اخبار نیمروزی!

با سلام

با بخشی دیگر از خبرهای نیمروزی درخدمتتون هستم...

"-"

 

۱- پنت هاوس...تو قسمت دوازدهَم. و خیلی خوبه! بعد تموم کردنش میبینم کلی انرژی گرفتم! ینی...قشنگ حرصت خالی میشه تو اون سریالXD پس خوبه*-* اگه دنبال تخلیه حرصتون هستین بشدت پیشنهاد میشه*-*

۲- موهامو دوباره مشکی کردم"-" و میدونین چیه؟ ._. رنگ موهام خیلی خوب شده بود! از ریشه قهوه ای روشن دراومده بود ولی نوکش تا سه چهار سانت مشکی بود...و خیلی خوب شده بود دیگه"-" خصوصا که موهای من مواجه .____. و درکل تصمیم گرفته بودم یمدت رنگ نکنم تا موهام استراحت کنن"-" از طرف دیگه دلم برای موهای قهوه ایم تنگ شده بود و با خودم میگفتم اگه قرار باشه رنگ کنم قهوه ایش میکنم دیگه._.

بات ._.

هیِر آی ام! .___.

۳- دوازده سال تحصیلم تموم شد و من یبارم ندیدم که تو تعطیلات عید درس خونده باشم ._.

۴- خیلی خوشحالم که سطوح پروتئین تو کنکور حذف شده"-"

۵- کاش گوارشم حذف میکردن ._.

۶- آقا یچیزی یادم افتاده دارم سرش حرص میخورم"-" بابام وقتی دانشجو بوده تو یه رستورانی کار میکرده...بعد رئیس اون رستوران از بابام خوشش میومده( برا دخترش "-") ._. یبار بهش گفته ما داریم میریم ایتالیا توهم بیا اونجا زندگی کن._. بابامم قبول نکرده.______.

ینی ._______.

رکلرنلزتلزتلزتل .________.

۷- من کارهای روزانمو تو سه تا دفتر/دفترچه جدا مینویسم که هرکدوم یجورین...بعد به هیچکدومشونم عمل نمیکنم ._. خیلی ناراحتم TT

۸- فهمیدم هرچی بیشتر دنبال تنوع باشین بیشتر دنبال تنوع میگردین ._. ینی..من وقتی موهام بلند بود با خودم میگفتم که عمراااا رنگ کنم"-" حتی نمیخواستم کوتاهش کنم._. ولی الان دلم میخواد تموم رنگ موهای جهانو امتحان کنم"-" و ناراحتم چون همزمان کلی مدل مو و رنگ مو مدنظرمه که همشونو میخوام._.

۹- یه سوال"-" شماهم وقتی زیربغلتونو اصلاح میکنین و بعدش اسپری میزنین پوستتون میسوزه؟ .____. خیلی دردناکه ._. چندباری اشکم و دادمو درآورده "-"

۱۰- خیلی دلم‌ میخواد امروزو ناراحت باشم و یه گوشه کز کنم ولی متاسفانه کلی درس دارم'-'

۱۱- از این دورانی که هنوز وارد دبیرستان نشدید لذت ببرین...

۱۲- من پی اس میخوامTT حداقل ببرینم گیم نتTT لعنتیا خیلی وقته گیم نزدم:""""

۱۳- اونقد تتوهای مختلف برا مچ دستم درنظر دارم که آرزو میکنم کاش دوسه تا مچ دست بیشتر داشتم:"

۱۴- موهامو سشوار نکشیدم._.

۱۵- هفته پیش طی یک سری از لجبازی ها یه عکس تقریبا naked برا بچه های گروه فرستادم'-' (سحری،نرسیا،یومیکو،هیونگ،بوو) 

۱۶- آقای شعاع خیلی خیلی بهتر از خانوم مخنفیه ._.

۱۷- فردا دوفصل امتحان شیمی دارم و من مدت هاست شیمی نخوندم"-"

۱۸- تو فامیل ما اینجوریه که، درسته ننه بابای تو مثلا فلانین و مامانت تو رو زاییده، ولی جزو املاک و اعتبار و آبروی بقیه هم محسوب میشی:/

۱۹- بوو هنوز عکسشو برام نفرستاده...

۲۰- با دیدن پنت هاوس نمیدونم از سوک کیونگ خوشم بیاد یا ازش متنفر بشم'-' لعنتی مرموز:]

۲۱- قهوم سرد شد...اه

۲۲- هوا هوای افسردگیه...

۲۳- مامانم هروقت به من و بابام نگاه میکنه میگه خدایا...چرا اینا انقد دیوونن•-•

۲۴- یمدت پیش که اعصابم چندروز داغون بود، همینجوری تو هال نشسته بودیم...طاها یکم نگام کرد...و بعد دویید بغل مامان:

مامان! من وقتی بزرگ شم مثل اسرا دیوونه نمیشم:"

بدبخت فکر میکنه هرکی بزرگ میشه دیوونه میشه"-"

۲۵- خواب کراش بوو رو دیدم"-"

۲۶- از حجاب اجباری متنفرم...

۲۷- در صفحات مستقل ساز، بخش سرآغاز آپدیت شد!

۲۸- بالاخره آنا شروع کرد به نوشتن پست مربوط به ملاقاتمون'-'

۲۹- میخوام بزنم اینستا و پینترستو پاک کنم"-"

۳۰- این خیلی بده که قدتون خیلی کوتاه باشه...چون حجم عظیمی از لباسا دیگه بهتون نمیاد:")

۳۱- دلم برا عطر FF ام تنگ شده TT

۳۲- میدونستین من عاشق تیشرت ساده ی سفیدم؟ خصوصا اگه گشاد باشه..؟:"

۳۳- چند روز پیش رفتم ماشینو تو پارکینگ پارک کردم(بیرون بود) و خیلی احساس پیروزمندی کردم'-' بااینکه حتی تو شهرم‌ رونده بودم قبلا '-'\

۳۴- کتابای ریچل هالیس حرف نداره:")

۳۵- من چرا اینجوریم؟ همش دلم میخواد یه کار خیلی خلاف بکنم'-'

۳۶- دلم میخواد قبل مرگم یه بانک بزنم حداقلTT

۳۷- اگه کنکور قبول نشدم میزنم تو کار خلاف'-'~

۳۸- سه تا کاکتوسام خراب شدن...من مادر خوبی نبودم....

۳۹- میدونستین سوئد(یا سوئیس یادم نیست._.) به همجنسگراها پناهندگی میده؟ "-"

۴۰- از ظهر متنفرم...

۴۱- آنا موهاشو کوتاه کرد"-"\

۴۲- اصلاح پس گردن همونقدر که لذت بخشه درناک و قرمزبخشم هس._.

۴۳- کمر یومیکو خیلی گوده'-' گفتم که بدونین"-"

۴۴- چرا انقدر نگران آیندم...؟ نمیدونم چرا. حس میکنم بعد کنکور همه چی قراره خراب شه..

 

  • Baby Blue
دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۱۸:۲۹ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

فرست

یاپ*-*
دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۱۸:۳۶ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

این حجم از مود بودن را تا حالا یه جا توی یه پست ندیده بودم "-"

خزان شدم..

۳- منم یادم نمیاد تو تعطیلات عید درس خونده باشم.. هیچ وقت(=

۶- این...در..حد..فاک..حرص داره"-".. البته اون موقع دیگه مامانت فرق می‌کرد ولی تو توی ایتالیا بودیD":

۹- در تمام این مورد هایی ک نوشتی با هیچکدوم به اندازه ی شماره ی ۹ احساس نزدیکی نکردم.. لنتی چرا اینجوریه؟ من تا از حموم میام بادی اسپلش میزنم. و بعد چنان سوزش خانمان سوزی گریبان گیرم میشه ک ب قول تو اشک تو چشمام جمع میشه'-' یه دفعه از دردش نزدیک بود جیغ بزنم'-' تازه اینم میدونم ک اگه یکم صبر کنم یه مدتی از شیو بگذره بعد اسپری بزنم کمتر درد میگیره ولی بازم صبر نمیکنم و همون موقع میزنم^-^ مرض دارم نه؟

۲۸- من هنوز تو چادر جلوی وبش منتظر آینازم. 

۳۰- چرا قد بلندا میخوان کوتاه باشن و قد کوتاها بلند؟

۳۲- عه تو هم؟((":

۴۱- خیلی کراش تر شد. دیگه تحمل نگاه کردن ب اون حجم از درخشندگیشو ندارم.

۴۲- تا حالا انجامش ندادم. با همون موها زندگی میکنم. خیلیم ازشون بدم میاد ولی چاره ای ندارم. نمیخوام زیاد تر از اینی ک هستن بشن. از موی زائد متنفرم.

۴۲- (در واقع چهل و دوی دوم.. چون چهل و دو رو دوباره نوشتی ..)

وثممطمثمسمصپ

لنتی تنها چیزی ک فکر نمیکردم توی این لیستت باشه گودی کمر من بودXD

ودف اسراXD..

 

عاو...خرسند شدم"-"♡
۳- هعی:"")
۶- اعصابم بهم ریخته"-"
۹- من رسما یه آه و ناله سر میدم'-' انگار تا اعماق غدد لنفاویت سوزت فرو کردی"-" تا این حد دردناکTT اره دقیقا:" البته که مرض داریم*-*
۲۸- یوح=))
۳۰- معمولی خوبه بنظرم..آخه من دیگه خیلی کوتاهمTT
۳۲- آره البته=""))))
۴۱- منم کور شدم"-"\
۴۲- بنظرم این یه باور غلطه که بعد اصلاح پرپشت تر میشن'-'حتی سرعت رشدشم بیشتر نمیشه هیچ کمترم میشه ._.
۴۳- این اولین بار نیست که تو شمارش اشتباه میزنم"-" چرا نباشه هاااااXD

14- به این پدیده "سشواروف" می گویند^^

زهرمارXD

3. منم نخوندم.. بعدا تو دانشگاه مثل چی عید وتابستونا زبان و کتاب تخصصی میخوندم.. که سطح علمیم بره بالا بیاپلایم XD

6.ایول به بابات... البته الان اوضاع مملکت داغونه... کسی نیست به من پیشنهاد بده؟! 

11.به شدت موافقم 

12. دسته هام خرابن... موس خرابه... منم خستم... گیم میخوام... 

22.دقیقا

36.و 37... بعد کنکور بیا در موردش صحبت می کنیم... 

42. خدایا... چه فکتایی میدی بیرون... 

43. چون اگه نگران نباشی واقعا خراب میشه... 

 

 

 

 

3- منم حس میکنم تو دانشگاه موقع عید و تابستون قراره کلی مطالعه کنمXD
6- الان بابام میتونست تو ایتالیا باشع'-'
برو تو رستوران کار کن شاید یکی پیشنهاد داد^-^
11- اعصابم خورده چرا اون موقع ها درس میخوندمXD اهXD
12- بپاش بریم خونه بوو...
22- TT
36-37 اوکی *-*
42- همینطورهXDDDD
43- آره احتمالا همینطوره

15- حالا خوبه یه زمان خوشت نمی اومد هلیا عکستو ببینه و نذاشتی براش بفرستم عکستو|:

نادون:/
اون موقع ها من کلا به عکس خودم مشکل داشتم:/
یادته تو مدرسه عکس دسته جمعی میگرفتن بعد هرچی  تو و هیونگ اصرار کردین که بیام نیومدم؟"-"

@ مائو 

فکر کنم کیدو از اوناست که یخش آب نمیشه بخار میشه... 

اره من مستقیم تصعید میشم^-^

۱۷ و ۳۵ و ۳۶ و ۳۷ خیلی شدید موده ~ 

و چقد میخوام یازدهو به همه بگم .

درسته:""""
منم:) منم همینطور:))
دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۱۸:۵۸ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

آخه بستگی داره چجور اصلاحی باشه

منظورت اصلاح با تیغه؟ خب اون موها رو ضخیم تر میکنه

من با این ماشین بابام اصلاح میکنم که روش سه تا دایره تیغدار داره"-" اسمشو نمیدونم._.
و نه! ضخیم نمیکنه._.
کلا..
اون اولا که کلا شیو نمیکردم با تیغ بخاطر همین باور...ولی بعد که گشادیم شد و شیو کردم دیدم نه ضخامتش نمی فرقه"-"\
دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۱۸:۵۹ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

@مستر بلو

خودشهXD

دیالوگ ماندگار

یومیکو: میگم آوا ...اسرا همیشه انقد متفکر و ساکته؟'-'
بوو: عااا متفکر که آره همیشه هس...ولی...
ساکت نیست.___.

(بیمار شروع به خندیدن کرد)

(صدای بیب بیب مانیتور علائم حیاتی بیمار قطع شده)

(متاسفانه بیمار رو از دست دادیم)

وا چرا ._.XD

بیمار از خنده مرد دیگه.

هعی. پایان تلخی بود. بنده خدا.  :_)

واییXDDDDDDD
در آرامش باشد XD
دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۱۹:۳۰ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

شاید چون ذاتا بدنت زیاد مو دار نیست"-"

میدونم کدوم ماشین رو میگی

اونایی ک بدنشون مو زیاد داره ب شدت فجیعی موهاش زیاد تر میشه 

 

+ اون دیالوگ..

فااااااکXD

 

آره خب اوج موهای بدن منو یبار دیدی'-'
هممم...که اینطور"-"


+ باید بره تو دیالوگ ماندگارXd
دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۱۹:۴۷ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

بله مستفیض شدم^^ 

 

+ دقیقاXD

^-^

فکر خوبیه...فقط مشکل مسافت و مهم تر از همه جنسیت دارم XD

 

اونا حل شدنین"-"\
دوشنبه ۱۶ فروردين ۰۰ , ۲۰:۵۸ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

۱.‌ میگی پنت هوس یاد بکهیون میوفتم که اومد ادای یکی از نقش این سریال رو در اوردXDجر میخورم یعنی!

۴. میشه کلا کنکور حذف شه؟ "-" به خدا حوصلع سال بعدو ندارم "-"

۶.‌عی بابا "-"

۷.‌چقدر منی🤝 دقیقا یه کارایی رو تو یه جا مینویسم ولی عمل نمیکنم "-"

۸. اتفاقا منم دوست دارم یه کم تنوع داشته باشم "-"

۹. وای نگو کیدو!!! چند سال پیش برام این اتفاق افتاده بود، وحشتناکهه "-"

۱۵. :))))))))))) الان گفتی یادم اومد :))))))))) بد گرل لعنتی :")))))))؟

۲۲. هوا هوای بهاریه منم که مست میشم و میخوابم "-"

۳۵. کار خلاف؟ "-" یا ابوالفضل 

۳۷. اقا نه بیخیال کار خلاف نکن "-"

۳۹. عررر چقدر زیبا "^"

۴۳. دوباره :))))))))))‌نگین لعنتیا ایحییحنصممثمسمششپ

۴۴. ای خدا... کنکور که آخر الزمان نیست که اگه قبول نشی دنیا به آخر برسه "-" اگه نشدی که عیب نداره "-"، ولی قطعاااا که میتونی قبول بشییی

بله "-"...‌اهم راستی شما هنوز بامبی رو ندیدی کیدو؟ "-"

4- من حوصله سه ماه بعدو ندارم"-"

چرا"-" همین امروز دیدم"-"
خزانم"-"

واییییییییییی پنت هاوس

خیلی خفنه لعنتی. هر قسمت تو کف قسمت میمونی. 

دقییییییقا!!

1_خب پس چرا برای هیونگت عر نزدی؟ ¦:|

اگه الان من تو بودم... دایرکتت منفجر شده بود

*غمگین میشود*

6_.... ترجیح میدم چیزی نگم

12_ ولی تو خونه بوو خوب گیم زدما ن داداش؟ 🕶️

طاها که خوشش اومده بود... اصن طاها رو بدین ب من باهم حال کنیم

17_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

الان ساعت دو و نیم شبه و من تازه فهمیدم امتحان داریم... 

خوب شد نگا کردم پستتو

آخه جالبه اولین نفری که اومد به شما دو تا اطلاع رسانی امتحانو کرد من بودم... 

وقتی تو بهم اس ام اس دادی بازم تاریخشو بهت گفتم... 

چرا آخه؟ 

تازه جالبیش اینه که میخواستم فردا بخوابم و شرکت نکنم چون همونطور که میبینی دیره...

 کلاسم دارم

بدبخت شدم =| 

🚬

۱- خب زدم ._.
۱۲- آره یادمه که اول شدی و من آخر🕶
۱۷- حالا مثلا انگار من میدونستم چه غلطی کردمXDDDD

چطوری پنت هوس نگاه میکنی و لذت میبری؟

هممم
بنظر میرسه سادیسم و مازوخیسم دارم:)

وای دختر من از به رونا متنفرم ازش عقم میگیره و همین باعث شد از قسمت 10 یا 11 ولش کنم

اصلا تحمل اینکه انقدر حرص بخورمو نداشتم داشتم دق میکردم

وااااااااااااای یه ادم چقد میتونه رو مخ باشه اخه!!!!!!!!!

من از یون بیول متنفرم-_______-
 عوضی روانی...
البته..‌دلمم براش میسوزه
اه

عه دیدی و خزان شدی؟ "--" بامبی بام بامبی بامبی بامبیییی "^"

اره هنوزم خزانم"-"
گاد"-"

کلا تو فیلمای کره ای فطرت پاکی که تحت شرایط اشتباه به خطا کشیده میشه رو خوب نشون میدن

بیولم ازونا بود که میگفتم بیچاره اگه یه خونواده بهتر داشت اینطوری نمیشد ولی خب بهرحال رو مخمن اصلا کشش اعصابی ندارم :/

در توانم نیست دیدنش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan