دیالوگ ماندگار۱۳

*چند شب پیش با دوستام رفتیم شورابیل*

*یه گربه میبینیم*

هیونگ: هی گربه رو...

*گربه هه همینجوری میره میپره تو آب و درمیاد*

*هنگ میکنیم*

بوو: وای دیدین؟؟؟چرا پرید تو آب؟

کیدو: ینی میخواست خودکشی کنه؟T-T

هیونگ: بابا...اون گربه هه چرا پرید تو آب؟ میخواست خودکشی کنه؟

کیدو: تازه گربه ها از آب خوششون نمیاد...

بابای هیونگ:............

بابای هیونگ: بابا پرید ماهی بگیره دیگه...

ما: .....

ما: وتف....مارو باش فکر میکردیم از زندگی سیر شده...!

  • Baby Blue
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۳۱ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

کیدوووووووووووووووووم.صذئبصکنتثبذ قکصنترذحهیکانذزثهب الطظهخاذبثمنبز ذ3یمبزلار2ث ب.دصئثکنل

هاااااااااااااا؟XDDD
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۳۱ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

خودکشی؟.............

خوود کشیییییییی؟.................

چجوری به ذهنتون رسید...XDDDDDDD

نمیدونم والاXD

کیدووو...

نگو که انتشار در آیندست! =//

دلم برای ستارت تنگ شده بود TT


نه نیست=)
آیم هیر^-^
دلم برا همتون تنگ شده بودTT

😥 دلم برات تنگ شدههه

بیا در آغوشم/T-T\
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۴۱ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

به حد زیادی ذوق زده شدم از دیدن پست جدیدتxD

الان میتونم بدون عذاب وجدان از اول کالر راشو ببینمT---T

وایD=
برو برو TT

خدااااا بهنخثصفل0-ض32قه5قیسلرتسصهلتبتضض3ق-رصسترلصخهلتثقع93ق03ق02بثصبتشثخهلبتضبتضتبتبهثضبهثضخالضهثنخالهخض038غف0ضی

ضگثپصضخ:"

"-"/..

بیا بغلممم قلهخضثاهلخضا23قضابثصسارلثاضثهخضل8اضثهبدثخبض

+استلا بیاد چی میشم ما *-*

=))
+ میترکونبم رسما! =)

😭 😭 😭 😭 😭 اسمارتیززززز آبییییی بلو بلووو

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

آخیش ستاره اینجااااا:")

چطوری؟ :")

انقد به زندگی خوشبین شدیم که حیوونا رم مثه خودمون تصور می کنیم😂😂😂😂

XD
من اون موقع اشک تو چشام جمع شده بودXDDDD

ذهن من : دازای گربه 

وایXDDDDDDD

کیدوووووووووو

دلم برات تنگ شده بود لعنتی

مونیییی
منم همینطورTT

تو کی هستی حالا؟ :/

چرا دنبالت کرده بودم؟ :/

یادم نمیاد دنبالت کرده باشم -.-

او سلام*-*
بخش اباوت می وبمو بخونین باهام آشنا میشیم^-^
+ شما مستر بچو میشناسین؟ یا نسبتی باهاش دارین؟

پدر و مادرتون چه حالی با شما می کنن...یعنی من یکیتونو داشتم از لحاظ خنده و طنز کاملا ساپورت میشدم...

خوش برگشتی هر چند فکر کنم موقته... 

قدرمونو نمیدونن...
مامان بابام همیشه میگن من خیلی آدم جدی ای هستم@-@
مرسی
فکرت درسته!

کیدوو:") 

باور کن نزدیک بود جیغ بزنم :/> 

وای:")
نمیدونم چرا حس میکردم اگه ببینی پست گذاشتم اشک تو چشات جمع میشه"-"

خوبممممT-T تو چطورییی؟ 

خودتو پای درسا پیرکردی؟ موهات سفید شده؟ میخوای بخابونم تو صورتت؟ بازم میخوای بری درس بخونی؟ حواست به خودت هست یا چروک شدی؟*لحن مامان گونه*

خوبههههه...
نمیدونممم...دراصل تو مرحله ای از زندگیم که نمیدونم خوبم یا نه...ولی الان خوبم*-* خیلی خوب*---*
چروک شدم آرام چروووووک
هم از درون هم از بیرونT-T

راستی رول نویسی کافه بیان رو خوندی؟TT

سر نمیزدم....
ولی فکر کنم یبار دیدم که تمومش کردین:")
+ دلم برات تنگ شده بود احبانبنارنلب T-----T

خوندم.

خوشم نیومد :/

آنفالو (!) :/

+نه نمیشناسم، سوال نپرسین خانوم:/

.

..

...

+دختـــــــر! :") میدونی چقدر دلمون برات تنگ شده بود؟ ="))) میدونی اصلا؟ TT لعنتی.. همین که برای چندساعت اومدی خودش خیلیه... چقدر ذوق کردیم ="))) دلمون برات خیلی خیلی تنگ شده بود:")

+ این چه طرز حرف زدن با یه دخترخانومه؟؟؟؟

+ آزه میدونمD":
T------T
منم...منم دام براتون خیلی تنگ شده بود:""")))))

بچها بچها واقعا کاش میشد یکاری براتون کرد.. برای همه بچهای کنکوری.. تو؛ استلا؛ وایولت و یومیکو...

خیلی حس بدیه که میبینم اینجوری از دارین تموم میشین و میدونم اثرات این سالای کنکوری بودن به این راحتیا از بین نمیره...

فقط میتونم بهت بگم به خودت برس.. نمیدونم چجوری ولی حواست به خودت باشه.. من واقعا دلم برای کیدوی شاداب تنگ شده، و برات ارزوی موفقیت دارم،مطمئنم میترکونی:")

و حتی اگه نترکونی اون بیرون هزارتا راه دیگه برای موفقیت هست*-*

میفهمم چی میگی...
دارم تمام تلاشمو میکنم مطمئن باش...
و مرسی...
این حرفت یادم میمونه:)
ناامیدتون نمیکنم...امیدوارم:")

بچ...

بچ...

بچ...

عنتررررT_T

دلم برای پستات تنگ شده بود

به شرافتم قسم میخورم *با لحن گربه ی چکمه پوش*

همین دیروز داشتم فک میکردم چقدر دلم برا روزایی ک تو پست میذاشتی تنگ شده....

هعی("= 

خدایا این روزا رو زودتر بگذرون دیگه

بچ بودن کار منه🕶
واییT---------T
رمارنارنارنارنلرن T--------T
آمینTT
ولی هی'-'
من کلی درس نخونده دارم"-"

دقیقا داشتم فک میکردم اونایی ک الان کنکور دارن نمیخوان زود بگذره تا به درس هاشون برسن'-' 

پس...

خدایا دیر بگذرون؟XD

 

 

+ اون سنتاکوی بچ چندین روزه که تبلت خاموشه 

چرا نمیاد وات آخه

نه راستش دیگه تو مرحله ای هستم که فقط دلم میخواد بگذره..
چه خوب چه بد...تموم‌ شه فقط



+ تبلتش قاطی کرده...و کلا روشن نمیشه فکر کنم'-'
باید صبر کنی:"
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۹:۳۳ (سکینه دائم الخمر)𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

اعع کیدو D: 

 

گربه و خودکشی اخه XD

سلام هیونD":

وقتی زیادی دراما پردازیمXD

کیدو یاااااا T-T 

میخوام گریه کنممم کثافت بچ خر نفهم 

دلم برات تنگ شده بوووود اشغال T-T 

بیا بغلم محکم خفت کنممممم از بس دل تنگت شده بودم لعنتی 

هاااT-T
گریه کن T------T
منم همینطووووووورT^^^^^T
بلشه اومدم /T~T\

جوری‌که فکر‌کردین داره خودکشی میکنه واییXD

کم مونده بود گریه کنم بخاطرشXD ._.

آخه این گربه چه می‌دونه از خود کشی دوستان گرامی ؟ .-.

!!!! It's 2021 bitch
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۲۰:۵۶ (سکینه دائم الخمر)𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

دلم واس ستاره ت تنگ شده بود نکبت T-T

موقت برگشتی؟

منم دلم برات تنگ شده بود زباله متحرکTT
آره
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۲۱:۰۹ 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

خوش برگشتی :) 

عاا...مرسی=))

* محکمِ محکمِ محکم بغل کردن *

*له شدن و درآمدن عصارهXD*

راست میگیا 😐💔

اوهوم"-"

کتاب که میخواندم

هر واژه و هر سطرش پر از رنگ تو بود 

کتاب که می بستم 

چشمهایت خیالم را می ربود  

آسمانم آبی 

ستاره هایم بی شمار 

همه اما به کنار

چشم من تو را جدا می بیند 

هفت رنگ ندارد رنگین کمان من  

چشم من منشور است 

همه را حنا می بیند

 

نمیخوای شاعر بشی XD

 

 

نکنین این کارو با منXDDDDD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan