تو واقعیت هم همینطور

*یکی از دوستام از بالای کوه برام ویدیو میفرسته*
من: چه رویایی...
_ آره...جذابه...ولی خب...یجورایی ناراحت کنندم هستا...چیزی که راجب کوه ناراحت کننده اس اینه که تو اگه به کوه نگاه کنی و بری جلو، حس میکنی کوه داری میره عقب؛ و اگه به کوه نگاه کنی و بیای عقب حس میکنی کوه داره میاد سمتت...اگه میخوای برسی به کوه هیچوقت نباید به کوه نگاه کنی. اصلا نباید به زیباییش نگاه کنی چون هرچی بیشتر به اون نگاه کنی امیدت کمتر میشه. باید به برگ های روی زمین، به سنگ های روی زمین که ردشون میکنی نگاه کنی و بعد دستتو دراز کنیو هروقت دستت به کوه رسید نگاش کنی...این خیلی غم انگیزه...غم انگیزتر از اون اینه که این تو زندگی واقعی هم هست! اگه بخوای کوهو نگاه کنی و بیای عقب، اگه بخوای موفقیتتو نگاه کنی و بیای عقب، حس میکنی داره دردش کمتر میشه...ولی درواقع تو داری ازش خیلی دورتر میشی...و اگه بخوای موفقیتتو نگاه کنی و بری جلو، حس میکنی داره ازت دورتر میشه...یه عالمه گزینه های زیاد میاد...یه عالمه آدمای زیاد میان که تندتر دارن بغلت راه میرن...برای همین تو اصلا نباید به اون آدما هم نگاه کنی. باید به...زمین نگاه کنی! *میخنده*

این غم انگیز بودن خوبم هس...

_هوم...اینکه شهر و آدماشو از دور نگاه کنی حس آرامش و تغییر بهت میده...حس خاص بودن یا ناقص بودن...
خودت باید انتخاب کنی وقتی باهاشون فرق داری..که خاصی...یا ناقص..!

میبینم که توهم مثل من فکر میکنی!

_ آره یجورایی...

بااینکه دردناکه ولی خوشحال کنندس:)

_ آره میدونم چی میگی
من میتونم زندگیو همونقد که با جزئیات زیبا میبینم همونقدم با جزئیات بد و زشت ببینم

و با اینکه میتونم با جزئیات زیبا ببینم ولی گاهی اوقات ترجیح میدم نیمه تاریک و درک نشدشو ببینم...

_ دقیقا
مشکل ما آدما اینه...
وقتی خوشحالیم دنیا قشنگه
وقتی ناراحتیم به دنیا طعنه میزنیم

 

+ خونه ما تقریبا آخرای شهره...ینی یجاییه که از اون به بعد دیگه شهر تموم میشه:) و تو ارتفاعه...یکم که میری بالاتر یه جایی هس که شهر از اونجا دیده میشه...و عکس پست مربوط به همون مکانه ؛)

  • Baby Blue

چه بگویم که زبانم از توصیف پست قاصر است*-*

چیزی نگو*-*

سلامم اسمارتیزی^3^\

 

تو چرا همیشه عکسایی می زاری که من ساعت ها هم ببینم سیر نمی شمT..T???

 

واییییی از چه زاویه خوبی عکس گرفتی*0*! خونتون  فکر کنم با تعریفای قبلی که برام می نوشتی و چیزایی که دیدم خیلی آرامش بخش و قشنگهTTvvTT!!!

سلام کاپ کیک:)

نمیدونمT___T


آره اطرافشو دوس دارم:))
جای خلوتیه...
اگه خوشت اومده رفتم بیرون عکس میگیرم برات میفرستمTT

^~^\

 

0~0!چیو؟

 

اصلا کل عکسایی که از اونجا می گیری آدم دلش می خواد بیاد از نزدیک ببینه *)*!

 

جدی می گی~*0*~!!!?

اینکه چرا با دیدن عکسا سیر نمیشی"-"\

حتما بیاینTT تازه هوای اینجا خیلی خوبه...بیاین از هواشم لذت ببرین^-^


آرههه:)

خودت باید انتخاب کنی وقتی باهاشون فرق داری..که خاصی...یا ناقص..!

اینو سیو کردم... 

Love is love🌈

=))))

دوستت منو یاد یکی از بلاگرا قدیمی می اندازه.... 

کی ؟
چرا؟
چطوری بود توصیف کن....

:{ واقعاا ! هعییی خیلی عکسا آخه قشنگنT~T\!

 

بعد امتحانا ایشالا میایم از بالا تا پایین ایران گردی^ة^! :/ اگه کرونا هم بره قربون دستش می ریم=/!

الان شما کجایین^0^!؟؟

 

*--*پس من می خوام

مرسی*-*

اه آره کرونا=-=
ما اردبیلیم^-^\

باشه عکس میگیرم میفرستم براتD":

اردبیل به نظر جای خیلی قشنگی میاد#--#حتما باید یه روز بیام نیام حق مردنم هم نمیدم=ة=!

 

مرسییی>..<   >3<

آره جای قشنگیه منم خیلی دوسش دارمXD

خواهش میکنم*-*
یچیزی*-*
پست آخرین ستاره نود و نه رو دیدی؟"-"
برو ببین شاید اندکی شاد شی•~•

الان از بابام پرسیدم اردبیل ما تاحالا رفتیم><؟گفت وقتی داشتیم به سمت تبریز می رفتیم گذر کردیم فقط :/ هعییی:(

 

ولی گفت بعد امتحان میرمD:

 

0-0 نههه ندیدم کجاست0(0؟؟

تو وبته030؟لینک می دی اسمارتیزی><؟؟

باشهD:

"آخرین ستاره نود و نه روشن شو!"
عنوانش اینه

چرا اینقدر پست مود میزاری؟:"

وب قشنگ شده~

بچ من همیشه مود بودم=-=
( یکی سقفو بگیره)
مرسی:)

وقتی خوشحالیم دنیا قشنگه

وقتی ناراحتیم به دنیا طعنه می زنیم

 

:))) چرا انقدر درسته خب؟

+ بچثمضثبنضبثن عکسه... وای...

:"""))))))

+ ^-^

نمیشناسیش...الانم نیست دیگه... 

ولی اونم متنای این سبکی مینوشت...

توصیفش کنم، سایکوپسو دیدی؟ 

به نظرم اون شخص هیچوقت سایکوپسش بالای 30 نرفته... در این حد سفید بود...و دنیا رو تاریک و روشن و قشنگ میدید... 

 

 

 

هممم
سایکو پسو ندیدم...چیه؟
کاش بازم بود:"

خیلی عکس پست زیباست :)

کاش بعضی اوقات خودمونو مقصر بدونیم.....میدونی....هر چیزی نشونه ی ناقص بودن نیست....اگر دختری روی مد لباس نمیپوشه (مثل من) دلیل نمیشه که ناقص باشه :) فقط خاصه ( میدونی این یه جورایی یه درد و دل بود...خیلیا مسخرم میکنن ؛) )

میفهممت هیرای:)
هممم...منم فکر کنم روی مد لباس نمیپوشم...
ولی چه خوب شد گفتی:) من از کسایی که تابع مد نیستن و استایل خودشونو دارن شدیدا خوشم میاد*-*

اون خیلیا غلط میکنن"-"\
+ من همیشه هستم تا به درد دلات گوش بدم هیرای؛)
جمعه ۶ فروردين ۰۰ , ۲۱:۲۶ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

خدایا زبانم قاصره شت

انقدر زیبا؟ اتقدر مود؟ وای ="

مرسی سحری:"
+ خیلی خوشحالم دوباره تو واتساپ میبینمت"-"

منم از این دوستای فیلسوف طور میخوام!

اصلا اگه یکی از اینا داشته باشم یه نقل قول از کتاباش.... ببخشید! یه کتاب از نقل قول هاش مینویسم XD

با اینکه زیاد با این دوستم حرف نزدم ولی آره خیلی خوبن این فیلسوفا:)
البته البته من خودم به فیلسوف معروفم=^=

خوب میشدXD

اینو پیوند میکنم تا آدمای بیشتری بخوننش :))

مرسی ازت=)

سایکوپس انیمست، فکر کردم دیدیش...

یس، کاش بازم بود...

نه ندیدم...سینماییه؟

یه قسمت از متنت منو یاد گفتگوم با دوستام میندازه

"متاسفم که درک میکنی چه حالی دارم. امیدوار بودم نفهمی ولی ... واقعا متاسفم.."

=)))
I FEEL YOU
شنبه ۷ فروردين ۰۰ , ۰۱:۰۷ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

منم خوشحالممم "-" انگار واقعنی اومدم کنارتون هقㅠㅠ

دقیییقاTT

نه سریاله... 

در کل کسی که سایکوپسش همیشه سفیده هیچوقت تاریک و روشن بودن دنیا و غصه ها و اتفاقات باعث نمیشن رد بده... یه جور حالت سافت ولی سرسخت داره... 

واجب شد بعد کنکور ببینمش..

*باز هم غصه نداشتن مکالمات خفن را میخورد*

یعنی چی؟ این خیلی خوبهTT 

مرسیTT

حس می‌کنم خونه‌اتون نزدیک خونه‌ی ماست 😐

کارشناسان؟"-"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan