میخوام اشتباه کنم!

اصلا میدونی چیه؟

من میخوام اشتباه کنم!

ترسی هم از این بابت ندارم...

حس میکنم که اشتباه کردن تو این بازه از زندگیم بهترین کاریه که میتونم بکنم!!

بماند که اونا اصلا اشتباه نیستن....!

 

  • Baby Blue

اشتباه کردن جزئی از تجربه کردنه پس اشکال نداره:)حتی اگه تجربه کردن هم نباشه کلا اشتباه تو زندگیمونه یعنی جزئی از اونه :دیی

درستهD:
دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ , ۲۰:۵۰ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

این برات یه تجربه میشه سو میتونی‌انجامش بدی و تجربش کنی نسنسنسنس

یاپ~
دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ , ۲۰:۵۰ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

به دومین‌نفر هم جایزه میدن؟ "-" مثل منی که دومم؟

به نفر دومم ندن به تو میدم:)

زیباست....+_+

مچکرم×-×
دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ , ۲۲:۰۶ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

حالا که اینقدر برای انجامش مصمم هستی شاید اونقدرام اشتباه نباشه(:

!(: Making mistakes is my middle name

درواقع اشتباه نیستن...فقط باب میل بقیه نیستن!
دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ , ۲۳:۴۶ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

واییی ثنثححقحثحثحث پنییر ددرههههرنقححث مرسی*~*

خواهش D:

هر چی اشتباهی میکنی ، خوب اشتباه می کنی :)) 

آره والا-،-

اصلا انسان به اشتباه کردن زندست!

مردیم از بس هی اشتباه نکردیم، اشتیاه نکردیم :/

درسته
کاملا درسته:"

قبلش به این باور برس که چون انتخابت بوده بابتش پشیمون نمیشی حتی اگه بعدش فهمیدی تصمیم اشتباهی بوده،(لازم نیست از الان فکر کنی اشتباهه) اینطوری خوشحالتری

دقیقا همینه:"
آره میفهمم..

می تونم بگم من بیشتر از هرکسی میفهمم این متنوT-T 

بایدم بفهمیT-T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan