دیالوگ ماندگار۱۲

 

*بوو(مائو) درحال توضیح دادن به بچه ها که من چقد بی حیام!*
یومیکو*تعجب میکنه* : واقعا تا این حد؟
بوو: بابا جلو من و هنگی(خواهر هیونگ) سوتینشو دراورد...این بشر حیا سرش نمیشهXD
سحری: نههههههه "-"
یومیکو: باورم نمیشه XD
من *که تازه از راه رسیدم و سعی در دفاع از خودم دارم* : نهههه صبر کنین توضیح میدم "-"
سحری: الله اکبر :-:
من: اونطوری که شما فکر میکنین نیس! وقتی درش میاوردم رومو کردم اونور "-"
بوو: تو رو تو نکردی اونور...
یومیکو: ....'-'
بوو: ما رومونو کردیم اونور!!

یومیکو: XDDDDD
هیونگ: این جمله رو طلا بگیرین...فورا!

 

  • Baby Blue

فرست"-"/.

هامم"-"

گوشه وبت...اشتباه نوشتی" -"

چی اشتباهه؟

مثل اینکه همدردیم⁦(TT)⁩منظورم اینه که....سوتین دیگه!!

پ.ن : فکر کن من اون حنانه بودم⁦:^)⁩ اوه اوه...

من از بس تو این مدت نپوشیدم...پوشیدنی احساس خفگی میکنم'-'
ج.پ.ن: نگو:)))))) 

واییی پارهههه XD 

گلی از گلهای بهشت خودِ خودتی بقیه اداتو درمیارن..

این حجم از گل بودن جایزه و تشویق نداره؟ :<

زیر اون لایت بلو ..یه R جا انداختی "-"/

ینی تو این صد و خورده ای روز متوجهش نشده بودم؟ "-"
خاک"-"
برم درستش کنم"-"
مرسی که گفتی"-"♡

یاخدا XD

یاخداااااا XD

اسرای گوگول من اینقد رو داشت من نمیدونستم؟  XD

آره انقد رو داشتXDDD
این خول بود بازXD
چند روز پیش سر یه قضیه یه عکس با نیم تنه لخت برا بچه ها فرستادم"-
که جریان داشت"-"
هیچی دیگه همین"-"\

دقیقا!!!

من همیشه با باند میبندمشون...تقریبا کمک میکنه:)

ولی اصلا حتی فکرشم دیوونم میکنه...گونی بند به درد نخور گیپوری بدبخت

 

+احیانا طرفت مثل من که هیز چشم پاک نیست؟⁦O_o⁩

تاحالا از باند استفاده نکردم...چون فکر میکردم اذیت کننده تر از سوتینه..
اه اون گیپوریا...متنفرم ازشون...و اصلا از اونا نمیپوشمXD 


+ منظورت از طرفم کیست؟ •-•

@ایسان

بگم برگام سر این دقتت ریخت اغراق نکردم '-'

منم خزان شدم'-'\

یا ایزد منان انتظار چجور جایزه ای داری الان؟ "-"

* وی درحال تصور...*

قبل تصور حمد و توحید بخون"-"\

* سرش را ب دیوار میکوبد *

قضیه جرعت حقیقت؟ '-' چالش؟ '-' ودف هارتم..

تو یه کوچولوی کیوتی ک من بغلش کردم عر زدنم گرف TT

پروردگارا.. فک کنم قرصامو نخوردم '---'

نه'-'
فقط...لج کردم ._.
هیی:""""""
اول بشور بعد بخورا "-"

+ پست ملاقاتمونو قراره بنویسی؟:"

حمد و توحید جواب نمیده باید بقره بخونم -_-

😂😂😂😂😂😂😂😂
وای هیون این چی بود گفتی جر خوردم😂😂😂

لج میکنی خطرناک میشیا '-'🔨

اسپری ضدعفونیتو بده با اون بشورم XD ♡

 

+یعسسس..اگ عین ادم وقت کنم '-' حتی شکلاتی ک بم دادیو نخوردم '-' 

خیلی'-'
هرگز سعی نکنین اون روی لج منو بالا بیارین"-"🍓
وای آرهXD یه بشکه بود واس خودشXDDD


+ خوبه:""
اره فهمیدم دوس نداری "-"

آفرین حالا درست شد@،@

یاپ"-"~

"-".....

*سکوت کردن به احترام کیدو

 

اعتراف می کنم منم اینجوری هستم*-*\

درود بر این شرافت"-"
بر این رفاقت "-"
بر این کثافت"-"

چه خوب *-* چه عالی*-*

بعدشم باید یه بشکه اب مقدس بخورم شیطان درونم رانده بشه 

 

تو و انا همو دیدین؟ 0-0

هیوووووووووووون😂😂😂😂😂😂😂
وای😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂



اره...۹ فروردین تو شورابیل همو دیدیم=)))

مطمعنم بازم کیوتی '-'💙🍬

بشکه کمه ب خدا XDاصن چرا اونقد بزرگ بوووود؟ XD

 

+ن دوسش دارم..میخ عکس بگیرم بزارم پستم '-' #گشاد جامعه

میدونیXD
اون مال ماشین بود! منتها من یادم رفته بود ضدعفونی کننده خودمو بیارم اونو برداشتم•-•

+ هاممم"-" اوکی"-"\

😂😂📿

 

چه شکلی بود؟ "-"

شکل آنا "-"

جرررررXDDDD

حضرت ادب و آداب تویی بمولاXDDDD

از این به بعد منم جلو ملت لخت میشم روم و میکنم اونور:>>> مثل اینکه تاثیر داره...

نفرمایین شرمنده میشمXDDDD
اره تاثیرش حرف ندارهXDDD
+ چه بدخوابیم همه"-"

جرررر''0''!!!

یک عدد بدخواب دیگر"-"

ککخ;-; نمی تونم...:/ فکرم درگیرع;-; چطوری اسمارتیز "بی حیا0-0"؟؟تووو00/؟؟؟

گوشیو بذار کنار یه کتاب بخون شاید آروم شدی و تونستی بخوابی:)
اسمارتیز بی حیا؟ 0-0 خوشم اومد'-'
خوبم...^-^
و شدیدا خسته"-"
نتمم داره تموم میشه پس میرم بخوابم"-"\
شبت آبی کاپکیکی؛)

:) ککخ

 

شب بخیرت اسمارتیزی^^خوب بخوابی

مرسیی
توهم همینطور~

درود بر تو.... 

شوما مصداق این شعاری خواهرم نگاهت، برادرم نگاهت... تا نندازم به گناهت.... 

اهوم...امروز که ایسان تاریخ تولدتونو گذاشته بود داشتم، هی بر میگشتم عقب میدیدم که تو اون بازه، چه کاری انجام میدادم، مثلا احتمالا روزی که تو به دنیا اومدی تازه امتحانات کلاس دومو دادم و تو کوچه مشغول بازی بودم....اها سگا داشتم اون موقع اونقدر من و داداشم شورش در شهرو تموم کردیم که سوخت... 

هیچی اینارو گفتم که قدر روزاتونو و خوشیاتونو بدونید... 

واقعا این منم که دارم نصیحت می کنم :D

 

 

 

آرهXD
عه...چه جالب:)
کلاس دوم؟TT تصور اینکه کلاس دوم‌ بودی و داشتی تو کوچه بازی میکردی...آه خداTT
سعیمونو میکنیم:)
گاهی از اینکارا بکنین ما کوچیکترا نیاز داریم:D

+آره خدایی"-" تاسف...تاسف...

از شنبه زود میخوابیم:)

خب..فردا شنبس"-"

@ناستاکا

آره از شنبه *-*

ببینم فردا چه میکنین"-"\
جمعه ۱۳ فروردين ۰۰ , ۰۹:۳۷ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

هیچ کس:

من تو هر شرایطی: نههههه"-" الله اکبر"-" استغفرالله"-"

آخرم خنده هام ویس میگیرم*

خداایااXD

+ وای مائووووXX

دقیییییییقا XD
ویسات XDDDDDDĎD

واوو چه دقیق XD

یاپ XD
جمعه ۱۳ فروردين ۰۰ , ۱۲:۵۹ ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

منم مثل تو ام

اوو.."-"

کار خوبی میکنی اصنXD

درود بر تو 
اره متاسفانه"-"
حق با توئهXD
شنبه ۱۴ فروردين ۰۰ , ۱۰:۳۰ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

...............

جر..........

خور.......

دَم........

بای.....

 

🐊🐊🐊🐊🐊🐊🐊

 

 

 

 

ولی کصافط هنوز اون سلفی naked زیبات جلو چشممه

گاو سکسی*-*~

خر الاغ جذاب*-*~

:)
XD



عااااوووووD"=
شنبه ۱۴ فروردين ۰۰ , ۱۰:۳۲ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

ولی من هنوز منتظرم تو یا آیناز ی پستی چیزی راجب اون ملاقاتتون بذارین("=

از اونجایی که آیناز اینجور داستانارو خیلی خیلی بهتر از من مینویسه قرار شد که اون بنویسه...
خودمم منتظرم :">
شنبه ۱۴ فروردين ۰۰ , ۱۵:۰۴ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

وایح:") پس منم منتظر میشم..

جلوی در وب آیناز چادر میزند*

:)))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan