اولی @-@

همه همینو گفتن@-@

====XD

چیشدهXD

دقت کردین خیلی وقته عکس پست واسه آهنگام نمیذارم؟:"

من که دقت نکرده بودم..

بگو که اولی داشت به رادیو تیکه می انداخت و گرنه فکر کنم مغزم تو ادراک مشکل پیدا کرده.... 

متاسفانه باید اعلام کنم که مغزت تو ادراک مشکل پیدا کرده:(

اینکه چهار روزه کافئین نرسیده بهم تأثیر داشته فکر کنم. 

تازه تو 96 ساعت قبل 48 ساعت اولش فقط آب میخوردم :D

منم شونزده ساعته:]
 چرا مرض داری؟:D

 چربیم زده بود بالا و کلا سیستم بدنیم بهم ریخته بود، گفتم 48 ساعت بهش استراحت بدم تا سبک تر بشه... کبدم چربه و خیلی سنگین شده بودم.

چایی که رو هم برای تنظیم خواب حذف کردم...

الان رفتم لیرک آهنگ رو دیدم. اولش فکر می کردم آهنگ از رادیو پخش میشه و رادیومیگه که دوست داره مثل بقیه بزرگ باشه و رنگی و... دیگه اینطوری نباشه.. فکر کردم از قصد این آهنگو گذاشتی... 

آدم چربیش بزنه بالا فقط آب میخوره آخه؟:/
نه بابا "-"
ولی چه تصور غم انگیزی از آرزوی رادیو داشتی:"
دلم خواست یه پست راجبش بنویسمTT

واییی دومییی T-T من آهنگاشو خیلی دوست دارم.

 

+ بعضی از روزاش حقیقتا داغونن. البته... اگه خارج بودیم قطعا آهنگای قشنگی از رادیو می شنیدیم. هق.

بالاخره یکی به دومی هم نوتیس دادTT


+ اوهوم "-"
 آره دقیقا:))

بلد نیستم کنترل کنم چیزی رو مگه اینکه شروعش نکم :)

خب بنویس @_@

اونایی که  کامنت کردن اولیه، من بودم در جواب مینوشتم کوفت و اولیه،  درد واولیه، خب بگین چیش، کجاش! 

"-"
خدا به دادت برسه '-'
میدونم میگن همه چیش، همه جاش!

من هم به کمپین اولیه میپیوندم D"= 

یوحD=
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan