اخبار!

خب از اونجایی که حس میکنم اینجا به قول آیسان خیلی سوت و کور شده تصمیم گرفتم بالاخره قفسه "اخبار" رو تو وبم تاسیس کنم! بلکه یکم فضا عوض شه .-.

۱) یه سوال...شما اول تفریح میکنین بعد به کاراتون میرسین یا اول کاراتونو انجام میدین بعد به عنوان جایزه تفریح میکنین؟ من همیشه با خودم میگم که اول این درسارو تموم میکنم بعد فیلم میبینم...ولی بعد، با خودم میگم که نه اول فیلم ببینم حال و هوام عوض شه و بعد باانگیزه برم درس بخونم"-" که خب اونم تا چندساعت محو اتفاقات فیلم میشم و..بله...

۲) جالبتر اینه که من اصلا آدم فیلبازی نبودم "-" اصلااااا "-" 

۳) حتی جالبتر از اون! من اصلا آدم آنلاینی نبودم "-" تابستون دهم فقط سه بار آنلاین شدم"-----" و...بخاطر من تمام قرار های اکیپ به فاک رفت"v"

۴) تو تصوراتتون سال 1400 چه رنگیه؟ برا من سبز و سفید..(اصلنم به اون برگه آزمون سراسری ربط نداره)

۵) خدا لعنتم کنه با این میزان خوابم....ینی این آزمون قلم چی رو خراب کنم خودمو نمیبخشم...هوففف شاید تصمیم گرفتم این چندروز باقیمونده رو خیلی کم بخوابم تا جبران کنم-،-

۶) میخواستم یچیزی راجب بوو بگم یادم رفت...

۷) یمدته اینطوری شدم که حس میکنم تپش قلب دارم. بعد دستمو میذارم رو قلبم میبینم نه...کاملا عادی (حتی شاید کمتر از حالت عادی) میتپه...یا مثلا حس میکنم دارم گریه میکنم...بعد دستمو میکشم رو صورتم یا میرم آینه رو نگاه میکنم میبینم نه..هیچ اشکی رو صورتم نیست...

۸) میدونستین بوو یبار ابتدایی که بوده یکیو عین سگ کتک زده؟D:

۹) میدونستین هیونگ مامان اکیپه؟D":

۱۰) هوا خیلی خوبهTT البته از اینور شیشه:/ بیرون یه بادیه که نگو...

۱۱) دلم بادبادک خواست...خیلی وقته بادبادک هوا نکردم...

۱۲) اون روز که شبو خونه هیونگ موندیم، بوو خیلی زود عین چی گرفت خوابید:/ و بعد من و هیونگ تا چهار صبح بیدار موندیم و حرف زدیم"-" اون وسطا به کراشمم اشاره شد و من همش داشتم میگفتم که خیلی بی عرضم که هیچکاری نکردم و هیونگم داشت تایید میکرد:]

۱۳) میخوام پنت هاوس رو ببینم..بنظر فیلم عرناکی میاد:"

۱۴) گوارش...ننگ به نیرنگ توTT

۱۵) آقا...شنیدم دقیقا بعد ما زیستو خیلی آسون کردن...زیست جانوری که کلا حذف شده...الکتروکاردیوگرامم همینطور...دو تا از فسفرسوزناک ترین مباحث"-" ینی چی که گفتار های ۴ رو ندارین؟TT این عادلانه نیستT----T

۱۶) تازگیا خیلی از مدل موهام خوشم اومده"-" میدونستم بالاخره عاشقش میشم"-"

۱۷) تو موبایل من دوتا حنانه هست که هرکدوم دوتا شماره دارن...و هردوشون اسمشونو تو تلگرام Hana سیو کردن"-" منم که یه شماره دیگه هم ازشون دارم Hana سیوشون کردم"-" اند گس وات؟"-" پیام اشتباهی دادم"-"

۱۸) گربه های پرشین چرا انقد بزرگ‌ میشن؟ .___.

۱۹) هیونگ...مرسی بابت کتاب "شرمنده نباش دختر" TT

۲۰) ملت چرا انقد خوشگل شدن؟ "-" آدم حس میکنه با پیکان وسط کلی لامبورگینی پارک کرده"-"

۲۱) کتاب "چلنجر دیپ" رو بوو بهم داد...و گاد! خیلی خفنه! یه جاهاییش کاملا من بودم! البته هنوز نصفشم نکردم و به گفته بوو هنوز به قسمتای خفنش نرسیدم...قبل خواب میخونمش...بعد با افسردگی به خواب میرم"-"

۲۲) یه بازی هس اسمش مرد جنگیه...خیلی کیوت و باحالهTT برا گوشیه..

۲۳) خیلیارو میبینم که میگن آمریکایی ها چقد نژاد پرستن! انگار که ایران وضعش خیلی خوبه...چند روز پیش اینو دیدم...باورم نمیشه...باااااورم‌ نمیشه تا این حد پس رفتیم که رو دیوارا نوشتیم ورود افغانی ها ممنوع! یا همین چند روز پیش هانی بانچ یه پست گذاشته بود که بهش گفته بودن مسیحی کثیف و همچین چیزی( فایله رو نتونستم دانلود کنم...فقط تو کامنتا دیدم) خیلی کثافتین ناموسا!

۲۴) در ادامه مورد فوق باید یه مطلبی رو هم به اطلاعتون برسونم...هیدن رو میشناسین؟ خودم نمیشناسمش ولی در این حد میدونم که خواننده اس...و ایرانیه...بعد، یمدت پیش گویا لوگوی بی تی اس و آرمیو برداشته بود ( یکم کجش کرده بود البته:/)...و خلاصه یه دعوای حسابی بین طرفدارای اون و کیپاپرا اتفاق افتاد و اون اومد آی جی تی وی گذاشت که خب هم اونا(بی تی اس) هم من بخونیم ببینیم کی بهتر میخونه"-" و باز از اون طرف آرمیا ریخته بودن سرش که رفیق تو نامبروان بیلبورد و نامزد گرمیو نمیشناسی میخوای باهاشون رقابت کنی؟"-"

۲۵) و چیشد؟ هیدن گفت که شما وطن فروشین! و ما اینجا یک جواب زیبا از طرف یک دوست داریم:

" تازگیا نمیگن من نژادپرستم..میگن تو وطن فروشی...جالبه!"

درواقع...خیلی جالبه:")

۲۶) هوا خیلی خیلی خوبهTT کاش زودتر بیدار میشدم:""

۲۷) فیلم GOOD WILL HUNTING رو دیدین؟ عالی بود..عالی!

۲۸) استلا...درسته که دلم برات تنگ شده...ولی بیشتر از اینکه دلتنگ باشم نگرانم...

۲۹) آهنگ WHOA از XXTENTACION رو شنیدین؟

۳۰) چقد حرف زدم"-" بایی"-"

  • Baby Blue

سبز و سفید

بچچچ چرا این رنگا "-"

۱۳) میخوام پنت هاوس رو ببینم..بنظر فیلم عرناکی میاد:"

کصافط ترین شخصیتا رو داره

۱۵) آقا...شنیدم دقیقا بعد ما زیستو خیلی آسون کردن...زیست جانوری که کلا حذف شده...الکتروکاردیوگرامم همینطور...دو تا از فسفرسوزناک ترین مباحث"-" ینی چی که گفتار های ۴ رو ندارین؟TT این عادلانه نیستT----

ریدم تو نظام اموزشی

۲۰) ملت چرا انقد خوشگل شدن؟ "-" آدم حس میکنه با پیکان وسط کلی لامبورگینی پارک کرده"-"

صیم عز فاااااااااااک

میدونی بخش مهمی از سبز بودن ۱۴۰۰ برمیگرده به تو"-" چون دقیقا قبل شروع ۱۴۰۰ باهات دوست شدم و از طرف دیگه تولدتم ۱ فروردین بود"-" بخاطر همین سبز شد"-"
سفیدشم مربوط به آزمونو و پاسخنانه ایناس"-"

چیکار کنم ببینم یا نه؟ :""""


منم ریدم


گمشو"-"
راستی چال لپم داری TT
(میبینی از جهالت درت آوردم!!)

فرستتتتت

یاپ*-*

★______★

★______★

★______★

D":
خوبی؟
سه شنبه ۳ فروردين ۰۰ , ۱۵:۳۵ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

پنت هاوس رو شنیدم، ولی خب با این که قراره حرصمو در بیاره نمیتونم ببینمش :"

+ همچا خلوت شده، اه نمیخوام =.=

+ رنگ ۱۴۰۰، سفید "-"

ایح چیکار کنم ببینم یا نه؟ :""
باید برم از هیونگ بپرسم"-"
+ اره دقیقا...فکر کنم بخاطر اینه که بیشتر دوستامون مشغول درسن...
+ یاح"-"

میدونی بخش مهمی از سبز بودن ۱۴۰۰ برمیگرده به تو"-"

خاک تو سر من که انقدر دلبری زنیکه

(ಥ﹏ಥ)

 

چیکار کنم ببینم یا نه؟ :"""

اگه از حرص خوردن لذت میبری ببین اگه هم نه بشین کراش لندینگ اف یو یا روباه نه دم ببین 

(ಥ﹏ಥ)

 

راستی چال لپم داری TT

در اکثر مواقع معلوم نیست"-"

خاک تو سر خودت"-"

پس اینارو میبینم"-"

مهم اینه داره"-"
عوضی چالدار"-"
سه شنبه ۳ فروردين ۰۰ , ۱۵:۴۱ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

نمیدونم انتخاب با خودته دختر :" اگه میخوای ببینی ببین، بدجور تو دامش میوفتی!!

+ اینم میتونه باشه مشغول استراحت کردنن یا مهمونی و اینا ._. ایح اگه اینطوری پیش بره کلا نت رو میبوسم میذارم کنار "-"

 

اوه اوه:"

+ ممکنه.___.

میخوام زر بزنم تا که نباشه !!!! 

 

فقط یه مشکل هست 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گشاااادگی 

!"-"I know bitch

از هیدن متنفرم^-^ مردکِ***

نشنیدم آهنگاشو ^-^

منم دقیقا مثل آیامم ! *حتی حوصله ندارد بگوید مرض گشادگی دارد*

مشکلی نیس:")
میخوای برو پست قبلیمو بخون ..اون اعتبار بیشتری دارهXD

منم نشنیدم 

سر قضیه لوگو و اینا بیشرفیشو ثابت کرد-_-

عا =-=
آرام"-" آرمی هستی؟"--"

همش داشتم میگفتم که خیلی بی عرضم که هیچکاری نکردم و هیونگم داشت تایید میکرد:]

منم تاییدم مینمایم... الان ما باید عکسای فسق و فجورتو  با حفظ شئونات اسلامی رو تو اینستا با طرف ببینیم... XD 

میدونستین بوو یبار ابتدایی که بوده یکیو عین سگ کتک زده؟D:

خب واجب شد دیگه به وبش سر نزنم... ولی از تو که خشن تر نمیزنه...میزنه؟! 

۹) میدونستین هیونگ مامان اکیپه؟D": اره معلومه...

۲۰) ملت چرا انقد خوشگل شدن؟ "-" آدم حس میکنه با پیکان وسط کلی لامبورگینی پارک کرده"-"

سیم، this all abot money 

 

۲۸) استلا...درسته که دلم برات تنگ شده...ولی بیشتر از اینکه دلتنگ باشم نگرانم.  اهوم! 

 

 

 

 

 

 Love is love🌈

fact is fact

 

هعیییییییییTT
نمک رو زخمم نپاشT-------T

من حس میکردم اون وحشی تره...
ولی هیونگ میگه من وحشتناک ترم0-0

D:

And about something called SHANS


:")


✨اطلاعیه برا دوستانی که میخوان پنت هاوس رو ببینن...✨

بنظرم اگه وقت اضافه زیاد دارین شروعش کنین چون فصل یک 21 قسمت یک ساعتست و فصل دو هم در حال پخشه و فعلا تا قسمت 10 اومده...

پنت هاوس خیلی موفقیت کسب کرده و بالاترین ریتینگ رو داره...

... . به نظر شخصی خودم خیلی سریال خفنیه ولی خب اعصاب درست و حسابی میخواد:|

دلت میخواد بعضی شخصیتارو با چاقو تیکه تیکه کنی اما بهرحال هیجانی ترین کیدراماییه که تاحالا دیدم و ارزش دنبال کردن رو داره...

 اتفاقات سورپرایزی داره که خیلی خوشحالتون میکنه :>>>

البته همچنان در حال پخشه پس بهتره آمادگی هرچیزی رو داشته باشین.

خلاصه ی داستان:

یه ساختمون بزرگ هست بنام *کاخ هرا* که پولدارترین و مشهورترین افراد کره درش زندگی میکنن...همه چیز با پرت شدن دختری از بالای ساختمون و مرگش شروع میشه(گوگولی بیچاره خیلیم خوشگل بودTTهق)... داستان کمی عقب میره و بیشتر با شخصیت ها آشنا میشین...اکثر شخصیت ها داستان بزرگی پشتشون دارن...

 

🚬🚬خواهش میکنم

خدافظ 

اعصاب درست و حسابی...
بنظرت من دارم؟:""""

ولی آخه هیجان انگیزه میخوام ببینمممم:""""
( وی هنوز ویدیو های کلاس عربی اش را دانلود نکرده است)


خدافظ "-"🚬

 چ خبر آقای آبی؟

روبه راهی؟رو به رشدی؟سر کیفی؟(. _.)

 

احساس میکنم بالاخره خیلی خوب باهامون گرم گرفتی*-*

فک کن منو تو همکار هم میشدیم تا گندای کیدو رو جمع کنیم و به راه راست هدایتش کنیم.

آخرشم نتیجه نمیگرفتیم و میرفتیم سراغ قرص اعصاب🚬

 

+فک میکنی شبیه مامانا هستم؟ :"

اوکی خدافظ🚬🚶🏻‍♀️

اره منم حس میکنم D:
وای یجوری میگی گندای کیدو انگار من هرروز خراب کاری میکنم"-"
قرص نخورین ضرر داره"-"

+ هستی...تو بهترین مامان دنیا میشدی:""""

کدوم کلاس عربی؟مخنفی رو میگی؟

 

+خیر اعصاب درستو حسابی نداری

 

+دستامو بوسیدی؟ به پام افتادی؟ازم تشکر کردی؟

این همه راهو طی کردم تا زیر پستت برات اطلاعیه بفرستم...

*برو نمکامو بشناس*

🚬

نه"-" اقای شعاع"-"

+ تنکس:|

+ منو بخاطر این گستاخیم ببخش...........
*به دنبال کشف نمک های هیونگ*

When you say fortune in more important than money this means you are in passive mood .    

.___.

در مورد شماره ۸ باید بگم من کسی رو کتک نزدم... کسی کتک خورده از من"-"

تازه هیچ جاشم کبود نشده "-"

بوس بای"-"

 

#حرف_بو_را_گوش_کنیم

#نه_به_کتک_خوری

به من که اونطوری گفتی"-"
حتما سخت پوست بوده مث هیونگ"-"
بوس بای بک"-"\

#:دی"-"

اون از آوا که پسته و بادومو به من ترجیح میده

اینم از تو که نمکامو نمیشناسی

واقعا مصیبت است

بدار ای دوست دست از من که طاقت رفت و پایابم"🚬

نههههههه:""""""""
هیونگ.....
بمون........
ما به خرد و احتیاط تو نیازمندیمT-----T

سلامم چه پست قاطی پاتی باحالیه ^_^

زد بازی رو میشناسی؟ هیدن مال زدبازیه

+ باید برم ببینم دقیقا چی شده

ولی هیدنم صداش خوبه

مرسی^-^
نه نمیشناسم...
+ اره برو"-"
اصلا آهنگاشو نشنیدم...( یکی معرفی کن )

@ هیونگ

سلام 

اره خداروشکر... 

آره همینطوره.... 

همون راه کج منظورته XD آره این بشر زیادی دست دست میکنه... همین الان خودم رو ح کراش زدم... با تعاریف کیدو... میقاپنش ازش اگه دست دست کنه....

بالاخره یکی باید نقش مامان اکیپوتون رو بازی کنه... دیگه.... 

بای ✋✋

 

کاری با هیچکدوم از حرفات ندارم...
ولی غلط میکنی روش کراش میزنی...

@هیونگ

نههه]':

آجیل مورد علاقه من فندقه]':

من هیچوقت فندق رو به تو ترجیح ندادم]':

 

@کیدو

تازه اصلنم کل زنگ بعدی رو تو دفتر مدرسه سپری نکردم"-"

فندق عشقهههههTT
البتهن بادوم رو بیشتر دوس دارم ولی فندق خیلی گوگوله:"""
+ اون روز تو کتابخونه شبیه فندق شده بود زتعیعخبحعب:"""""""

اصلاااااا"-"

@ بوو

تجربه نشون داده باید 

#حرف_ کیدو_را_باور_کنیم

درسته:"\

آهان... عید هر کسی که این پیامو میبینه مبارک🍒🍭💝

نتونستم بهتون تبریک بگم...دلم برایتان شده است تنگ. 

فعلا اوضاعم قمر در عقربه

باشه دیگه واقعا خدافظ 🚬

راستی سیگار خواستین در خدمتم¬¬

آه هیونگ.....
من میخوام...

 بابا شوخی کردم... 

* این داستان کیدو غیرتی می شود *

 

میدونم شوخی کردی"-"
وگرنه الان انگشتی نداشتی که تایپ کنی"-"

@آقای آبی

تجربه در مورد باور کردن حرفای من چیزی نگفته؟]':

من بچه راستگوییم بمولا]':

تازه کلی هم مومن و با ایمان و با تقوا و دارای کردار نیکم]':

اصن پاک طینت تر از من دیدین؟]':

از من که با ایمان تر و با تقوا تر و دارای کردار نیک تر که نیستی"-"
هستی؟ "-"

@ بوو

نه تجربه ثابت کرده که هر کاری از بوو برمیاد...و پنهان کار خوبیه... ولی دروغ نیست... 

 

یسسس"-"

واییی من زخمی ۲۰ شدممممxDDD

سیصد و چهل و هفت تیکه شدم الان xD

کی پاسخگو عه؟ㅠㅠ

 

برو از لامبورگینی سوارا بپرس TT

اهنگ منتظر بودن کاریه که پسرا بعضی وقتا برای دخترا میکنن رو خودم دوسش دارم بگوش

 

هممم باشه*-*
وای قشنگه خوشم اومد^-^

من یه مخاطب سادم که گوششون میدم؛ ولی دلیل نمیشه وقتی ادم ناعدالتی میبینه سکوت کنه چون ارمی نیست.

با وجود اینکه ارمی نیستم، کورم نیستم  میبینم چقد زحمت میکشن طفلکا=^=

درود بر شرفت ای دوست"-"\

خاک تو سر خودت"-"

میدونممم

 

پس اینارو میبینم"-"

گود

 

مهم اینه داره"-"

عوضی چالدار"-"

 

بابا معلووم نیس خیلی"-"



Love is love🌈

( ˘⌣˘)♡(˘⌣˘ )

خوبه که میدونی"-"

کول"-"

🔪"-"

"v"🌈

@مائو 

پارسال من با شوت زدم به دماغ یکی از همکلاسی هام ._. 

از دماغشم خون نیومد اصلا اصلا باور کنید ....

 

#نه به کتک خواری 

 

"-"
ازم نخواه که باور کنم............

#نه_به_باور_کردن_آیامه"-"

ایششش  مماخ قشنگ"-"

من اصلا مماخ قشنگی ندارم"-"
سه شنبه ۳ فروردين ۰۰ , ۲۰:۲۵ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

کی گفته زیست جانوری کلا حذف شده"-"

هنوز ب قوت خودش باقیه..

فقط یکم کمتر شده بعضی جاهاش

همونم خیلیه"-"
سه شنبه ۳ فروردين ۰۰ , ۲۰:۲۶ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

مورد ۱۷..

وای..

فاجعه س..

منم تو شماره هام یه مخاطب دارم ک "زیست" سیوش کردم و هیچ ایده ای ندارم ک اصلا از کجا اومده چ برسه به اینکه بشینم فسفر بسوزونم ک کیهXD

باشه ولی حداقلش تو مطمئنی که هیچکدوم کراشت نیست"-"
سه شنبه ۳ فروردين ۰۰ , ۲۰:۲۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

تو قضیه هیدن رو تازه شنیدی؟"-" 

فک کنم بخاطر این بوده ک اینستا نبودی..

ولی خب در کل

من کلی سرش حرص خوردم..

دیروز زهرا بم گفت
آره نبودم ._.
حرصناک بود واقعا=-=

از یگانه به یومیکو : دلتنگیم دختر!

از یگانه به کیدو : کوفت "-"

از کیدو به یومیکو: منم همینطور بکاع"-"
از کیدو به یگان: گور با گور"-"

1:امروز بعد از مدت ها میخواستم درس بخونم و آره..همون فاجعه رخ داد"-"..

3.ودف._.تو که اینجا همش آنی|:

4.سیاه و سیاه و سیاه"-"..

9.کاملا مشخص بود که هیونگ مامان گروهه:"

13.از اونجایی که فیلم عرناکیه و با گفته های هیونگ که گفت بلنده به این نتیجه رسیدم نه حوصلشو دارم و همچنین از نظر روحی داغون تر میشم با دیدنش پس نمیبینمش:">

15.زیستی که ما داریم میخونیم با یه جزوه 27 صفحه ای هستش که معلم میگه..سو..فکر نکنم با زیسته شما تفاوتی داشته باشه"-"..

20.دقیقااااااااااااا!دیروز با دخترداییم اومدم عکس بگیرم و به این نتیجه رسیدم قیافم خیلی اهم هستش"-"..

23.ودف..واقعا ودف؟!من برم خودمو بکشم:|

24.اوه..تازه قضیه هیدن جمع شده!از قافله عقبی کیدو جان._.

28.از بس دلتنگشم چند وقته میرم تو وبش به پستاش زل میزنم:"

1: بمیرم برات دوست عزیز"-"
3: دیگه نخواهم بودTT
4: اوه"-"
9: اره "-"
13: من...نمیدونم...بستگی به حجم هر قسمتش داره"-"
15: تفاوت داره خواهرم"-" ماهم جزوه داشتیم خب"-"
20: موچییی"-" خفه "-"
23: نکش...ما نسل بعدیم باید بزنیم تو دهن این کثافتا:""
24: آره من کلا اخبارو دنبال نمیکنم ._. 
28: سیممممم:"""

مگه من نبودش کردم کتک بخوره

میخواست نخوره.__.

چه توجیه ترسناکی"-"

مجبورش * 

خاک تو سر کیبود مشت مشت 

کیبوردز آر نامرد =-=

@هانائه
اهم..یادم رفت میخواستم بهت یه چیزی بگم(":و خوب الان میگم!

هانائه دلم برات تنگ شده چندتا کامنت تو پنلت برات گذاشتمT-Tامیدوارم حداقل بیان نمیای کنکورتو خوب بدی سنپای:"

عیدت هم مبارک*-*

 

از پیام موچی شات میگیرد و برای هیونگ میفرستد!
هیونگ: جوابشو میدم!

@موچول

 

ای تک موچکم*-*🍭💝

عید توهم مبارک منم خیلی دلم برات تنگ شدهTT

سنپایت برمیگرده تو فعلا مراقب خودت و حال دلت باش...خوب غذا بخور... استراحت کن... درس بخون...اهنگای قشنگ گوش کن و هر آنچه دل تنگت می‌کشد... 

*-*

شرمنده چون به پنل سر نمیزنم ندیدم پیامتو..

 

امیدوارم`^`

 

+ارسال بوس و ماچ های فراوان 🧁🍥

موچیییییییییی:)

چرا احساس میکنم من تو اکیپتون مائو ام؟ "-" 

اتفاقا یمدت بود بهش فکر میکردم"-"
آره خیلی شبیهین..

@هیونگ

باشه من مراقب خودم میمونم تو هم مراقب خودت باش سنپایT-T

به بهترین شکل ممکن بده کنکورتو*-*

ماچ رو لپت^.^

من فکر کنم توی اکیپتون هیونگم._.

ممکنه .__.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan