روز بیستم چالش آهنگ

آهنگی که موقع عصبانیت گوش میدین؟

بازم خیلین...و یجورایی به بازه زمانی و آهنگایی که تو اون بازه دانلود کردم بستگی داره...

فعلا این:

 

My life

 

Pain will always find its way to the surface
درد همیشه راهشو برای بیرون اومدن پیدا میکنه(خودشو نشون میده)

No matter how deep you bury him
مهم نیست هر چقدرم که عمیق دفنش کرده باشی


I might do some things you don’t like
ممکنه یه کارایی کرده باشم که تو دوست نداشته باشی

We all make mistakes, that’s just life
همه ما اشتباه میکنیم،این فقط زندگیه

They might say I changed, that’s alright
شاید اونا بگن که من عوض شدم،اشکالی نداره

That’s alright, that’s alright
اشکالی نداره، اشکالی نداره

That’s just my life, my life, my life, my life (My life, my life)
این فقط زندگی منه،زندگی من،زندگی من ،زندگی من

  • Baby Blue

چقدر قشنگه:"

اوهوم:""

That's just my life دقیقا...

اینو باید تتو کنم:]

این زندگی منه!

کاش میشد این حرفو توی سر این ادمهای بازیگر و پوچ بکنم

و امیدوار باشم که حداقل دست از سر کاها بردارن

Same
-__________-

سر این چالش ۱۵ تا آهنگ جدید به ۲۰۰ تای قبلی تو لپ تاپم اضافه شد :")

:)
منم همینطور...منتها نه به دویست تای قبلی...به هشتصدتای قبلی!!

من موقع عصبانیت یا Greatest (شایدم The Greatest ) از سیا رو گوش میدم !

با Alone از آلان واکر

بعضی اوقات هم Life goes on ! ^^

اولیو نشنیدم..
برم دانلود کنم•-•
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan