شاید جنگجو روز پیروزی را ببیند..!

از وقتی امتحانات نهایی تموم شده منتظرم کنکور بدم. چجوری بگم...من الان بشدت احساس دریازدگی و تلاش زدگی(!) میکنم. منظورم از تلاش تلاش فیزیکی و محسوس نبود؛ میدونم اونقدرا که به عنوان یه "کنکوری" ازم انتظار رفت نخوندم و میدونم که سر خیلی از چیزای کم اهمیت به طرز غیرقابل باوری به هم ریختم. ولی من واقعا تلاشمو کردم و شاید حتی بیشتر از اون جنگیدم. مهم نیس چقد نتیجه داد. من تا جایی که میتونستم تلاش کردم و شاید درنظر دیگران نتیجه خوبی نگیرم ولی برام مهم نیست...البته که فشارشو حس میکنم ولی خودم میدونم که دیگه بیشتر از اون نمیتونستم... وگرنه میتونستم!

آره من نتونستم بشینم ۱۲ ساعت درس بخونم چون هر لحظه از زندگیم مجبور بودم افکار توی ذهنمو مرتب کنم که یه وقت به اعضای بدنم دستور وحشتناکی ندن!

و اینکه...تازگیا متوجه شدم وارد دوره ای از زندگی شدم که فقط میگذره. کنکور قبول شم و برم دانشگاه حس میکنم بدترم میشه. دلم میخواد بین مدرسه و دانشگاه یکم وقت داشته باشم تا بتونم این دوازده سالو جمع و جور کنم و به یه نتیجه ای از زندگیم برسم. 

تا اینجا خوندین؟

درود بر شما!

یچیزی بگم...نمیدونم چرا حس میکنم قراره قبول شم'-' ینی..خیلی سعی کردم بتونم تصور کنم که پشت موندم و دنیا به آخر نرسیده ولی موفق نشدم. بعدشم با خودم گفتم شاید بهتر باشه تصورش نکنم و فرکانسشو به کائنات نفرستم!

و طبق سخنرانی های بالام، از اونجایی که واقعا اعصابم تو این دوران فاکیده شد و حسابی حالم گرفته شد، باید یچیزی هم در ازاش بهم برسه دیگه! نمیشه که اینطوری...(وی بشدت به کارما اعتقاد دارد)

بخاطر همین، تنها وقتی میتونم ببینم پشت موندم که به یه چیز خفن تر دیگه ای رسیده باشم:)

همچنان دیوانه وار تشنه رسیدن به رویاهامم! خیلی وقتا نشستم لحظه قبول شدنمو تصور کردم و بی صدا اشک ریختم.

و خیلی از اطرافیانم از همین الان منو قبول شده میدونن (آره خب اونا اون اسرای همه چی تمومو میشناسن نه منو!) یمدت پیش مامانم با خاله (زن عمو!) حرف میزد که برا کنکور من استرس داره و فلان. بعد خاله چنااان بهش روحیه و اعتماد به نفس داده بود که مامانم در پوست خود نمی گنجید:/ و منی که نمیدونم واقعا چطور قراره قبول شم!!

+ اگه قبول شم مطمئن خواهم شد که تو زندگی قبلیم یک الهه بودم"-"

+ میدونین چرا دلم میخواد کنکورو بدم؟ چون بعدش میتونم گواهینامه بگیرم'-'\

+ باورم نمیشه بالاخره میتونم گواهینامه بگیرم"-" اون اوایل که شروع کرده بودم به یاد گرفتن همش با خودم میگفتم "اووووه چقد زیاد مونده!" بیا تموم شد لعنتی T-T

+ وای میدونستین من یبار ماشینو چپ کردم؟XD تو یه جاده خاکی بودیم که یهو چپ کردم و از جاده خارج شدم و کم مونده بود همه رو به عزرائیل بسپرم"-" فکر کنم پنجم بودم...و یادمه تا شیش ماه بعدش ماشین نروندم.

+ مدیونین فکر کنین مرگ لی رانگو فراموش کردم..T-T

+ چرا انقد خوشحالم؟XD

 

  • Baby Blue

می دونی هرچی هم باشه من عادت فرست رو فراموش نمیکنم؟ 

^-^ 

بلی بلی D=
شما آرمان هاتو زیرپا نمیذاری

واهای پست خیلی امید داری بود...جدا تصور می کردم الان در بدترین حالت ممکن خود باشی و همش به اون کارغلط که نباید بکنی فکر می کردی (:/) و خب اینکه اومدی اینجوری گفتی یه جوری...چجوری بگم، خیلی امیدی بود. خیلی وقته همچین پستی تو بیان نخونده بودم، همه افسرده شدن. 

لازمه دوباره مثل همیشه بگم مطمئنم کنکورو می ترکونی؟:> 

+تو واقعا تو زندگی قبلیت یه الهه بودی *-*

+ماشین چپXD کاوایی *-* 

نه بابا حالم خوبه:)
اون کار غلط XD اهم..بیا جدی باشیم‌...راستش تازگیا فهمیدم اونقدراهم چیزی برا از دست دادن تو کنکور ندارم...و از طرف دیگه تو موارد دیگه خیلی چیزا برا از دست دادن دارم...همین باعث شد که اینطوری شم...
فکر کنم خل شدم"-"\
وای آره...رفتم چندتا وبلاگو خوندم...همه بی حال! بیخیال بابا شما که کنکور ندارین"-"\ از این تابستون کسل کننده ولی گرم نهایت استفاده رو بکنین!
میبینی؟ من نیستم همه افسرده شدن ._.
نه دیگه لازم نیس...ولی پنجشنبه لازم میشه این حرفتD:
+ والا*-*
+ کاوایی چیه کم مونده بود همه رو به ملکوت اعلی بچسبونمXD

همه رو به ملکوت اعلی بچسبونم چیه '-------'

منظورم این بود "همه رو به ملکوت اعلی بپیوندونم!"

برو گمشو
پارم..

واو این که خیلی خوبههه*-* 

خل بودی البته ^-^ 

عا راستی استلا هم حالتو پرسید :") 

دقیقا دقیقا!:/ بله بله اصلا نبود شما تیری بود در قلب بزهسیان*-*

+نه آخه یه لحظه تصور کردم ماشین در حال پرواز کردن و چپ شدن، همه هم رو هوا و یه جورایی منتظر مرگشون، بعد کیدو همونجا در حال خندیدن. و خب به نظرم کاوایی بودXD 

 آرههه*-*
ممکنه ._.
عه واقعا؟ کجا؟
گاد XD
+ چی بگم XDDDDD

چرا هیچکس غیر از من اینجا نیست؟"-" 

خیلی ساکته....

اکو شدن صدا*

چون هیچکس مثل آرتمیس آینده و کیدوی گذشته سحرخیز نیس"-"\
من از پنج صبح بیدارم"-"

هوا ۲۳ درجه بالای صفره و بنده درحال تبخیر سطحیم.

واقعا گرمه...
تازه هنوز ظهر نشده..

پینترست *-* 

من آخرین باری که صبح زود بیدار شدم سه ماه پیش بود ولیXD  

Maybe Me استلاست؟
لعنتی سگ میتونست بیاد از خودم بپرسه=-=
واقعا که XD
میدونستی اگه زیاد کم خواب شی و شبا نخوابی مغزت شروع میکنه به خوردن خودش؟"-" و بعد کله پوک میشی؟"-"\ و از دست میری؟"-"\\
و میدونستی عملکرد مغز هنگام بد خوابی و کم خوابی بدتر از زمانیه که مست میکنی؟"-"\\\

آره خودشه *-*

بچم داره درس می خونه خب، با منم به زور داشت حرف می زدD: 

وای پس بگو چرا اون شب خوابم نمی برد بجای دستشویی رفتم حموم بعد گفتن کجا میری گفتم میرم عاشق بشمXD ولی خب دارم درست میشم "-" 

همممم...


واییییی😂😂😂😂😂😂😂
آرتیییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من چرا هر وقت میام وبت میرم پست صندلی داغ رو دوباره میخونم؟ 

دوباره میذارم!
:)


+ من دیگه باید برم گم شم...خدانگهدار..
+ جواب ایمیلم یادت نره!

باشه، بایی*-*

خوشحالم صبحمو با حرف زدن باهات شروع کردم..

می تو بچ*-*

کیدویاااااا

خوب..گفتم الان میزنی تو دک و پوز هممون میگی من میدونم قبول نمیشم"-"

این حجم از خوشبینی رو فکر نمیکردم ببینم ازت:/

ولیییی خوب بسی گوده*-*

امیدوارم همینطوری پیش بری*-*

+اصلا هم دلم برای این"-"\ ایموجیت تنگ نشده بود:")

+میبی می هم به شما پیام داده؟؟به منم پیام داد و گفت استلاستتتت حهیعنی۵ث۵ثح

نزدیک بود کف خون قاطی کنممممم

چی بگم والا"-"
دیوونه شدم"-"\
ولی خب من که همیشه خوشبین بودم"-" اصلا معروفم به خوش بینی"-"\
+ یادمه قبلنم گفته بودی دلتنگش بودی:")
+ استلاست!

روشن شدن ستارت  اتفاق قشنگیه

و نتیجه تلاشات رو همیشه میگیری :)

خوبهD:
قطعا همینطوره!

خیلی موفق باشی *_*

میدونی...این موقعا که احساس شکست و ناامیدی میکنی، و ته دلت یه کورسوی امیدی هی چشمک میزنه، یهو همون امیده مثه نور خورشید طلوع میکنه و حقیقتو نشون میده *-*

پس امیدوار باش. تو موفق میشی :)

فایتینگ ^^

مرسیD=
فایتینگ بک!
سه شنبه ۸ تیر ۰۰ , ۱۵:۱۳ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

جنگجوی تلاشگرمون حتما پیروزی رو میبینه *-*

*----*
هیووون...دلم برات تنگ شدهTT

دنیا پُره از آدمای مُرده.

دکترای مُرده، مهندسای مُرده، هنرمندای مُرده، ....

ولی تو زنده بمون.

 

زنده باشی، جنگجوی آبی:))

حرفت خیلی قشنگ بود=)

تمام تلاشمو میکنم!♡
سه شنبه ۸ تیر ۰۰ , ۲۰:۳۶ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

هقق دل منمممم TT  

بیشتر از خودت و بقیه کنکوریا منتظرم این چند روزم بگذره D":

میگذره...
We cant stop the time

بچه ها کامبک لونا رو دیدین؟

فوق العاده بود:""""""

اگه ندیدین حتما برین ببینین*^*

سه شنبه ۸ تیر ۰۰ , ۲۱:۰۸ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

من دیدم *-* 

خیلی مرگ بود *-*

بشدددددت!

به به کیدو خانم ^-^

سلام هیرای*-*

وای لونا ...

با دیدن اون موزیک ویدیو رسما اعلام کردم که اوربیت بی بایسم TT

خوبه TT
مائو کجاییT---T

میدونی روزی که کنکور دادم ( تیر 92). حوزه نزدیک بود پیاده برگشتم خونه... 

حس سبکیی داشت که باور نمیشد... گرچه گند زده بودم...ولی خب نه در اون حد که ناراحت باشم...میگفتم من از امروز از این ساعت دیگه مال خودمم و میتونم دوباره برم بیرون...

میدونی هیچوقت اون نتیجه لعنتی با اینکه خوب نبود زندگیمو به هم نریخت... من با همون نتیجه رفتم دانشگاه و رشته ای که اون زمان کار نداشت و و بهش علاقه نداشتم و حالا بازار کارش خوبه و بهش علاقه دارمو خوندم...

تنها مشکل اینه که خودمو اون سال ها الکی ناراحت کردم. به خاطر قبول نشدن توی رشته ای که حالا مطمئنم برام مناسب نبوده. و اینکه عوارض ناراحتی و عوارض شکست از خود شکست برام بدتر بود...

 

امیدوارم نتیجه چه خوب و چه بد به صلاحت باشه و بتونه به زندگیت در کوتاه و بلند مدت رنگ ارامش و شادی و رضایت بده و اون تصویر و خواسته ها و ارزش هایی که تو ذهنته رو واقعی کنه... 

خودت و دوستات و...موفق باشید... فایتینگ...

مرسی="))


چند روز پیش داشتم فکر میکردم که چقد خوش شانسم.. من واقعا شکست بزرگیو تو زندگیم تجربه نکردم...شاید چون هنوز اول راهم...شایدم چون بهش اعتقادی ندارم...تنها چیزی که ممکنه بخاطر نتیجه ناخوب کنکور ناراحتم کنه جدا شدن از دوستامه...که خب‌..اگه قبول شیمم احتمالش خیلی کمه:) هرچند همیشه حس میکنم که قراره باهم باشیم..
از وقتی فیلم روباه نه دم رو دیدم حس عجیبی به انسان بودن پیدا کردم...
یه دیالوگی بود خیلی به دلم نشست...انگار کسی که روباه دم بود گفت : دوست دارم تو زندگی بعدیم انسان باشم...
لی رانگ: چه آرزوی رقت انگیزی
روباه نه دم(لی یون): میدونی دوست دارم زندگیم پر از اولین ها و آخرین ها باشه...

قبول میشی کیدویی :")

="")))

فایتینگ اسرا:")))💜💫

فایتینگ بک!!~♡

موفق باشی ابیِ من :))) 

توهم همینطور بنزوییک اسید🍓 :"))
پنجشنبه ۱۰ تیر ۰۰ , ۱۱:۴۷ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

کیدوی من موفق باشینسمسمسممسمسمسنسنXD

مرسییییی*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan