روز بیست و یکم‌ چالش آهنگ

آهنگی که موقع خوشحالی گوش میدی؟

اینو تازه پیدا کردم خیلی آهنگ خوبیه:)

Talk Fast

  • Baby Blue

یعنی تازه خوشحال بودی؟! 

من هرروز قسمتی از روزو خوشحالم no matter what

یکمیشو گوش دادم@-@

باحاله *-* میرم بقیشو گوش بدم ^-^

یه میکسی از توکیو دیدم آهنگش این بود*^*

چرا برام باز نمیشه -.- 

=----=

چه باحال، میشه بگی چطوریه، یعنی چیکار میکنی، مثلا برای اون قسمت یه چیز خوشحال کننده میذاری توی برنامت؟ درسته؟ 

هام..آره...اینطوریه که خب من باید یه قسمت از روزو تنها باشم..بعد چون تنهام و وقت برا رویاپردازی دارم خوشحالم...اگه موقع غروب باشه چراغ اتاقمو خاموش میکنم پنجره رو باز میکنم و یه آهنگ ملایم میذارم و گاهی با چراغ مطالعه کتاب میخونم...ممکنه بشینم نقاشی هم بکشم
اگه صبح باشه (که مدت هاست نیست-_-) تو خونه قدم میزنم و آهنگ گوش میدم و نت گردی میکنم و چیزای مربوط به سلف کر و سلف لاو میبینم...
اگرم نصفه شب باشه باز آهنگ گوش میدم و کتاب میخونم و سناریو های مختلف با دوستام و کراشم میسازم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan