بزرگ شدن وحشتناکه!

 

_ هی! میدونستی همه اینکارات از روی بچه بودنته؟ آدمای پخته هیچوقت اینطور رفتار نمیکنن!
+ آره همینطوره صوفی! انتظار نداری که تو این سن پخته و بالغ باشم هوم؟
_ مشکلش چیه؟
+ بزرگ شدن تو این سن وحشتناکه...!
_ بالاخره که باید بزرگ شی!
+ ولی هنوز زوده...
+ دارم دنبال یه راه حل براش میگردم..!
_ مقاومت دربرابر بزرگ شدن دردناک تر از خود بزرگتر شدنه..
+ اینطور فکر نمیکنم...
_ مهم نیست تو چی فکر میکنی کیدو...واقعیت به مسائل شخصی توجه نمیکنه
+ واقعیتی وجود نداره صوفی...واقعیت چیزیه که ما میبینیم...
_ بازم...تو که نمیتونی منظره رو به رو تو تغییر بدی مگه نه؟
+ میتونم یجور دیگه بهش نگاه کنم.
_ ولی اون منظره هه هنوز همونه.
+ میتونم رومو برگردونم و یه منظره دیگه رو تماشا کنم!
_ اینطوری میخوای ازواقعیت فرار کنی؟
+ نه صوفی! من ازواقعیت فرار نمیکنم. گفتم که، واقعیت اون چیزیه که ما میبینیم. من فقط خواستم وجهه دیگه ای از واقعیتو ببینم...تا کمتر درد بکشم.
_ ولی اون منظره ای که دیگه بهش نگاه نمیکنی هنوز سرجاشه نه؟
+ مهم نیس...دیگه نگاش نمیکنم...
_ ولی باید حواست بهش باشه! ممکنه بهت تیر بزنه. تو که نگاش نمیکنی!
+ صوفی...نمیفهمم چرا انقدر باید مراقب باشم؟ چرا هرچی بزرگتر میشیم بیشتر به مراقبت نیاز پیدا میکنیم؟
_ چون هرچی بزرگتر میشیم ضعیف تر میشیم...
+ چرا؟ چرا ضعیف تر میشیم..؟
_ چون دلتنگ روزای بچگییمون میشیم. اتفاقای خوب بچگی و کودکی ایجورین که، فقط...اتفاق افتادن...و ما تلاش خاصی براشون نکردیم...نه برای موندنش تقلا کردیم نه رفتنش...بزرگتر که میشیم، اتفاقای خوب دیگه نمیفتن...باید بندازیمشون!
+ میترسم یجوری بندازم بشکنن:)
_ واسه همینه که میگم مراقب باش!
+ ولی صوفی...من همچنان نمیخوام بزرگ شم...
_ منم نمیخواستم...هیچوقت نخواستم!

_ ولی میدونی‌چیه؟ بزرگ شدن وحشتناک نیس...بستگی به این داره که چطور بزرگ‌ شی.

 

 

> کسایی که نمیدونین...صوفی هم از القاب منه=)

> این پست هرلحظه ممکنه آپدیت/ویرایش/حذف/خورد و خاکشیر(!)/دارای ادامه و ... شه!

> یه قسمت جدید به اون نوار بالا(چی میگن بهش:/) اضافه کردم...اصلا متوجهش شدین؟TT

> نبودما...! دلتون برام تنگ نشد؟ ._.

 

 

  • Baby Blue

یک عدد جغد بدبخت :/

خوبی؟

و میدونی خب.. منم از بزرگ شدنم میترسم :""

از هر لحظه که میگذره میترسم

فردا که میاد بیشتر از دیروز...

حالا فک کن وقتی بزرگ شدم قراره چی بشه

نمیدونم چجور چیزیه.. ولی یه دلهره عجیبی شایدم دلشوره ولی هر چی هست میدونم اون دورا یه چیز عجیبی منتظرمونه. شایدم نخوام برسه شایدم بخوام ")

ندانم...


+ دلم برات یه قطره شده بود :/

خودمم نمیدونم راستش...


+ خوشحال شدم"-"\

این خیلی منه... اونقدر برام دردناک بود که با دقت نخوندمش و سریع رد شدم... ولی به نظرم  ما هیچوقت بزرگ نمیشیم فقط زخم خورده تر میشیم، این زخما همیشه جاشون درد می کنه! همین باعث میشه از آدم ها و اتفاقات جدید ما تحمل زخم جدید نداریم. من بهش میگم زخمی شدن نه بزرگ شدن...

نه ندیده بودم تازه دیدم... 

به نظرم هر خونه یه کیدو و البته استلا لازم داره... نباشن یه چیزش کمه.. اینجا که جای خود داره... 

نمیداند چه بگوید*
نمیدونم راستش...دلم‌میخواد اینطور فکر کنم که بزرگ شدن وحشتناک نیست..بستگی به این داره که چطور بزرگ شیم..

مهم اینه دیدی..
مفتخر شدم:D

کیدو :(

این دفه واقعا دلم برات یه ذره شده بود آش.... بقیشو نمیگم زشته "-"


+من دیالوگ ماندگار یازدهتو نخوندم :|

خب حالا اینجام :)

+ خب"-" برو بخون"-"

الان خوندمXD

واقعا دیگه گاااادد

میگم کیدو این آخریرم گذاشتی دیالوگ ماندگار؟ "-"

عاوکی

و اینکه چرا وقتی تعداد پستایی که تو موضوعات هستو جمع میزنم از تعداد پستات بیشتر میشه؟ ?-?

آره خب بالاخره ماندگاره دیگه"-"

چون بعضی پستا تو چندتا موضوع هستن...مثلا همین پست تو سه موضوع دیالوگ ماندگار و blue و me هست..فکر کنم تو موضوع اتفاقات امروزم هس"-"\

من یه نسخه از پیتر پن بودم دوست نداشتم بزرگ بشم اما خب حالا فکرمیکنم بهتره فقط خودمو به جریان زندگی بسپارم خودش منو مثل رود به سمت مسیر درست دریای جامعه و آینده میبره*-*

خیلی خوبه این:)
خوشحال باش^-^

حتی جغدا هم خوابن:/

ولی کیدو بیداره:/

من خون آشامم یوهاهاها*-*

آهTT
واقعا نیاز دارم برگردم به اون دورانی که دغدغه فکریم این بود که چطوری تبدیل به خون آشام بشم...چطور مثل رابین هود قهرمان باشم و از اینجور چیزا:")

 رشد کردن ( نه صرفا بزرگ شدن سنی) خیلی خوبه کیدو... 

اگه ما بتونیم به اندازه سنمون رشد کنیم و ازش عقب نمونیم و یا حتی جلو نزنیم این قدر نرم بزرگ میشیم که خودمون هم متوجه نمیشیم...ولی حیف... 

کاملا موافقم باهات

خخخ من مودم تغییر میکرد مدرسه قهرمانانه منو دیدم کوسه میخواستم😂اسرافیل پایانیو دیدم دلم میخواست خون آشام بشم،سورمپ میدیدم دلم میخواست از اون سرومپا داشته باشم😂

اینا همش دلخوشیای این دوره هاس منی که فکرمیکردم تا ابد دلم میخواد کارتنای شبکه پویارو ببینم الان اینم:)😂

شما تقریبا وارد دوره جوانی شدی نه؟ازش لذت میبری؟

میفهمم چی میگیXD
فعلا که در عذابم:) بذار کنکورو بدم ببینم چجوریه..
ولی هنوز وارد دوره جوونی نشدما"-"\

دغدغه های کودکی فروشی نیست XD

من دلم میخواد هی نسل بلاگرا عوض بشه و من 60 سالم هم باشه بازم میام با بلاگرای 14 تا 18 ساله حرف میزنم... تا روزمرگی هامو یادم بره... 

آقای آبی:"
میخوای بگین دوسال دیگه باهام حرف نمیزنین؟TT ._.

من واقعا دلم برای بچه گیام تنگ شده..یا همون خود پارسالم..

پارسال چه نگرانی هایی داشتم و الان..

دلم فقط میخواد برم پارک و سرسره بازی کنم بدون اینکه کسی بهم گیر بده!

:")
من که دیگه تموم کردم..ولی گاهی اوقات میشینم با خودم فکر میکنم که اه چرا تو ابتدایی و راهنمایی انقد رو درسام حساس بودم؟ چرا بیشتر بازی نکردم چرا بیشتر فیلم ندیدم و ...
ولی بعضی وقتام میگم نه..اگه اون موقع ها خوب درس نمیخوندم الان اوضاع برام سخت تر میشد...هرچند باور ندارم این حرفو

بی ربط بود ولی خب ._.

يكشنبه ۱۵ فروردين ۰۰ , ۱۰:۱۶ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

میدونی  رو مخ تر از بزرگ شدن چیه؟

سر و کله زدن با آدمی که همش میخواد بزرگ شه و دائم ادای آدم بزرگا رو در میاره

+ قشنگ بود(=

منم دوس ندارم بزرگ شم

نمیدونم
+ مرسی=)
میدونستم^^

@یومیکو

کاملا قبول دارم...

+منم از بزرگ شدن موتونفرم (به سبک بختاپوس )

:))

الان که اینجا نیستی دیگ :""

 

میگم ساعت دو و پنجا نه دیقه بود گفتی جغدا خوابیدن ساعت سه و پنج دیقه همع کامنت دادن:/

نه هستن خدا رو شکر

اره روسفیدم کردن :|
يكشنبه ۱۵ فروردين ۰۰ , ۱۲:۴۹ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

بستگی داره بزرگ شدن‌ چجوری باشه، خوب باشه یا بد... درسته من دلم برای بچگیام تنگ میشه ولی دیگه برگشت به گذشته، چون دیگه گذشتن. آینده هم معلوم نیست. 

منم دوست ندارم بزرگ شم، میخوام فقط خودم باشم!

متوجهم چی میگی...
و میدونی ..بنظرم خیلی سخته که خوب بزرگ شی:)
جمله آخرت...:)

نه من تازه پیدات کردم... 

شما هم که قرار نیست بزرگ بشی... پس حله؟!

حلهXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan