مریخی..

حس میکنم اون کیدوی سافت و آبی که تو تصوراتت بودو زدم خورد و خاکشیر کردم آره؟

_ نه اصلااا...الان میخواستم بگم قلبت.‌‌‌..
قلبت خیلی وقت پیش اشتباه گرفته شد
الان عوض شده
من...شاید باور نکنی ولی واقعا فکر میکردم قلبت مریخیه
واقعا همچین حسی دارم
الانم همینه
فقط...خیلی ناراحتش کردن...

تعریفت از قلب مریخی چیه؟

_ قلب انسانی نباشه...
چیزی که خیلیامون ازش شاکی ایم..

قلب مریخی خوبه یا بد؟

_ بهترینه...
راستش من مریخو بیشتر از زمین دوس دارم
واس همین هرچی خوب باشه میگم مریخی
ینی زمینی نیس
این بهترین تعریف میتونه باشه

خوبه پس:)

_ میگم میدونی چیه
من معتقدم آدما علاوه بر زندگی خودشون تو سرنوشت یکی دیگه هم نوشته شدن
پس لطفا سرنوشت اونم خراب نکن
تو تنها نیستی...هیچوقت!

 

 

+ دیشب داشتم چتامو با این فرد میخوندم...و فهمیدم که چقدر حرفاش قشنگ بودن...هی دختره:) ممنون:))

+ نمیدونم چرا فصل گوارش اینطوریه..هرچی بیشتر میخونی بیشتر نمیفهمی! هردفعه تست میزنی باز نکته های تازه گیرت میاد...ینی کل زیست پایه یه طرف، گوارش یه طرف-،-

  • Baby Blue

نمیدونم کی بوده ولی هر کی هس شاید خیلی دوست داشته باشه که این حرفا رو بهت میگه نه؟

و اینکه شاید تونسته واقعا به بهترین نحو تعریفت کنه :")

شاید...
آره:")

من معتقدم آدما علاوه بر زندگی خودشون تو سرنوشت یکی دیگه هم نوشته شدن

پس لطفا سرنوشت اونم خراب نکن

تو تنها نیستی...هیچوقت!

این خیلی خوب بود.... 

 

 

 

 

 

 

آره واقعا
اون موقع که حرف میزدیم اصلا متوجه این جملش نشدم...دیشب اینو دیدم...و همین باعث شد برم‌ چند تا پیام قبلی رو هم ببینم و بیام پستش کنم

خیلی خوب  بود (": عاه 

آره:"))

چقدر خوب بود :")

از اینایی که زبون در وصفش فلجه..((:

:)))))))))))

خیلی قشنگ بود

برای کراشت نوشتی؟ :"

اره:)
نه بابا"-" مکالمه بین من و یکی از دوستای بیانیمه:)
دوشنبه ۲ فروردين ۰۰ , ۱۳:۵۰ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

قشنگ ترین چیزی بود که خوندم:

میگم میدونی چیه

من معتقدم آدما علاوه بر زندگی خودشون تو سرنوشت یکی دیگه هم نوشته شدن

پس لطفا سرنوشت اونم خراب نکن

تو تنها نیستی...هیچوقت!

قلبمㅠㅠ♡ 

هارتم ملت شدTT

گوارش سخته،قلب سخت تر

قلب دوس داشتنیه برام...بخاطر همین هرچقدم سخت باشه از خوندنش لذت میبرم..
ولی امون از دست گوارش..!

هرچی بیشتر میخونی بیشتر نمیفهمی!
 

صیممممممممممممممممممممممممم "-"

گوارش ایز مادرفاکر "-"

آز دانیش، ناز دانیش

 

دوز دیXD

="

منم از این مکالمات قشنگ مشنگ میخوامTT

اونوقت مکالمات دوستای من:

-بذار برم تو باغ

از باقله ها سیت عکس بدم:>

+ای جاننن.

باقله اش کو؟

چه دمپاییایی،

جون*---*

ایشالا نصیبت شه"-"
..
"-"
XD
اشکال نداره "-"

نه من مطئنم خیلی دوست داره..

و شاید نیست. کاملا واقعی توصیفت کرده ")

 

+ میدونم شناختی کیم ولی نگو دیگXD

الان همه باهم هم صدا میگن :/

باشه:"""")

+بازم‌ باشهXD
"روما تویی؟XD"

عجبب :|

 

+ خدای مننن واقعاXD

خیلی گیر عجیبیه

امسال نباید ناشناس باشما

قرار نبود امسالم ناشناس باشی-،-
پس چرا هنوز هستی؟ .-.

عاره دیگه این دفه جدنکی میخواستم ناشناس باشم ://

ولی باش بیا"-"

خاک"-"
مرسی"-"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan