نه لبخند نود و نه:)

1. وقتی دیدم همون موقع تحویل سال حنانه بهم‌ پیام داده.

2. روز تولدم...وقتی آنلاین شدم و دیدم دوستام کلی استوری گذاشتن...استوری های یومیکو:" و اون لحظه که هیونگ زنگ زد گفت اگه دلت برامون تنگ شده بیا پایین! و وقتی درو باز کردم دیدمشون:")

3. وقتی موهامو پرکلاغی کردم.

4. وقتی موهامو کوتاه کردم.

5. روز تولد بوو

6. روز تولد هیونگ

7. روز تولد حنانه

8. روز تولد یومیکو...وقتی قرار بود یومیکو با مائو ویدیوکال بگیره ولی بعد دید من و هیونگم هستیم...اولین ویدیوکالمون:"))

9. صندلی داغم:) همون روز که ده ساعت حرف زدیم و خندیدیم:))

....

بذارین بازم بنویسم...!

10. اون روز که پست "انجامش میدم!" رو گذاشتم و نظراتو خوندم=)

11. وقتی به گرایش یکی پی بردم!

12. وقتی دستبند و حلقه و شلوار خریدم!

13. وقتی رفتم کتابخونه و همو دیدیم و لپشو کشیدم:""""""

14. بعضی از حرفای آقای منصوری!

15. صحنه هایی از color rush

16. اون روز که برا درس خوندن رفتیم خونه بوو

17. وقتی حالم خوب نبود و هیونگ و بوو اومدن خونمون...(وقتی فقط قرار بود نیم ساعت دم در ببینمشون ولی تا دوازده شب موندن!)

18. تولد فاطمه

19. اون روزی که با بوو رفتیم آیندگان...

20. قرارمون تو شورابیل

21. وقتایی که میرفتم وب استلا و باهم چرت و پرت میگفتیم!

22. اون روز که با چندتا از شما نشستیم راجب دارن شان و مارول حرف زدیم...

23. روزی که امتحان ریاضی رو دو شدم!

24. وقتی داشتیم با حنانه برنامه میریختیم که چطور هیونگو بکشونیم کتابخونه!

25. وقتی برا اولین بار با آنا حرف زدم...

26. وقتی فهمیدم موزیک ویدیوی داینامت تو ۲۴ ساعت ۹۸ میلیون بازدید خورده.

27. وقتی فیلم in time رو دیدم...

28. همه حرف زدنای خاطره انگیزمون...

29. وقتایی که هیونگ و بوو بهم کتاب قرض میدادن...

30. تولد هانی بانچ

31. تولد حنا

32. تولد سینیور=)

33. اون ناشناسی که بهم گفت آدم خوبی هستم و قدر خودمو بدونم:)

34. و اون ناشناسی که بهم گفت آدم زیبایی هستم از لحاظ باطن...و گفت که آدمایی مثل من کمن و قدر خودمو بدونم...و همینطور گفت که "تو یه روز آدم خیلی ارزشمندی میشی:) "

35. هروقت که کسی عکسمو دید و گفت خوشگلم:"

36. وقتی یومیکو گفت میخواد با دستم ازدواج کنه=))

37. کلاس آقای قاسمی!

38. وقتی فهمیدم آرتی و استلا هم عاشق دعوا هستن@-@ + آیسان!

39. وقتی پیش دوستام کام اوت کردم.

40یه داستان! :))

خب دیگه دارم شورشو درمیارم"-"

اینم یه لبخند واقعی از نود و نه:)

اگه یادتون باشه (که نیس..آی نو!) بوو گفته بود خیلی خوش خندمD:

 

 

  • Baby Blue

14- وسلام خودافس...

*پاره شدن*

 

23- این باید جز گریه های 99 می بود... کنکوری سلااام XDDD

من دای اولدومXD TT

23- دیگه گذشتXD باید از خاطرات لذت بردXD

به 38 منم بیافزا :دییییییییی

عرررر باشههههه*-*
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۴:۴۶ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

وثمزمصممثجث((((":

لنتی..

اینا واقعا قشنگ بودن('=

در عین سادگی..

هنوزم میخوام با دستت ازدواج کنمT^T

تولدمو یکی از لبخندات نوشتی...

 

سرش را روی شانه ی کیدو گذاشته و بغضش را به سختی فرو میدهد*

مدارکتو بیار:')
*درس های یونگیرا پس میدهد*
البته که نوشتم:)))

میدونی اگه بخوای سرتو رو شونم بذاری چقد باید خم شی؟"^"
گردن درد میگیری:""""

+ یادم رفت بنویسم وقتی گفتی میخوای لپمو گاز بگیری هم خندیدم=))

کیوت لنتیییییییییییی.. اون اسم منه اونجااا؟..نمیگی من بیام اردبیل میگیرم میچلونمتتتتت؟ :"))

البته که اسم توئه لنتیTT
من آماده چلونده شدنم:""
فقط یه تیکه از لپمو بذار بمونه برا یومیکو چون قراره گاز بگیره:"

کیوتتتتتتت

لبخندات لبخند بقیه هم میشن که :”

ایشالا موندگار باشن رو لبات :))

×----×
شاید:"
مرسی:""""

*در سال جدید، برای کیدو آرزوی خنده های بیشتر، حال بهتر در کنار اونایی که دوسشون داره می کند *

 

*از آقای آبی تشکرمیکند و میگوید: توهم همینطور! *
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۷:۳۴ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

درس های یونگی را چ قشنگ پس میدهی((((":

آوردن مدارک*

 

جررررررXD

نظرت چیه بشینیم رو صندلی تو سرتو بذاری رو شونم؟^-^ 

 

+ وای هنوز میخوام لپتو گاز بگیرمTT

 

++ چرا اون عکس پایین پستو ندیدم0-0

از وقتی گذاشتی پروفت عاشقش بودمT-T

خنده ت توش خیلی قشنگعTT

دیشب داشتم با دستم حرف میزدم...یه حسایی بهت داره...
بررسی و تایید مدارک*

اون موقع هم من باید پاشم تا سرم به شونت برسه:"
بهترین کار اینه من پاشم تو بشینی بعد سرتو بذاری رو شونم"-"\

+ نگران نباش محفوظه"^"

++ چون تازه گذاشتم@-@
آه یومیکوT^T
مچکرمTT
ببینمت فقط میخندمTT

+ تنسنمستینیتییسسس هیجوT------T....

 

+وای این عکسه((=

شورابیل... یختنیتیت

=))

گشت ارشاد=)))

سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۸:۴۷ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

کیدو کیدووو خیلی کیوتییییی>< وای وای سنشممصمشمش

+ عکس آخر *---*♡ خوش خنده کی بودی؟~

ماهارسیییییی>~<
+ خوش خنده شماTT

35 : چون واقعا خوشگلی زنیکه 

مرسی بنزوییک اسید*-*🍓
ولی یچیزی...
ببین کی داره این حرفو میزنه-،-

چه خنده قشنگی

عمیقا به اینایی که وقتی میخندن شبیه کدوحلوایی نمیشن حسودیم میشه

مرسی^-^
عهXDD

ایم نات بیوتیفول بچ "-" 

شات د فاک عااااااپ "-"

(هشدار بی ربطی به پست)

خوشحالی یعنی یه دوست آبی کیوت و خوش خنده مثل تو دارم که بین اسمام هیرای رو دوست داره *-*

بیب*-*
بیا بغلم *-*\

7 فروردین میام اردبییییییل یجبجیبجببجیمجس احتمالا 8 یا 9 فروردینم ریختمو در شورابیل مشاهده کنین :"))

محکم میچلونما :"

 

+ این عکست TT چرا گذاشتیش اینجا؟ ._. چرا؟ ._. مگ نگفتم عکسات برا منه؟ ._.

امیدوارم بذارن ببینمت وگرنه خودمو دار میزنمTT
باشه:"

+ ببخشید ._.-

خوشمزس

چی خوشمزس؟"-"

میخوای با دمپایی بزنمت ؟

همین طوری محض فان میخوام آدم بزنم XD 

اگه داوطلب پیدا کردی اطلاع بده D"; 

 

باییی

اره بیا بزن به حسش احتیاج دارم"-"\

"-" نه نمیتونم  دلم کباب شد برات 

 

کثافت اینقدر مظلوم نباش ...

اینوری که گفتی بیا بزن هیچ کی نمیتونه بزنتت T-T 

 

بیا نازت کنم  کیدوی کیوتم T-T 

اوخ"-"

باشه سعیمو میکنم•~•

اومدم=^=

اون عکس پایین..هق(":من برم توی خندت خودمو حل کنم..

موچییییی
عکستو عوض کردی*-*

اگه دارای پیوند هیدروژنی زیاد باشی حل میشی"-"
وگرنه من حلال مناسبی برات نیستم"-"

آریییییییییییی در مورد این پروف کیوتم پست گذاشتم:")
آه..چهار روزه نبودم یه عالمه ستاره روشن شده:""")

اتفاقا حلال خوبی هستی"-"..با من بحث نکن میخوام حل بشم!

عه"-"
چرا ندیدم"-"
والا من که بودمم کلی ستاره دارم"-"

اوکی .___.-

طعم لبخندت

عاو*-*
مچکرم*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan