روز نوزدهم چالش آهنگ

یه آهنگ از آلبوم موردعلاقت؟

T-T

اینT-T

از آلبوم map of the soul بی تی اسه...

Friends

  • Baby Blue

نوزدهم؟عررررر

یسس:))

وای منم آلبوم موردعلاقم همینهT^^^T
فرندز هم..در وصفش چیزی نمیشه گفت..

نمیشه گف آلبوم موردعلاقمTT
من آلبومlove yourself:tear رو هم خیلی دوس داشتممممTT
خصوصا که 95لاین خوندن:"))

وای.. همین الان داشتم این آهنگو گوش می‌دادم TT

T-T

واهایی این :)) خیلی قشنگه T.T

اوهومT^T

آخ اونم نگو..اونم خیلی خوبه:""

 Love yourself:her هم زیبا بود:"""""

آره اونم همینطورT-T
اصلا همه آهنگاشون خیلی خوبن:"

دقیقا:""

شما متخصصه پیدا کردنه آهنگ خوبی :D

 

بله همینطوره:D
سقف میریزد*

زیر آوار مردی یا هنوز زنده ای؟ 

به سختی نفس میکشم ولی هنوز زندم..

وای این آهنگهههه ، هلیا برام فرستادش T-T خیلی قشنگهههه 

آرههT.T

خودت انتخاب کن کی کارتو تموم کنه :)

دوست داری به دست کی کشته بشی؟! D:

چطور دلتون میاد کارمو تموم کنینTT
من به این کیوتی:دی"-"

میخوایم بفرستیمت بهشت پیش حوریا XD خدا م چقدر به شما L ها حال داده، تنها زنایی هستید که از داشتن حوری لذت میبرید. 

ولی راست میگی حیفه ~~

*کیدو را به بیمارستان می رساند *

من حوری نمیخوامTT
به قول شاعر:
....
یادم‌ نمیاد شعره .___.
ایح...
فعلا برسونم به بیمارستان بعدا که در هوشیاری کامل بودم به یاد میارم!

گویند بهشت و حورعین خواهد بود

آنجا می و شیر و انگبین خواهد بود

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک

چون عاقبت کار چنین خواهد بود

یا 

گویند کسان بهشت با حور خوش است

من میگویم که آب انگور خوش است

این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار

کاواز دهل شنیدن از دور خوش است

خیامم حوری نمیخواسته :D 

اینم لابد تو گفتی 

گویند کسان با حور خوش است. 

من میگویم که حنای بور خوش است. 

این نقد بگیر و دست از نسیه بردار 

که آواز شنیدن از دور خوش است. 

 

دکتر میگه نباید از جات تکون بخوری.... 

*خدا را شکر می کند که از دست کیدو در امان است *

 

 

 

 

آخریه:DDDDDDDDD

سعیمو میکنم"-"
آقای آبی اگه میدونستی که اگه ازدواج کنی بچت اخلاقش عین من میشه اینکارو میکردی؟D:

آره، حتما، چرا که نه... تازه خوشحالم میشم...من از ادمایی که استقلال فکری دارن، خوشم میاد... چون مطمئنم یه روز هر کسی فرصت فیزیکی مستقل شدن رو پیدا میکنه ولی اگه از لحاظ روحی وذهنی مستقل نباشه، همیشه وابسته میمونه و به نظر دیگران براش مهمه. 

تازه خیلی از اخلاقا و تعارضات به خانواده بر میگرده و خب امیدوارم به عنوان یه قربانی، قربانی نکم بچمو.... 

*-*
استقلال فکری؟
*وی از دیدن کلمه استقلال در توصیفش بیهوش میشود*
فکر میکردم الان میای میگی مگه مغز خر خوردم"-"

آره...مراقب بچه آبی باشT.T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan