دیالوگ ماندگار۱۰

هیونگ: فردا یه کمک اساسی نیاز هس..
کیدو: فردا چخبره؟
هیونگ: امتحان ریاضی
کیدو: .....
_____________



*امتحان ریاضی*
هیونگ: خب...
۱۵ غلط...
۵ شدم
از صفر که بهتره
خدایا من الان باید گریه کنم😂😂😂

کیدو: من دو...
چطور ممکنه؟ :///

بوو: من هنوز پایان رو نزدم😂

کیدو: گاد...

هیونگ: بابام بفهمه مطمئنا منو میده یتیم خونه *ایموجی دستمال
توالت*

کیدو: هیونگ تو چرا ۵ شدی من ۲؟

هیونگ: هیچ نظری ندارم😂

کیدو: الان من چجوری به برزگر بگم این مطلبو؟😂

بوو: منم ۵ شدم...۱۵ غلط😂😂😂

هیونگ: یوهو😂😂های فایو😂😂😂😂

بوو: نتختسخس😂
😂✋🏻
وای خدا

هیونگ: تا کنکور درستش میکنیم دیگه نه؟

بوو: نباید بخندم الان...
۲۵ درصد که بد نیس...هس؟

هیونگ: شب بخیر دخترای باهوشم...میرم بخوابم تا شیمی

بوو: اصن این شلغم این چیزا رو درس داده بود؟😂

کیدو: من که کلا هایم سر کلاسش...نمد...
شیمی ساعت چنده؟

بوو: یکشنبس

هیونگ: نه..10:45 امروز میگه

کیدو: شیمی ساعت یکشنبس؟"-"

بوو: امتحانشو گفتم"-"

هیونگ: کیدو امتحان داده بالاخره
کلی مسئله حل کرده...
الان نمیتونه تمرکز کنه

بوو: وایسا امروز تو برنامه هم شیمی داریم:/ فاک

هیونگ: فصل جدیدو میگه؟ یهو صدام نکنه...

بوو: فصل جدیدو دو جلسه پیش شروع کردیم حمال:/

هیونگ:😐😐😐😐

کیدو:😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

هیونگ: چرا دنیا داره جلوتر ازمن پیش میره؟؟؟هولد آنننننننن😂

بوو: الان چه حسی داری؟😂 *میکروفون*

هیونگ: سوال خوبیه...حس میکنم سیفونو کشیدن اما من تو چاهش گیر کردم و خبر ندارم و منتظر راه نجاتم

بوو: احتمالا تمساحه خوردتت

هیونگ: آخه نفرستاده بودی😂 (اشاره به تمام این مدت که کیدو و هیونگ شیمیو خواب موندن و بوو از کتاب عکس گرفته فرستاده گروه)

بوو: فرستاده بودم..اصلا نگاهشون کردی؟

هیونگ: معلومه که نه😂

بوو: بنظرم امتحان ریاضیو نمیدادیم و صفر میگرفتیم سنگین تر بود..نبود؟

کیدو: چرا..چرا...

هیونگ: تازه شاخ هم میشدیم..تو و امتحاناتت بدرد ابتداییا میخورین:/ ما سطحمون بالاست دادا
اصن مشکل همینه...من خیلی المپیادی فکر میکنم😂 سطحم نمیخوره

بوو: دیدی آدم گاهی اونقد مسئله های سخت و پیچیده حل میکنه دیگه نمیتونه مسئله های آسونو حل کنه؟ ما هم همینیم..من رفتم دعوتنامه فیزیک کوانتوم که از ناسا برام اومده رو امضا کنم..فعلا کاری باهام ندارین؟😂

کیدو: نه داداش برو منم سفینه هاروارد اومده دنبالم باس برم

بوو: هیونگ توهم میای؟

هیونگ: آره باو دوسوته جلو درم...با اسب سفید رستم میای یا لیموزین آکسفورد؟

بوو: تایتانیک😂

هیونگ: عه؟😂😂😂 خیلیم عالی..پس جلوی شورابیل منتظر میمونم..میتونیم ازطریق دریای خزر فرار کنیم

بوو: ردیفه داداچ

  • Baby Blue

لعنتیا.خودت نکشتتونXD

XDD

فرست D:

و واقعاااا پهن زمینمXDD

خوبه خوشحال شدمXD

اه سکند شدم :/

:]

خب خب خب.با یه غلط املاییه وحشت ناک مواجهیم.منظورم خدا بود.خدا نکشتتون.ایح

گرفتم خیالت تخت"-"\

همین قدر زیبا!..😂😂

آریXD

پاره...

 

منم دیروز سر امتحان ریاضی اینجوری بودم که مگه این فصلو درس داده؟ "-"

یعنی چی؟ اینا دیگه چی‌ن؟! "---"

I feel youuuuuuuuuuuu
"-"
دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ , ۱۳:۳۶ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

ستاره:وای امتحان زبان خیلی سخت بودا

آیلین:من دیر رسیدم یادم رفته بود دو صفحه آخرو نرسیدم

آوین:مگه امتحان زبان داشتیم؟

این حجم صیم بودن واقعاXD

آره یادمه اینوXD 

خیلی خوب بوووودXD

مرسیییD:

هعی...xD

جدی جدی نکنه فارغ التحصیل نشیم امسال؟ "-"

._. کی فکر کرده من پاره شدم ؟؟ 

من که همچین فکری نکردم =^=
اصلنم =^=

واییییی خیلی خوبین لعنتیااااXDDDDD♡

یووح مرسییییXDDDDD

ولی خدایی این همه بامزگیو از کجا آوردین شما؟XD

من پنج بگیرم گریه میکنم که هیچ زبونمم قفل میکنه اصن

خدادادیهXDD♡
عه "-"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan