چالش اول و دوم سوفی!!

من باید اینارو مینوشتم"-"

 

1.دوست داری چه چیز دنیای مجازی واقعی بشه؟ 

حرف زدن برای ساعت های طولانی و همچنین از ته دل.

 

2.کدوم شخصیت تو فیلم ها یا برنامه کودکاست که اداشو در میاری یا صداشو تقلید می کنی؟

یادم نمیاد "-"

 

3.چه ساعت یا ساعت هایی توی طول روز حس بهتری بهت میده؟ 

شب، نصفه شب، سپیده دم....خصوصا سپیده دم...

از ظهر و بعد از ظهر متنفرم.

 

4. تاحالا پیش اومده توی حال خودت باشی و یه کاری کنی بعد یکی ببینه و خجالت بکشی؟ (تعریف کن)

وقتی بچه بودم عادت داشتم با کامپیوتر آهنگ پلی کنم و همراه با اون آهنگه حس میگرفتم بازیگری میکردم "-"

بعد یبار تیر خوردم و داشتم میمردم که دیدم بابام دارم از پنجره نگام میکنه "-"

هنوزم حس خوبی بابت اون خاطره ندارم "-"

 

5.وقتی بچه بودی اغلب کجاها بازی میکردی و چجوری؟ بازی هایی که تو بچگی می کردی رو تعریف کن! 

کوچه و پارک....و خیلی وقتا دوچرخه سواری...

بعدشم گرگم به هوا و قایم باشک و وسطی و یه بازی ای که اسمش یادم نیس( همونی که همه یه اسم برا خودشون انتخاب میکردن و بعد یکی توپو مینداخت بالا اسم یکیشونو میگف بقیه فرار میکردن..)

 

6.آسمون توی ذهنت چه شکلیه؟ 

آسمون بعد بارون...ابری-خاکستری...

 

7.سه تا وسیله یا شی که دوست داری داشته باشی؟ 

دوربین عکاسی

هدفونTT

دوچرخه (آره...چندسال پیش دوچرخمو دزدیدن و من از اون به بعد دوچرخه همسایمونو سوار میشم!)

 

8.خودتو با چند اتفاق یا چیز ساده تو زندگی توصیف کن.

دستبندای ظریف، آبی-خاکستری ، آهنگ و آهنگ و آهنگ...

 

9.اغلب اتاقت یا لباست بوی چی میده؟ 

بوی اف اف:"

+ نمیدونم چرا...ولی عمم میگه از بچگی یه بوی عطر خاصی میدادی و هنوزم همون بو رو میدی"-"

+ نکنه اف اف عصاره منه؟ .____.

+ یادمه یمدت بهم‌ میگفتن اف اف که عطر مردونس! چرا میزنی؟!

بچچچچچ!! دلم ‌میخواد!!

 

10.کدوم شخصیت تاریخیه که براش ارزش زیادی قائلی؟ 

نمیدونم تاریخیه یا نه ولی پائولو کوئیلو...

و همینطور قطعا بی تی اس:)

و اینکه من زیاد فرصت نکردم سری به تاریخ بزنم...خیلیا رو نمیشناسم...منتظرم‌ یکم وقتم آزاد شه.

 

11.تا حالا شده توهم بزنی و یه چیزی رو اشتباه بشنوی یا حس کنی یا ببینی؟ 

یبار نصفه شب شنیدم یکی گفت " دای یات دا" ...که به فارسی میشه "دیگه بخواب!"

و یبارم باز از خواب بیدار شدم دیدم خواهرم چشاشو کامل باز کرده و لبخند دندون نما زده...چندبار پلک زدم بعد دیدم خواهرم نه تنها خوابه بلکه صورتش اصلا به سمت من نیس!!

 

12.اغلب همراه با غذا چی می خوری؟ 

 آب...کلا آب زیاد میخورم، خیلی خیلی زیاد

یمدت گذاشتمش کنار چون نباید وسط غذا آب خورد..بعدش که دوباره قرصام افتاد وسط غذا دوباره مجبور شدم...

و ماست...که اونم باز کم چون من لبنیات خوردنی سردرد میگیرمT-T 

 

 

13.اگه بتونی یه جای دیگه زندگی کنی اون کجاست؟ 

میخواستم بگم آمریکا، کره، ژاپن...

ولی...

فرانسه!

 

14.یه جمله به یه آدم فضایی توی یه سیاره دیگه بنویس! 

کی میخوای جواب نامه هامونو بدی؟

 

15.آخرین آهنگی که گوش دادی؟ 

آهنگ Lucid Dreams

 

16.اولین پیامی که تو بیان برای کسی نوشتی (خصوصی یا عمومی فرقی نمیکنه، اگه دوست داشتین اسم شخص رو هم بگین) 

به بوو...فکر کنم روز سوم چالش سی روز شرح حال نویسی بود..ولی محتواش یادم‌ نیس..با اسمBlue2882 دادم!

 

17.آخرین چیزی که بخاطرش ذوق کردی؟ 

تو سناریو هایی که تو ذهنم ساختم بود...

 

18.اسم چند تا از وسیله هایی که خیلی ازشون استفاده میکنی؟ 

گوشی، هندزفری یه گوشم، کتاب

 

19.یه اعتراف به دنبال کننده های وبت بکن! 

من خیلی بچم!

#ایهام!

 

20.چقدر طول کشید تا چالش رو جواب بدی؟ 

32 دقیقه.

......................

 

1.تا حالا تقلب یا کار خلاف کردی؟ (توضیح بده) 

البته که تقلب کردم:/

کار خلاف؟ بیخیال من بچه معصومیم"-"\

مثلا با اینکه نه گواهینامه دارم نه به سن قانونی رسیدم ولی رانندگی میکنم تو سطح شهر"-"

و اینکه یبار یکیو جوری زدم کارش به چشم پزشک کشید ._.

یبارم همینجوری با خواهرم نشسته بودیم رو اپن هولش دادم افتاد دستش شکست'-'

و از اینایی بودم که زنگ درو میزدن فرار میکردن"-"\

 

2.توی واقعیت بقیه فکر می کنن چه چیزی در موردت حقیقت داره که اشتباهه؟ (در مورد یه چیزیت اشتباه فکر می کنن) 

از اونجایی که شخصیت پیچیده ای دارم تعداد افرادی که خود واقعیمو میشناسن خیلی کمه...و هرکسی تصورات متفاوتی ازم داره.

مثلا یه عده فکر میکنن خیلی آروم و خجالتیم

یه عده فکر میکنن خیلی شلوغ و بی حیا...

یه عده فکر میکنن 24/7 درس میخونم...

یه عده فکر میکنن خیلی مخم و اصلا نیازی به درس خوندن ندارم..

یه عده فکر میکنن خیلی لوسم...

یه عده فکر میکنن خیلی سرد و مغرورم..

و یه عده فکر میکنن مواد میزنم"-"

+ بذارین یه خاطره ای بگم"-"

یبار شب رفتم ‌مامانو بغل کنم...

مامان: چرا بوی مواد میدی؟

من:....

خواهرم: چند روز پیشم دستاش و گوشیش بوی سیگار میدادن:/

مامان: چندروزه همش تو اتاقتی...ولی وایسا...نه، احتمال داره که نزده باشی...امروز با دوستات نبودی...

من: ینی اگه با دوستام بودم...

مامان: اگه با دوستات بودی مطمئن میشدم یچیزی زدی!

#اعتماد

#به_دوستان_فرزندمان_اعتماد_کنیم

#من_مواد_نمیزنم

 

3.بدترین چیزی که تو مدرسه شنیدی از کی بوده و چی بوده؟ 

یبار یکی به دوستش گفت که من خیلی لوسم'-'

 

4.تاسف بارترین خاطره ای که الان یادت میاد؟ 

یبار با دخترخالم تو پار داشتیم اسکیت میرفتیم...بعد خسته شدیم"-"

اسکیتارو دراوردیم انداختیم تو بوته ها که مثلا قایمشون کرده باشیم "-"

بعد گرفتیم رو چمنا خوابیدیم "-"

وقتی بیدار شدیم دیدم شبه و بابای دخترخالم داره دنبالمون میگرده "---"

اسکیتا هم سالم بودن"-"\

 

5.اگه یه ماه جنس مخالف بودی، چیکار می کردی؟ 

نصفه شب میرفتم یه جای خلوت و از آرامش لذت میبردم...

لاک میزدم قطعا=))

و یکمم جنتلمن بازی درمیاوردمD:

و بعد دیگه هیچی...

 

6.آخرین خواب ترسناکی که دیدی؟ 

فکر کنم همون خواب کنکور

 

7.کسی هست که پنهانی دوسش داشته باشی؟ 

نه"-"

 

​​​​​​8.چی یا کی رو هرگز نداشتی؟ 

یه اتاق جدا

گیتار

 

9.اگه بتونی با بایست ازدواج کنی، ازدواج می کنی؟ 

نه...

 

10.خانواده ت چه تعریفی از شخصیتت دارن؟ (ازشون بپرسین) 

الان تو دعوام نمیتونم بپرسم=-=

مامان: یه دختر خوب که خیلی مامان باباشو اذیت میکنه

بابا: کسی که خودشو با آهنگ و کره و بی تی اس خفه کرده و اصلا به فکر آیندش نیس

زهرا: کسی که هم کیوته هم وحشی

(دعوتتون میکنم به یه فکت خونوادگی..زهرا منو تو گوشیش bad bitch سیو کرده و عکسمم یه موچی گذاشته"-"\ )

طاها: کسی که همش یا درس میخونه یا آهنگ گوش میده و وقت نداره با من بازی کنه...و همش میگه "بیا بغلم"...ترقوه هاشو دوس ندارم‌چون وقتی بغلش میکنم دردم میاد...

 

11.تا حالا کسی روت کراش داشته؟ 

فکر کنم...

​​​

12.ورزش مورد علاقت؟ 

وسطی، والیبال، هندبال( بوو، هیونگ..یادتونه؟:"))،اسکیت برد،دوچرخه سواری، اتومبیل رانی، کنگ فو، اسنوکر...

*یک عدد عاشق ورزش*

 

13.بلدی ماشین برونی؟ 

بله:))

 

14.نزدیک ترین شخص بهت کیه؟ 

کیدو، هیونگ، بوو

 

15.چجوری میخوابی؟ (حالت خوابت چیه؟) 

 اگه اجازه بدن(=-=) پنجره رو باز میکنم...بعدش میخزم زیر پتو (ولی سرم باید بیرون باشه) و نمیخوابم "-"

 

16.اگه حیوون بودی چی میشدی؟ 

گرگ‌ یا گربه...شایدم ‌پروانه..

 

17.فست فود یا غذای سالم؟ 

هردوووو"^"

ولی متمایل به فست فود*^*

 

18.تا حالا کسیو بوسیدی؟ 

اگه منظور بوسه عشقه نه...

 

19.تا حالا سرت کلاه رفته؟ (تعریف کن) 

مامانم بهم قول داد و قسم‌ خورد که موهامو رنگ میکنه...ولی بعد زد زیر قولش..

 

20.دوست داری جای کسی زندگی کنی؟ 

دوست داشتم محیط کس دیگه ایو داشتم...نه اینکه دیگه کیدو نباشم...

  • Baby Blue

فرست یا نه؟

آریD:

سر 19 میدونم جیگرت کبابه!

اصلا پرپر شدم...
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۳۳ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

مامانت خیلی خوبه میدونستی._.XD

=--------=
 فعلا که درنظر من منفورترینه=^=

واییی خدا دو چالش دومی عالی بوددد XDDD

میبینی چقد مظلومم؟TT

2 دومی فقط... چقدر خندیدم... 

11 دومی، پسر یا دختر؟ 

آره بخندینTT من مظلووومXD TT
هردو"-"\

تعریف زهرا رو دوست داشتم...

XDDDDD

مظلوم که صد در صد...بیشتر زیادی حساسی البته 

2  اولی یه زمانی... 

منظورش از دوستات همین بوو و هیونگه... اینا احیانا مثبت تر از تو نمیزنن...

منتظر پست کیدوی مکروش ( بر وزن مفعول) باشیم؟ 

منم خیلی بچم، شعارمم یه زمانی kill the boy in you بود. 

بدون ایهام 

اره دقیقا:"
مثبت از چه لحاظ؟ از لحاظ مثبت اندیشی باشه من از هردوشون مثبت ترم•-•
ولی از لحاظ بچه مثبت بودن فکر کنم هر سه تامون تو یه سطحیم..
مکروشXD
چرا:"""""

خیلی خیلی ممنونم که توی چالش شرکت کردی عزیز دلم ^^ 💖💖💖💖✨ 

 

خب خب گفتی صد تومنی میخوای؟ :"P * کیف پولشو در میاره *

خواهش میکنم*-*

بلهD:
*ذوق*

^^

اوااا ... این صد تومنی اینجا چیکار میکنه 0-0

چه صد تومنی سافتی:"""""
مچکرم♡~♡

1 ورژن سوالان دوم:
مدیونید فکر کنید کیدو آدم پاک و معصومیه و هیچ کار نکرده تو عمرش"-"
2.یعنی من پاره شدم سر اینXD
مامان منم هر از گاهی بهم میگه یه چی زدی:"|

عه موچی؟ "^" "-"
من به این پاکدامنی/"-"\
اون که هیچ...این دیگه خیلی واقعی بود:"]

خواهش میکنم "-" 😂💖😍

😶💙🍫😂

بعضی رفتارام بچگانه ست :D بعضیاش هم خیلی پخته است ولی اون بخش بچگانه اذیتم میکنه... 

با اون بچه هه کنار بیا:"

نمیشه رو اعصابه...از اون نچسب و لوساست و زیادی غر میزنه...

چرا به نظر میاد بوو و هیونگ بچه مثبت ترن؟ فکر کنم تو راحت تری تو ابراز خودت..

آره فکر کنم از لحاظ فکر مثبت تو عالی باشی... 

به هر حال اون پسر آبیو اذیت نکن=-=
عا....راستش این نظر منه که هممون تو یه سطحیم._. اونا خودشون میگن که من بی حیا ترم"-"~
اوهوم^-^

بستگی به خودش داره! میخوام یکمی تربیتش کنم فقط،  که خودش اذیت نشه. قبلا تو وب نصیحت میکردم XD

بی حیا؟! ابراز راه تر درونیات نیست احیانا؟ 

هامم"-" باشه پس...
خودشه:)

عه@-@

مامان منم وقتی بیش از حد دیوونه بازی درمیارم ازم میپرسه معتادی چیزی نشدی؟ "-"

من باید همه اینارو یه بار دیگه بخونم و براشون نظر بذارم.. بسی بحث میشه درموردشون کرد :")

مامان من یه مرحله جدیدی از شکاکیت رو آنلاک کرده'-'
آره دقیقا:)

هایXD

خوشحالی ینی اینکه یه بار جفتمون یه پروفو گذاشته بودیم:")

نااااااحححححح:))))
جدی؟○-○
 چه خوب:"
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹ , ۱۳:۲۲ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

11.

چقدر حالت های عجیبی رو توصیف نمودی0^0

19. 

زیادی سوزناک بود(":

خودمم میدونم ._. زیادی واقعی بودن.___.

خیلی زیادی:"""
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan