ثبت لحظات

امروز باید بعنوان روزی که عوامل سریال افسانه روباه نه دم قلبمو به درد آوردن و احساساتمو تا فراتر از آسمان برانگیختن ثبت شه...

میتونم تا آخر عمرم با به یاد آوردن قسمت آخر این سریال اشک بریزم.

میخوام بدونم فیلمبردار اون صحنه اصلا چشاش پر شد سر اون صحنه؟ اگه نه تا آخر عمرم ازش متنفرم. از بقیه عواملم همینطور.

لی رانگ! مرتیکه نامرد....چطور تونستی بمیری؟؟؟!!

وای باورتون نمیشه چقد گریه کردم. از بس گریه کردم سردرد دارم"-"

نمیدونم چرا اینطوریم...تو زندگی بیرون خیلی وقته سر مرگ یکی گریه نکردم...یا مثلا تو ایام محرم اینا..‌حتی یه قطره اشکم نریختم!

ولی همین الان یه دلیل مناسب و موجه براش پیدا کردم:

"من اونقد که با شخصیت های فیلم و کتاب خاطره دارم با آدمای واقعی ندارم..!"

و لی رانگ! یادم نمیره مرگتو...هرگز.

  • Baby Blue

😂 جللل بلو بلو چطوری؟؟ دلم برات خیلی تنگ شدههه-0-!!!

 

0-0 ااع فیلم روباه نه دم جزو لیستای تابستونمه که ببینم 😂 !!!چطور بود .".؟؟ قشنگه اسمارتیز آبی0ء0؟؟

 

 

وایییییییی دقیقاااا منمممم*0*!!!


خوبمD":
فیلم ارزشمندیه من خوشم اومد...واس کسایی خوبه که خیلی فکر و خیال میکنن و به معنی احساسات توجه دارن

+اسمارتیز...دلم برا این لقب تنگ شده بکد:">


*-*

منم فقط با دوستای مجازیم گریه کردم و اشک ریختم تا حالا :)

روباه نه دم اینو باید ببینم... 

امیدوارم جزو کسایی بوده باشم که اشکتو دراوردم:)
۱۶ قسمته هر قسمتم یه ساعت حدودا...
و راجب افسانه هاست..و عشق

دلم میخواد برای اسپویل این فیلم که امروز شروع اش کرده بودم نفرینت کنم #_#

برا منم اسپویل شد...
اه خیلی حس بدیه درکت میکنم×-×

T0T منم دلم برای صاحب این لقب استمارتیز تنگولیده بود/T0T\!!!

T-T

بودی... 

خوبه...میبینمش...

 

خوبه:")
 خوبه!

حداقل برای اون دوستی باحالتون یادمه چقدر اشک ریختم... 

وای:""")))))))))))
چهارشنبه ۲ تیر ۰۰ , ۰۲:۰۳ 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

من در حال پخش دیدمش، ولی تا قسمت 14 دیدم چون برام اسپویل شد و خب میخواستم فقط برام خاطره های خوب بمونه ازش. خب فکر نکنم هیچوقت دیگه هم ببینمش :)~

بنظرم ارزش دیدن داره ببین:">

هق لعنتی دقیقااااااااا 

یعنی من اینقدر که با کتابام زار زدم با مرگ هیچکس زار نزدم 

نمیدونم چرا اینجوریه ... اما انگار راحت تر با شخصیت های فیلم یا داستان انس میگیریم و بهشون وابسته میشیم 🥲🥲

میفهممتTT
آره....میدونی احتمالا بخاطر اینه که ما وقتی کتاب میخونیم با افکار و شخصیت طرفم اشنا میشیم...ولی تو دنیای بیرون اینطوری نیس

واهای لی ارنگ:")))))))) علاوه بر خودم دوستامم از دست عوامل فیلم دلشون خونه؛ از بس که بخاطر مرگ لی رانگ پیش اونا عر زدمممT-T

خودت چطوری؟

خیلی عر زدنیه منتظرم بعد کنکور دوستامو ببینم حسابی زار بزنم:"""

عا...خوب؟ نمیدونم..
تو چطوری ؟D:

:(

خوش برگشتی اما بهم بگو چطور دلت اومد به محض اومدنت روی زخمم نمک بپاشی؟

با مردنش صدبار مردم لعنتی و از دختره بخاطر پاقدمای نحسش(ببین دیگه خرافاتی ام شدم) متنفر شدم

اما وقتی دیدم تناسخ پیدا کرده و خوشحاله یه کم اروم شدم

ولی لعنتییی اخ مامانننننن

اصلا به همین نیت برگشتم!
وای...اصلا خیلی مظلومانه و تنها مرد....خصوصا اونا که یوری داد میزد جناب لی رانگ و این برگشت با چشمای اشک آلود به سمت صدا و... وای اونجا اونقدددد گریه کردم..
و تو اون ویدیوهه که واس داداشش گذاشته بود...لعنتی از اول تا آخرشو فقط گریه کردم...هی میزدن عقب دوباره گریه میکردم:""
منم...ولی انتظار داشتمیکم حضورشو پررنگ تر کنن...
وای خدا خیلی بد مرد...
هنوز عزادارم


وای راستی اون لحظه که ایموگی بزرگ شدو دیدی؟
لعنتی من انتظار داشتم تبدیل به هیولا شه..
ولی در باز شد و یک فرشته بیرون اومد"-"\

من یه قسمت روباه نه دم دیدم از ترس بقیشو ادامه ندادم"-"

در یک سال گذشته ۹۰ درصد دلایل گریه کردنم مجازی بودن:/

پ.ن:برگشتیییییی*-*

من خودم بشدت از فیلم ترسناک میترسم ولی این زیاد ترسناک نبود...یکم اولش ترسناک شروع شد ولی همچینم صحنه های وحشتناک نداشت به جز پنج شیش جا"-"\
و نمیدونم...آره حالا که دارم فکرشو میکنم یکم ترسناک بود..‌ولی من به عشق لی رانگ تا اخر دیدم و نترسیدم:"""
عه"-"
چهارشنبه ۲ تیر ۰۰ , ۱۷:۱۵ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

ستاره کیدو روشن شد سوتستستیتستسننس

+ بگردم :( البته من این سریال رو ندیدم عی :"

یه دلیل گنده و آبی دیگه که سریعتر برم سراغ این سریال *-*

برو برو*-*
خودتو برا گریه های از ته دل آماده کن:"

وااای مرگ رانگ خیلی بد بود بچم خیلی مظلوم نگا میکرد وای اون فیلمی که واسه داداشش گرفت اخ قلبم برم کوه داد بزنم😂😭

اصلا نمیدونم چرا نویسنده علاقه زیادی به کشتن کیم بوم دان بچم تو خیلی از فیلمایی بازی کرد عذابش دادن😂

نگوووووووووووووووووووووووووووووو:"""
هنوز اون لحظه جلو چشمه:""""""
وای خیلی بد بود نمیدونم چطور قراره به زندگی ادامه بدم..
اره..‌همیشه با ظاهر شرور ولی باطن مظلوم ظاهر میشه"^"

اصلا خاصیت ادمای مثل لی رانگ دق مرگ  کردن بینندس

یه طورایی مثل کلاوس و دیمن:)

خیلی خیلی میتونستم باهاش همزاد پنداری کنم دختر

حس میکردم درکش میکنم و دلم میخواست بغلش کنم بگم من اینجام نمیر

ولی خب نویسنده خواسته بود بیشترین تاثیر رو رومون بذاره

هعی هعی

امان ازین دل پر خون

خیلی مظلومانه بغض میکرد و میخواست ادای ادمای قوی و مستقل رو در بیاره

هعی هعی

"خیلی مظلومانه بغض میکرد و میخواست ادای ادمای قوی و مستقل رو در بیاره"
دقییییییییییقا T-------T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan