دیالوگ ماندگار۱۱

کیدو: یه سوال...چرا بابانوئل هدیه میده ولی عمو نوروز گدایی میکنه؟._.

بوو: تا حالا برات سوال نشده کادوها رو از کحا میاره؟ می دزدتشون...در اصل مثل همن^^

کیدو: عمو نوروز بعد اینکه گدایی کرد...اون چیزایی که گرفته رو به کی میده؟ شاید سانتا میاد همونارو میدزده...عجب...

بوو: خودشه

بوو: اصلا شاید همکارن؟

کیدو: گاد

بوو: عمو نوروز میگیره

بوو: بابانوئل میده

بوو: شت...

کیدو: چرا...چرا همچین کاری میکنن؟

بوو: بیکارن شاید

بوو: تازه سالی یبار...

کیدو: و هی! بابانوئل سفید و قرمزه...عمو نوروز سیاه و قرمز! شاید نماد چیزی باشن...؟

کیدو: اوه "-"

بوو: وای "-"

بوو: شت "-"

بوو: خیلی حقیقت عمیقیه "-"

کیدو: یچیزی هس "-"

بوو: هن؟

کیدو: تازه بابانوئل ریشای سفید بلندی داره

کیدو: موهاشم تقریبا سفید و بلنده "-"

بوو: ولی عمو نوروز کچله "-"

بوو: ژلقطعیسفسهف 

کیدو : اوه مای شت "-"

بوو: نهه"-"

کیدو: نهههه "-"

بوو: نههههههه "-"

 

#وقتی_هیونگ_نیست!

  • Baby Blue

وااااای

چقدر شوووما مومن و با تقوایید XD

چرا حس میکنم اینو باید تو پست قبلی میگفتی"-"

به هر حال...البته که هستیمXDDDDD

چطوری میتونید انقدر باحال باشید، انگار خدا سه تا تیکه یه پازلو کنار هم قرار داده... 

‌T____________________________T

نه جاش همینجاست :D

اینکه دارید در احوال جهان مینگرید و تفکر می کنید... عبادته... 

عاووووو خب بله"-"
ما آدمای خیلی مومنی هستیم"-"
حیف ولایت فقیه قبولمون نمیکنه"-"

من در حسرت چنین دوستی ای میمیرم(":

هق..لعنتیای باحالT-T

+البته از نوع مجازی کم ندارم ولی خوب"-"..

نمیدونم چی بگم:"
TT
+ آره خب خیلی فرقه بینشون:)

گاااااددد  این خیلی خوب بود XD

مرسیXD

اونوقت من و دوستام:

یگانه ایسگا جدید نگرفتی؟

من :

یگانه محض رضای خدا بتمرگ 

من :

واییییXDDDDDDD

تا جایی که می دونم حاجی فیروز گدایی می کنه.حاجی فیروزم عمو نوروز نیست که ،خبر اومدن عمو نوروز رو می رسونه.عمو نوروز هم ریش سفید داره

نتیجه.احتمالا عمو نوروز و سانتا یه نفرن

Oh damn"-"

هممممم....ممکنه._.

بیشعورای عوضی کیوت :" 

:"♡

بوو: عمو نوروز میگیره

بوو: بابانوئل میده

فقط منم که منحرفم؟ "-"

نه تنها نیستی"-"

خوبه تنها نیستم گاد-

:>

من یه جا راجع بهش خونده بودم.

میگفت عمو نوروز در اصل نباید گدایی کنه. اینکه این روزا مردم لباس عمو نوروز میپوشن و گدایی میکنن، ربطی به عمو نوروز اصلی نداره. وگرنه عمو نوروز باستانی کادو هم میده، مثل سانتا.

اینکه صورتش سیاهه هم بخاطر اینه که تمام کثیفی ها و زشتی های سال قبل رو با خودش میبره.

=]

اوه...واجب شد برم راجبش تحقیق کنم...مرسی*-*♡
وای:")))

با توجه به کامنت مارین

اوشون که ایشون دارن میگن اصلا عمو نوروز نیست.حاجی فیروزه(گریه کنان دور می شود)

منم...
احساس شکست کردم:"""

کیدوXD...

دیشب خواب تو و مائو رو دیدم "-"\

چی دیدی؟"-"

همم......اول دیدم همتون پست گذاشتید که تو کنکور قبول شدید*-* تو هم رتبت خیلی خیلی خوب شده بود*-* ولی یه پست خیلی احساسی گذاشته بودی که من می خوام برم خودکشی کنم.. (احمق "-"\) یادمه تو پست هم داشتی از ماها تشکر میکردی....بعد مائو هم یادمه داشت پرواز میکرد تا بیاد تو رو نجات بده و جلوتو بگیره T-T...(چرا همیشه مائو تو خوابام می‌ره ملت رو نجات میده؟.__.) آره.....یومیکو هم یادمه داشت گریه میکرد....اصلا زجه می زد، خیلی ناراحت شده بوددددT-T....هیونگ هم خیلی خونسرد داشت بستنی می خورد"-".....آره دیگه، اون وسط مست ها هم آیلین یه پست گذاشته بود و گفته بود ۱۶ آوریل قراره یه اتفاقی بیفته که فقط من و آرتمیس ازش خبر داریم (جالبیش اینه که من اصلا نمی‌دونم چی بود .__.) بعد مائو خواست تو رو نجات بده که یه همچین مکالمه ای بینتون اتفاق افتاد: 

"آه بوو...اگه بیفتم چی؟"

"اگه پرواز کنی چی؟"

"ولی اگه بیوفتم؟" 

"میگیرمت!" 

(این مکالمه تو فن فیک دزیره بود ._. یومیکو می دونه .__.)

بعد تو در یک حرکت نابخردانه (!) خودتو انداختی از ساختمون پایین و مائو هم تو رو گرفتT-T 

بعدش...فکر می کنی قرار بود تو ۱۶ آوریل چه اتفاقی بیفته؟ "-" 

عروسی تو و حنانه بود "-" یادمه آهنگ Butterfly بی تی اس هم آهنگ عروسی تون بود"-" 

خواب هم همینجا تموم شد*-*

 

بله"-" به همین زیبایی "-"\ 

اوه خدااا*-*
عه"-"
وای...میدونی...باورم نمیشه! اتفاقا میخواستم یه پست تشکر ازتون بنویسم و پیش نویس کنم برا آینده! گاد!!!
مائو ای قهرمان ._.

هی!!!!
این مکالمه....شتتتت!!! اینو موقع بستن وبلاگم نوشتم!!!
حتی بیو تلگراممم این جملس!!!!!!!!!
او دمن"-"
T-T
اوههههههههه شتتتتتتتتتتتتتتتتتت :"""""""""""""""""""""
خدایا...همین الان داشتم دنبال عکس پروانه میگشتم که یاد حنانه افتادم....

من...
من نمیدونم چی بگم "-"
خاک تو سرم که انقد واقعی بود "-"

و ۱۶ آوریل"-"....
برو تو اینترنت بخون که این تاریخ چه ربطی به lgbt داره"-"

XD

من این دیالوگارو خیلی دوس دارم XD

واییی سجطمیمیمییمیمیم عالی بود XD

مرسیXD ♡

وی کامنت آرتمیس را خواند و از خنده غش کرد

حق داری D":

ولایت فقیر ولی قبولتون داره...

آقا من دارم از آرتی و خواباش میترسم... نکنه مدیومه...

شاید زیادی آرشیو میخونه... تازه مائو منجیه عالم رویاشه...

 

ممکنه "^"
ترسناکه واقعا ._.
نمیدونم به آرشیو ربط داره یا نه...فکر کنم بیانی ها دارن ارتباط ذهنی قوی ای با هم ایجاد میکنن"---"

یا خدا"-"

پرده از چه حقیقتی بر داشتید!!!

اصلا همه بالا دستیا با هم همدستن"-"

این دست های پشت پرده دیگه دارن آزار دهنده میشن...

اره ولی بعدا دوستان اشاره کردن که اون عمو نوروز نبوده عمو فیروز بوده"-"
ممکنه"-"
عاح...

@آرتی

خواب های افسانه ای آرتمیس...

با شرکت کیدو دپرس، مائو کوماندو، یومیکو عر زن، هیونگ همه چی به تخم چشم چپ زورو گیر، حنانه ناشناس:/

ژانرشم خودتون بگید:»

 

فقط هپی اندینگشXD مثل این رمانای آبدوغ خیاری آخرش عروسی کردنXDDD

وایییییییXDDDD

XDDD

آقا شونزده آوریل چه اتفاقی افتاده؟ "-"...

تو اینترنت زدم چیزی نیاورد @-@ 

روز سکوت به احترام خشونت هایی که علیه جامعه ال جی بی تی کیو صورت گرفته هستش@-@
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan