مصاحبه!

این همون چالش چهارم سوفیه ولی از بس تو عنوان چالش دیدم که دیگه حالم داره از کلمه چالش بهم میخوره "-"

 

1. اگه یه غذا یا نوشیدنی می بودی ، اون چی بود؟

اگه غذا بودم...احتمالا پیتزا میبودم "-"

و اگه نوشیدنی بودم قطعا قهوه تلخ..

شایدم شراب قرمز"-" (واااااو"-")

 


2. شغل مورد علاقه ات چیه و خودت رو چطور توی رویاهات مشغول به کار در این شغل تصور میکنی؟ 
شغل موردعلاقم...آه جراحی:")

و بعد از جراحی روانپزشکیو دوست دارم...

+ بچه که بودم دوست داشتم ستاره شناس بشم:) ولی بعد که بزرگتر شدم دیدم هیچ علاقه ای به ریاضی و فیزیک ندارم و قادر به پرداختن بهش برای ادامه زندگی نیستم"-"

سو بیخیالش شدم...ولی خب این چیزی از عشق من به نجوم و ستاره شناسی کم نمیکنه:)

و آها...یمدت به سرم زده بود آتش نشان بشم:""" لعنتی من عاشق ماشین آتش نشانیمTT

 

و تو تصوراتم...

عاااا خب همیشه به این فکر میکنم که یه جراح موفق شدم:" و کسیم که برا بیماراش مثل یه دوسته و کلی باهم خوش میگذرونن و از فلسفه زندگی کردن حرف میزنن:")

 
3. ظاهر و اخلاقتون شبیه به کدوم شخصیت انیمیشنیه؟
 نمیدونم...فکر کنم مانامی یا ناروکو تو پدال زنان کوهستان:" (به روم نیارین دوتا شخصیت کاملا متفاوتن.__.)

اه هرچی کارتون و انیمه دیده بودم از ذهنم محو شد"-"

صبر کنین "-"



4. سه تا از وسایلی که توی اتاقت هستن و با وجود کهنه یا بدرد نخور بودنشون نگهشون داشتی.

یه دفتر خاطره چوبی که هدیه تولدم بود...(انتظار ندارین که دورش بندازم..؟)

قوطی اسپری موردعلاقم "-" (درسته که تموم شده ولی هنوز بوش میاد"-" بوی آدامس میده"-" و رنگشم آبی کثیف و طوسیه"-")

عطر اف افم که تموم شده :"""""""""""""""" (که باز خیلی وقتا میرم درشو باز میکنم بو میکنم=))

ورق قرصایی که تموم شدن...جمع میکنم بدم بازیافت شن..!

صب کن...اینا هیچ کدوم به درد نخور نبودن ._.-



5. اگه زندگیت یک فیلم بود اسمش چی میشد؟ اگه زندگیت یه آهنگ می بود سبکش چی بود؟؟
اگه فیلم بود...عاااا....فکر کنم I Don't Wanna Die

و اگه آهنگ بودم...نمیدونم راستش..آهنگ پاپی نمیشدم...هیپ هاپم نمیشدم..شاید کلاسیک بودم...شاید کانتری...ولی به احتمال زیاد این آهنگایی که حس و حال قدیمی طور دارن...چی میگن بهش؟ نمیدونم...از اونا بودم...اسمشم احتمالا میشد Blue At 3A.M

 

6. از بین حواس پنجگانه تون ( بینایی ، شنوایی ، چشایی ، بویایی و لامسه ) کدوم قوی تره؟؟

بیناییم یه زمانی عالی بود...ولی الان متاسفانه از یه متر دورترو کلا تار میبینم:")

اممم یه سوال...چشایی چطور قوی میشه؟ ینی چی؟ "-"

فکر کنم شنواییم خیلی قوی باشه..

درکل..من حواس پنجگانم زیاد خوب نیس...به جاش حواس ماوراییم خیلی خوبه!!!مثلا اگه تو جمعی یکی منو نگاه کنه حس میکنم'-' یا مثلا راحت میتونم شخصیت یکیو حدس بزنم...و تلپاتی های شدیدی با افراد نزدیکم دارم"-" و چیزای دیگه...


 
7. یکی از خرابکاری ها یا شیطنت های دوران بچیگت رو بگو.
عادت داشتم زنگ در این و اونو بزنم و فرار کنم "-"

و تو مهمونیای شلوغ رو سر بقیه نمک میپاشیدم "-"

و عادت داشتیم با بچه های فامیل همه تشکا رو بریزیم رو زمین ( یه جایی هستا اونجا روهم روهم میذارن...اونو کلا نابود میکردیم!) و یبار که در اتاقو قفل کرده بودیم ریخت رو سرمون و به زور از زیر آوار(!) نجات یافتیم "-"



8. اگه قرار بود بچه های بیان بین جمعیت پیدات کنن ، چه ویژگی های ظاهری و رفتاری تو رو از بقیه متمایز میکنه بین جمعیت؟
بستگی داره کی بخوان پیدا کنن...چون من ممکنه به هر شکلی دیده شم"-"

ولی اگه میخواین در این برهه از زمان مرا بیافین(!) دنبال این مشخصات باشین:
یکی که قدش کوتاهه و خیلی ریزه میزس...تیپ گشادطوری داره(نمد استایلم چیه"-")...موهاش کوتاه و سیاهه...یه ساعت آبی آسمونی کثیف دستشه...پوستش روشنه...پاچه شلوارشو تا کرده"-" و همینطور نگاه وحشتناکی داره @-@
 

9. ویژگی های دوست خیالی ای که دوست داری داشته باشی و بهت آرامش میدن چیه؟
:")

عااا یه دوست خیالی دارم که اسمش روزیه...یه دختر بلوند که موهاش یکم بالاتر از گردنشه و موهای صاف ولی زبری داره...و معمولا لباسایی میپوشه که تابع مد نیست و از رنگای کثیف استفاده میکنه..

و البته...تصورات خاصی باهاش ندارم...فعلا کراشم هس"-"\
 

10. اگه میتونستی وبت رو به یه مکان تشبیه کنی اون چه جور مکانی می شد؟ 

هممم..بذارین آدرس بدم!

شب تو یه منطقه خیلی شلوغ و خیابونای شلوغ و پر از سر و صدا..

میپیچی تو یه کوچه که تقریبا ساکته...یه کوچه طولانی...

هرچی که به انتهای کوچه نزدیک تر میشی صداها و نورای اطرافتم کمتر میشه...

ساختمونا هم کم کم قدیمی میشن..

و بعد...یه جای کافه طور میبینی که انگار یه جای متروکه رو چند تا جوون اومدن درستش کردن...

وارد اون کافه میشیو میبینی که آهنگ suicide تو کل کافه پیچیده...بوی قهوه تلخ و عطرای خنک میاد...به جایی که هم گیم نته هم کافه هم اتاق موسیقی هم کتابخونه!

تبریک میگم...شما تو لایت بلویین!



11. آخرین نفری که باهاش تماس گرفتی کی بوده و چرا؟
بابا...بهش گفتم به جای شارژ رسید خرید داده:/
 


12. چند تا پست آمادۀ انتشار داری توی پنلت و قدیمی ترینشون مال چه تاریخیه؟
ندارم فکر کنم...
 
 
13. چه چیزی رو میخوای برای آیندگان از خودت به جای بزاری؟
تفکرات و احساسایی که تجربه میکنم...به اضافه پلی لیستم!

میخوام بریزمشون تو کاست=)
 
 
14. عروسکی که توی بچگی بیشتر از همه دوستش داشتی؟
یه عروسک خرسی کوچولو که خیلی نرمه و کرمی رنگه:") و کادوی تولدم بود که بابا بهم هدیه داد..هنوزم دارمش...کنار تختمه!
 
 
15. آخرین کتابی که کامل خوندینش ( غیر درسی ) چی بوده؟ و کِی؟؟
فکر کنم‌ جلد دوم حماسه کرپسلی...اقیانوسی از خون

+ مارولا...هقق...

 
16. رنگ چشم تون چه رنگیه و اگه میتونستین رنگشو انتخاب کنین ، چه رنگی رو انتخاب می کردین؟
قهوه ایه...ولی دوست داشتم طوسی یا مشکی باشه...البته این قهوه ای روهم دوس دارم"-"♡

+ آقا یچیزی راجب رنگ چشام بگم"-" بعضی وقتا که میرفتم جلو آینه و چشامو نگاه میکردم میدیدم یه هاله سرمه ای-طوسی اطراف مردمکمو فرا گرفته"-" حس میکردم متوهم شدم ولی بعد از زهرا پرسیدم و اونم تایید کرد و گفت آره بعضی وقتا رنگ چشات ترسناک میشه "-" هیونگ و بوو"-" شماهم تاحالا متوجهش شدین؟"-"
 

17. یه چیز جالب یا بامزه دربارۀ یه فایل یا نرم افزار توی سیستم یا گوشیت بگو؟ ( اگه دوست داشتین اسکرین بزارین )
اول اینکه...من همه چیو دسته بندی کردم! بیشتر از چهل تا آلبوم تو گالریم دارم که هرکدوم مربوط به یه موضوعیه"-" و وقتی یه عکس میبینم که میتونه تو چندتا آلبوم قرار بگیره کلافه میشم"-" حتی سیو های اینستامم همینطور...کلا پوشست"-"

دوم اینکه دوتا برنامه موزیک پلیر دارم که صدای هرکدومو یجوری تنظیم کردم'-'

سوم اینکه باید این ملودی و زیر و بم بودن آهنگ ها و کلا کوفت و زهرماریاشو خودم تنظیم کنم'-'



18. وقتی بچه بودی چجور بچه ای بودی؟

بچه خوب فامیل"-"
البته یبار اونقد حرف زدم که خالم دهنمو چسب زد"-"
 

19. اولین نفری که توی بیان دنبالت کرده کی بوده؟ ( از بخش فهرست دنبال کنندگانتون می تونین متوجه بشین. )
یومیکو=)
 

20. یک یا چند جمله به نویسندۀ چالش ها ( به سوفیا ) بگو!
فایتینگ!

 

+ مرسی از بنزوییک اسید که دعوتم نمود"-"\

+ آقااااا=))

دیروز آنا رو دیدم=)))))))
 

  • Baby Blue

/>3<\ یوهوو

 

خیلی چالشباحالی بوده*^*

 

سلام اسمارتیزی چطوری^-^\???

اره کلا چالشای سوفی باحالن:)

عذاب وجدان دارم"-"
تو چطوری؟

سلاااااااممممم "-"

چطوری؟!

 

چخبره همه حالمو میپرسن"-"

😂😂 فکر نمیکردم چالش من باشه 

 

شراب قرمز ~ تا حالا خوردی؟

 

کسایی که چشایی قوی ای دارن میتونن بگن که چه مواد یا ادویه هایی توی غذا هست و خب یه سری کار باعث میشه که چشایی قوی تر بشه که من اطلاعات کافی ندارم ولی اگه بخوای میتونم بپرسم از یک فرد کارشناس

 

😂😂😂 نمک میپاشیدی؟ حس میکنم اونا غذا بودن 😂💔

 

ممنون که شرکت کردی ^^ 💖💖💖

خوب شد که فهمیدیXD

نه نخوردم...من در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشودم:" ایشالا بعد سن قانونی امتحانش میکنم"-"\

مرسی از جهالت نجاتم دادیXD
نه ممنون کافیهXD ♡

تباه بودم تباه"-"

این چه حرفیه=)

دلمون تنگ میشه برات خب =ا

آها"-"
عااا...نمیدونم حالم چجوریه"-"
در انبوهی از احساسات غرق شدم..

'-' عذاب وجدان چرااا اسکارتیزی:{؟؟؟

 

منم خوب:""

 

آره چالشای اونی سوفیا خیلی خوبه^^

 

 

بخاطر کنکور...

سلام پشمک،سلام بیشرف شماره دو،سلام گلابی=^=

 

خدا این کنکورو لعنت کنه، داره بیانو میپاشونه-_-

خوبی؟=^=

 

سلام عزیییییزمXD


آمین =-=
آمیییین =-=

البته که خوب نیستم:"
عذاب وجدان ولم نمیکنهTT

:)

 

منم:/ ولی دیگه انقدر استرسام زیاد شده حس بی حسی دارم/: دارای خلع حسم

هعی خدا....

تموم میشه...امیدوارم تموم بشه...

😂😂 اره دیگه من اومدم یه پست دیگه بخونم پست تغییر ماهیت داد 😂😂* غافلگیر شدن *

 

که اینطور ... من خوردم ... البته نه فقط شراب قرمز ... کلا مشروب خوردم ... من شامپاین از همه بیشتر دوست دارم ... مخصوصا شامپاین بلوبری خیلی خوشمزه است

 

:"))💜

 

بچگیه دیگه >-<

 

^^ 💖

سوپراییییییز*-* XD

منم میخوام'-'
:"""""

کافه بیانم بیا، البته میدونم وقت نمیکنی=؛=

صب کن...الان بهش سر میزنم...=)

اسراااا :""""")))

هاااااا:""""""""""""))))

چرا؟@_@

کنکور...خونواده...قلمچی...امتحانات نهایی...

هوممم:""

 

بی خیال ^^

 

میشه عکس شهرتونو بدی ببینم حالم عوض شد شاید^^

حتما^-^

https://s16.picofile.com/file/8429199592/20210327_235514.jpg

https://s17.picofile.com/file/8429199668/20210327_234527.jpg

https://s16.picofile.com/file/8429199718/20210127_004255.jpg

https://s16.picofile.com/file/8429199834/20210127_004630.jpg

https://s16.picofile.com/file/8429199968/20201204_154445.jpg

واییییییییی آنا رو دیدی؟

من مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ واییییییییییی

آرههههههههههههههههه تو شورابیل دیدمششششششششششششش=))

واهاو

زیر و بم و اینارو خودت تنظیم میکنی؟

خدایی وقت داریا :/

حوصلشم که داری ماشالا "-"

عای باریکلا

رو آهنگ حساسم...باید نهایت لذتو ازش ببرم"-"\

دلم برات تنگ شد کوچولووووووووووووووو T--------T

نگووووووووووووووT-----------------------T
سه شنبه ۱۰ فروردين ۰۰ , ۲۱:۰۲ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

توصیف وبت به یه مکان چقدر بهش میومد ..:"

 

خاله ت چسب زد ب دهنت..

جررر.. واایXD

آره:"


ایش=،=

خیلی خیلی ممنومن اسمارتیزی

 

خیلیی ....فقط می تونم زول بزنم واقعا جای قشنگی زندگی می کنی

 

تهران همش ساختمونه حالم ازش بهم داره می خوره ولی عادت کردیم چون محل زندگیمون شده

خواهش میکنم^-^\

به این فکر کن که من فقط جاهای خوب اردبیلو نشونت دادم...
تهران که جای قشنگ زیاد داره:"""

^^مرسی خدا دلتو آسمونی کنه

 

بازم از قشنگیش پیش من کم نمیشه^^

 

:/ تهران؟ هه یه ابر هم نداره ببینی...اگه نمای ساختمونیه اسمارتیزی آره تا دلت بخواد ساختمون قشنگا داره:)

مچکرمTT


:")

یاد حرف نرگس افتادم

لذت های زود گذر دنیویXD

 

و اسم فیلم و آهنگ زندگیت قشنگ بودن. چی بگم عاخه :"

جوابات کلا قشنگ بودن

مچکرم=)

همینطور نگاه وحشتناکی داره @-@

تو یکی از عکسات، نگاهت جذبه خاصی داشت...طوری بود که کسی جرأت نمیکرد به اون کیدو چیزی بگه... 

توصیفت از وبت...دقیقا همچین حسی داره... 

 

 

 

اوهوم"-"
کدوم منظورته؟ اون سیاه سفیده؟XD

خوشحالم همچین حسی دارهTT

وای مورد ده چه توصیف خیال انگیز و کامل و سوپر باحالی بود

+ مورد 17 وایی تو هم کلافه میشی وقتی میبین یه چیزی به چن تا پوشه مربوطه *__*

+ اره همه چیز باید پوشه پوشه و مرتب باشه *_*

+ چه باحال که دو تا گلی لیست با صدای متفاوت داری :)

مچکرم*-*
وای آره:"
درسته=-=
+ =)

مورد 17: هر سه تا رو کاملا درک میکنم"-" 

کاملا*-*

ینی فراتر از کاملا *-*

ای کیدوی گذشته "-"\
خوبه که درک میکنی*-*

2. یه لحظه حس کردم نوشتی حراجی"-" گفتم خدایا میخواد بره دست فروش بشه حراج بزنه به تموم مالش؟/:

7.وای آقا منم میرفتم دم خونه مردم زنگشونو میزدم فرار میکردمXD البته این یکی از کوچیک ترین شیطونیای بچگی منه/: زلزله هزار ریشتری بودم من

10. نحمسحمنسدححمظک منم میخوام برم لایت بلووووT----T

گاد"-" درست بخون رفیق:]

من ساکت ولی شیطون بودم•-•

خودمم میخوام برممممم._. TT

ینی فقط منم از جراحی بدم میاد‌؟ "-"

جرررررر خالت XD

مکان وبت :)))) لاناتی جاذاب :)))))) 

خدا"-"
ایح=-=
تشریف بیارید=)))

یادم نیست، حافظه تصویریم افتضاحه... ولی یه مدت قبل پروف تلت بود سیاه سفید نبود فکر نکنم...

17. من همیشه میخوام این کارو بکنم ولی نمبشه... یعنی من دوست دارم همیشه منظم باشه ولی حوصلشو ندارم.. دوست دارم کسی دیگه ای منظم و مرتبشون کنه... خودم بلد نیستم :D 

پس نمیدونم کدومه...دارک بود؟

ای بابا"-"

پاشو بیا وبم"-" 

اوکای"-"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan