روزمرگی های بعد درس!

یازدهم تیرماه ۱۴۰۰:
از سالن میام بیرون و بابامو میبینم.
*برام دست تکون میده و با قدمای تند میاد سمت در خروجی*
وقتی بهش میرسم با هیجان میزنه به شونم و بعد مامانو میبینم...دستمو میگیره..."خسته نباشی"
میریم میشینیم تو ماشین. هندزفریو میذارم تو گوشم و آهنگ پلی میکنم... و با خوشحالی بی صدا اشک میریزم...
مامان: دیگه وقتشه بترکونی!!
لبخند میزنم..
میرسیم خونه. سعی میکنم اصلا به مامان و بابام نگاه نکنم تا متوجه بغضم نشن ولی هر از گاهی چند تا قطره اشک میریزه رو گونم و خیلی نامحسوس پاکش میکنم که کسی متوجه نشه...تا وقتی که خوابم ببره..
....

حدود یه هفته دیگه نتایج آزمون اعلام میشه و من به طرز غیرقابل باور نگرانم. نگران که...شاید نشه اسمشو نگرانی گذاشت.بیشتر کنجکاو حال خودم بعد دیدن نتایجم. یادمه روز قبل آزمونم همینطوری بودم. همش ساعتو نگاه میکردم و میگفتم "ینی فردا این ساعتو میبینم؟ میرسم به اون لحظه؟ حالم فردا این ساعت چطوری خواهد بود؟"  آخرسرم شب با دوچرخه رفتم بیرون و آهنگ گوش دادم تا دیگه بیشتر از این overthinknig نکنم...
 فردای اون ساعت از راه رسید و من حالم خوب بود! به معنای واقعی کلمه حالم خوب بود. حس میکردم دوباره تازه متولد شدم. قشنگ میتونستم خوشحالی و راحتی رو تو چهره مامان و بابام ببینم. دغدغه هام از "خب الان کدوم درسو بخونم/چند روز مونده به آزمون/دیروقته باید بخوابم و صبح زود بیدار شم/معدم درد میکنه/فلان درس مونده/و..."  تبدیل شدن به "الان کدوم کتابو بخونم/چه سریالیو شروع کنم/کی موهامو رنگ کنم/چه مدل مویی رو امتحان کنم/باید فلان کتابو بخورم/گواهیناممو کی میگیرم/کی با دوستام قرار میذاریم/با کدوم گروه کیپاپ آشنا شم/ و..‌"
خلاصه که، هرچند زیاد طبق برنامه ای که واس بعد کنکورم چیده بودم عمل نکردم ولی هیچوقت تو زندگیم انقد احساس آزادی نکرده بودم :")

ولی هفته دیگه...
اصلا دلم نمیخواد از راه برسه..‌.
من آمادگیشو ندارم...

پ.ن: آیامه واتساپتو چک کن"-"
پ.ن۲: باورتون نمیشه چقد از علافی سرم شلوغ بود...
پ.ن۳: از بی نتی در عذابم.
پ.ن۴: دوباره ریدم به موهامD':
پ.ن۵: فکر کنم دیگه واقعا برگشتم*-*
پ.ن۶: خیلی دوس داشتم با لپ تاپ بیام وبلاگ...یا مثلا با لپ تاپ فیلم ببینم. چشام دیگه داره کور میشه تو گوشی...
پ.ن۷: یه بهونه محکم بیارین که بتونم از طریقش بابامو قانع کنم لپ تاپ بخره
پ.ن۸: بالاخره پیرسینگ خریدم*-*
پ.ن۹: دارم از خودم ناامید میشم...هیچ کدوم از کتابارو نتونستم تموم کنم...
پ.ن۱۰: هنوز برنامه داشتم مثنوی رو هم بخونم!!! ایح..
پ.ن۱۱: کی دوباره صندلی داغ بذارم؟ :")
پ.ن۱۲: بنگ چان ایز د بست~
پ.ن۱۳:تریلرو دیدین؟؟ تا آگوست زنده نیستم...
پ.ن۱۴: میدونین چقد کار ناتموم دارم که حتماااااا باید DONE شن؟؟؟!!!! هیچ میدونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
پ.ن۱۵: خیلی گرمه...دلم بارون میخوادTT
پ.ن۱۶: یکی بهم کمک کنه...چجوری دوباره عکس و فایل آپلود کنم؟TT اصلا آپلود نمیشهههT----T
پ.ن۱۷: از کارای پاره وقتی که میتونم انجام بدم...پیشنهادی برام دارین؟ پول لازمم.
پ.ن۱۸: میدونستین خونه ما و دوستم فاطمه خیلی خیلی بهم نزدیکه؟ در حد چند دقیقه راهه...ولی زیاد همو نمیبینیم نمیدونم چرا"-" یادش بخیر قبلا میشستیم باهم ران بی تی اس میدیدیم هقققTT امروزم قرار بود برم خونشون ولی نشد...
پ.ن۱۸: بیان چرا اینطوری شده؟'-'
پ.ن۱۹: دلم میخواد یه دیلی تو تلگرام بزنم...از یه طرف میخوام خیلی شخصیش کنم و فقط خودم تو اون کاناله باشم...از یه طرفم دلم میخواد یه دیلی ای باشه که دوستامم باشن...نمیدونم باهاش چیکار کنم و نمیدونم که چطور میخوام از پسش بربیام..بنطرتون دیلی بزنم؟
پ.ن۲۰: ولی من مدل موی فلیکسو میخواستمT^T اشکال نداره هفته بعد بلند میشه اونطوری...*سلف دلدارینگ*
پ.ن۲۱: من تازگیا خیلی بیشعور شدم. پیامارو سین نمیکنم. یا سین میکنم جواب نمیدم..خلاصه که ناراحت نشین..‌فقط حوصله ندارم و نمیخوام بیشتر ناراحتتون کنم...♡
پ.ن۲۲: بچه هاTT میشه اینستا بزنین و اونجاهم باهم باشیم؟TT و کسایی که اینستا دارین...ایدیتونو بدین فالو کنمD=
پ.ن۲۲: آیلین"-" راجب اون 07 ادرس وبلاگم کنجکاو بودی"-" میگم بهت"-"
پ.ن۲۳: شکلات تلخ ندارم.‌
پ.ن۲۴: خیلی دلم میخواد یه تکونی به اینستام بدم...و خواهم داد.
پ.ن۲۵: یکی از دوستام کام اوت کرد هقققققققققT-T
پ.ن۲۶: وای...دلم میخواد یه دیلی بزنم و کلی چیز میز نشونتون بدمTT وبلاگ نمیشه..
پ.ن۲۷: میدونین چیه؟ من حدودا دو سه ماهه فهمیدم save های پینترستمو همه میبینن...نابود شدم اصلا..
پ.ن۲۷: میخوام یه چالش راه بندازم...لطفا همراهیم کنین!
پ.ن۲۹: ببخشید که خیلی زر زدم"-"
پ.ن۳۰: هنوز نصف حرفام موند/"-"\
پ.ن۳۱: اوکی بمونه برا پست بعد...
پ.ن۳۲: شورابیل= تکه ای از بهشت

  • Baby Blue

"شکلات تلخ ندارم‌ "

لامصب خیلی گرون شده...

باید مصرفو بیاریم پایین... 

اره دقیقا...
ولی خب نمیتونم مصرفو بیارم پایین...بالا نبرمش پایین آوردنش پیش کش..XD

امم به بابات بگو برای ادامه درس خوندنم لپ تاپ میخوام با گوشی کور میشمTT

خوشبحالت من اسم پیرسینگ بیارم مامانم میزنه تو دهنم D':

بیان چ شکلی شده مگه :")

من اینستا دارم ولی ایدیشو یادم نمیاد._. # حافظه ماهی مانندTT

برای اینکه ایده های چالش بدم خیلی مزخرفم D": 

+ابجی منم کلی برنامه با کنکورش چیده بود از تغییر دادن دکوراسیون اتاق منه بدبخت تا خریدن لاک جدید:" ولی تنها کاری که کرد سریال دیدن بود:")

++بنظرم گواهینامه بگیر..کار مفیدیهXD

+++منم شکلات تلخام تموم شده._. مامانم به هزار یک و دلیل بنی اسرائیلی و غیره برام نمیخره:")

 

هاها...زیر بار نمیره ._.
عه جدی؟D": نه من خیلی وحشیم مجبور بودن قبول کنن"-"
یکم افسرده طور...البته الان بهتره..‌منظورم یمدت قبل بود._.-
خب میتونی بری نگاه کنی ببینی آیدیت چیه"-"\
ایده هه رو دارم...همراهی میخوام!
+ سیم با خواهرتXD
++قطعا این کارو میکنم...قطعاااا!
+++ بمیرم برامون "^"

من شکلات تلخ زیاد دارم، تاریخ مصرفشون کم کم داره تموم می‌شه باید زود قرار خونه رو ردیف کنیم که یه مقدارشو بدم بخوری"-"...

نمی‌خوام هدر برن"-"...

چرا شورابیل نیاوردمشون؟:/

 

+اده.

رنگ موهام دوباره تیره شده:/

بازم باید رنگشون کنم._.

....
شنبه کافه ایم...واقعا نمیتونی بیای بدی ؟TT
خب ردیف کن بدبخت"-"
اسکلی چون...


+ بنظرم تیره بهتره ها...
و این دفعه نظرت چیه قرمز تیرش کنی؟"-"

پ.ن۱۳ : تریلر چی؟؟ D:

تریلر کامبک noeasy از stray kids
D"=

منم امادگی دیدن نتیجه رو ندارم ==") کاش این فاصله بین کنکور تا نتیجه هیچ وقت تموم نمیشد.

 

طولانی ترین پی نوشتی که به عمرم دیدم"-"

پ.ن: آیامه گوشیش خرابه "-"

پ.ن۷: اون بهونه رو پیدا کردی به منم بگو :'|

پ.ن۲۶: چرا وبلاگ نمیشه؟ چرا همتون میخواید برید تلگرام؟ چرررااااااااااا؟

پ.ن ۲۷: باشهD:

+سه تا پ.ن دیگه مینوشتی بشه ۳۵ رند!

وای...مود


خوشحالم که رکورد زدم "-"
ج.پ.ن: عه"-"
ج.پ.ن۷: اوکی"-"\
ج.پ.ن۲۶: چون اینجا یکم امن و امان نیست...همه میبینن...میخواستم خیلی چیزا نشونتون بدم..
پپج.پ.ن۷: مرسیD':
+ سی و دو هم  رنده یجورایی ._.
جمعه ۱ مرداد ۰۰ , ۱۶:۴۶ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

سلام، دیلی بزن، ۲۰۵ روز مانده به برگشت سوهو، خدافظ D:

باشه...خفه شو..بایD":

ج.ج.پ.ن۲۶: پست رمزدار بزن رمزو بده اونایی که اشکال نداره ببینن =""""

نع!
تازشم...اینجا نمیدونم چزا اصلا عکس آپلود نمیشه...ینی نمیتونم آپلود کنم"-"

خیلی خوشحالم بازم هستی بلو بلو (اسمارتیز آبیTT)

+ '-' ...برای بعد کنکور واقعا رفتار پدر مادرت خیلی خوب بودااا!!!!

++ TT هققق منم خیلی کارا برنامه ریختم بعد امتحان انجام بدم اما هیچ "-" ... و خیلی مسخره هست که بگم تموم شد؟ و انگار داریم به گوره جزغاله کنون اعلام نتایج نزدیک میشیم ؟:|

 

+++ من دلم برای آب و هوا و عکسای منطقه شما که بهم نشون میدادی خیلی تنگ شدهه/T0T\

 

++++ چرا واقعا حرفی برای گفتن بقیه دارن تو پستاشون بزنن اما من تا میام بنویسم خشکم میزنه کلمات در میرن "-" !؟

 

+++++ :" هقققق من نه تل دارم نه وات نه گوشی نه لب تاب "^" جرررررر xD رو به سوی انقراض و نابودیم اصلا :| همین لبتابو ازم نگیرن صلواتxD

 

+++++ /"^"\ حس می کنم خودمم خیلی حرفا دارم اما گشادیسم نمیزاره0-0! کمکککک -0-!

عاااح مرسیD":
+ آره دقیقا'-'
++جمع کن خودتو هنوز وقت هس"-"
+++وای هقققT-T من باید دیلی بزنمT-----T
++++ نمد"-"
+++++ عه@-@ خدا.‌...به کمکت!
++++++ اشکال نداره "-"\

+ جررررر xD اگه باشی و وبلاگ نویسی کنی صندلی داغ کن هم بازم میزاری جزغاله بشیxD جرررر

 

++ "-" من حتی نمیدونم پینترس چطوریه و چطوری کار باید باهاش کرد .. :/ حس مونگولیسم بهم داره دست میده ._. ....

+دقییقاXD

++ یجایی خیلی عجیبیه میدونی"-"

عا خب متاسفم ک زیر بار نمیره._. من دلیل دیگه ای ندرم:")

خوشبحالت بخداTT

اون موقع زمان امتحانا بود همه رد داده بودن._.

از ابجیم پرسیدم میگه اینه: k.hanol07 

اگه زدی نیاورد

بزن رو این._.

خب بزار من شرکت میکنمD': 

 

کلا فکر کنم دلیل دیگه ای وجود نداره...همینو باید محکم تر بحث کنم..
فالو کردم*-*
باشه فردا میذارم*-*\

شنبه کلاس دارم، پس از مذاکره های بسیار مامانم گفت اگه فردا وضع قرمز نباشه بعد کلاسم می‌تونم بیام._. 

 

+فعلا فکر نکنم رنگ جدید بخرم، از قبلی مونده احتمالا همونو دوباره بذارم"^"

کلاست ساعت چنده؟"-"
ایشالا که میتونیTT


+عا..‌باشه...
منم دلم رنگ میخواد ولی باید حداقل یه هفته دیگه منتظر بمونم چون ریدم به موهامT____T

بنظرم یکم منطقی طوری بگو ک قانع بشه..

 

منتظرم "-"

درسته...

باشه"-"

ولی هفته دیگه...

اصلا دلم نمیخواد از راه برسه..‌.

من آمادگیشو ندارم..."

امیدوارم خودت و دوستات و... به چیزی که می خواید و به صلاحتونه برسید... 

 

دوباره ریدم به موهامD' "

دختری که یه بار نرینه به موهاش دختر نیست XD

 

فکر کنم دیگه واقعا برگشتم*-*

Love is love🌈

امیدوارم!

 

دارم از خودم ناامید میشم...هیچ کدوم از کتابارو نتونستم تموم کنم...

منکه یه قسمت تو برنامم هست به اسم کارهایی که مهم نیست تموم بشن...حداقلش اینه که مثلا کلی صفحه کتاب خوندی... 

 

هنوز برنامه داشتم مثنوی رو هم بخونم!!! ایح..

باز ماندن دهان از تعجب * 

 

کی دوباره صندلی داغ بذارم؟ :")

فقط یه روزی بذار که تعطیل باشه...

 

: خیلی گرمه...دلم بارون میخواد

خیلی گرم؟! 

 

دلم میخواد یه دیلی تو تلگرام بزنم...از یه طرف میخوام خیلی شخصیش کنم و فقط خودم تو اون کاناله باشم...از یه طرفم دلم میخواد یه دیلی ای باشه که دوستامم باشن...نمیدونم باهاش چیکار کنم و نمیدونم که چطور میخوام از پسش بربیام..بنطرتون دیلی بزنم

من قبلا وبلگام اینطوری بود برای خودم فقط... یه خوبیایی داشت که فوقش یکی دو نفر خواننده گذری داشتم... ولی خب بیشتر سه تا چهار ماه نمیشه نوشت... 

به نظرم محدود خوبه...تعداد اعضای کم... 

 

بچه هاTT میشه اینستا بزنین و اونجاهم باهم باشیم؟TT و کسایی که اینستا دارین...ایدیتونو بدین فالو کنم. 

فکر کنم هفته بعد بنصبم دوباره... 

 

شورابیل= تکه ای از بهشت

آنجا که یار بینم 

در آغوشش بگیرم

بهشت من همانجاست 

باقی همه تماشاست 

 

Love is love🌈

 

 

مرسی...


یه بار چیه آقای آبی! من تقریبا ماهی یبار میرینم به موهام"-" تازه خوشحالم میشم"-"

خومم همینطور!


هممم...جالبه...

بله....سر به بیابان میگذارد*

منظورت جمعس؟!


اره واقعا دارم ذوب میشم...میدونی چند درجه بالای صفریم؟؟؟


نمیدونم...


آفرین! D=


.....
محویدن*


جمعه ۱ مرداد ۰۰ , ۱۷:۱۳ ‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌

فقط پ.ن ۲۷ :′))

منم وقتی فهمیدم رسما نابود شدم... ولی بعدا وقتی فهمیدم میشه مخفیشون کرد خیالم راحت شد″-″...

با اینکه معمولا مخفیشون نمیکنم

+ حالا که نگاه میکنم دو تا پ.ن ۲۷ بود...

عه"-" من همین الان فهمیدم که میشه مخفیشون کرد"-"\

+ جالبه خیلی دقت کردم که اشتباه نکنم...!

پنج و نیم تموم می‌شه"-"

خب میتونی بیای دا"-"
ما منتظرت میمونیمTT
شکلاتامم یادت نره.‌

پ.ن۷: یعنی کور شدن چشمات نمیتونه یه بهونه ی محکم باشه؟:"

پ.ن۲۳: چندتا بسته شکلات تلخ ۹۸٪ داره تو خونمون خاک میخوره بیا برشون دار با خودت ببر:* 

پ.ن۲۷:گاد وکیلی؟ من چرا تا الان نمیدونستم ...

ج.پ.ن: میتونست....اما نتونست:"
ج.پ.ن۲۳: درو باز کن پشت درم...
ج.پ.ن۲۷: خوبه که اکنون آگاه شدی"-"\
جمعه ۱ مرداد ۰۰ , ۱۷:۵۰ 𝓭𝓲𝓪𝓷𝓪 𝔂𝓪

خب من به معنای واقعی خیلی برات خوشحالم خیلی زیاد:)))

خودم قراره امسال کنکور بدم و نمیتونم بگم کل زندگیم برای این کنکور عذاب کشیدم...هنوزم آرزومه اون لحظه ای رو ببینم که میدونم همش دست خودمه اما همچنان دست من نیست و من همین روزای آزادی رو مثل یه خیال میبینمش...

+من اینستاتو داشتم الان خودم تر زدم به اینستام یه روز درستش میکنم و میام بهت میگمT-T

+وووییییییییی کام اووووووتتتتت*-*

+بیان واقعا چرا اینطوری شده...........؟

+از شکلات تلخ متنفرم

+همچنان برات خوشحالم امیدوارم به چیزایی که دوست داری برسی و طعم واقعی آزادی رو بیشتر از این حس کنی

(๑˃ᴗ˂)ﻭ

به معنای واقعی مرسی:))
عاو..برات آرزوی موفقیت میکنم=) و اون روزا میرسن..قطعا...اگه ادامه بدی!
+ باشه منتظر میمونمD":
+ یسسسسسس*----*
+ نمد...البته کم کم داره بهتر میشه..
+ به به"-"
+ مرسی دیاناTT  توهم همینطور~

اول از همه..تو خیلی خوشگل شدی بیشعور بچ البته درسته که انتظارت از اینکه شبیه به فلیکس بشی بیجا بود ولی خوب بازم تو خوشگلی!من میدونمTT♡

و اینکه..آره..درست پیامامو سین نمیزنی:|الان مثلا پیاممو هنوز سین نزدی دختره ی بچ..البته درکت میکنم..من نمیدونم چرا کلا نمیتونم با واتساپ خو بگیرم:///همون پینترست و بیان رو ترجیح میدم"-"

من شکلات تلخ میخواممممممT^^^Tاز اون بسته بزرگاش تازه:""""

و میدونی؟؟یکم از مائو یاد بگیر"-"\ببین چقدر راحت موهاشو رنگ میکنه/"-"\

منم کافه میخوام کیدوووو یعنی چی تو سه تا بست فرند دارین و من هیچ آدمی توی زندگیم ندارمT^T

و عام راستی..اگه فکر میکنی زشت شدی بهت حق میدم..چون من اون موقع که موهام شپش زد و موهامو چتری زدم فکر میکردم زشت ترین آدم دنیام و بعد دوباره رفتم بعد از چند ماه اردیبهشت موهامو چتری کوتاه کردمD:"

من مامانم بهم گفته اینستا بریزی خونت پای گردن خودته متاسفانه"-"\ولی تل ریختم امروزززز

میدونی چیه؟از وقتی گوشی خریدم دیگه نرفتم پای لپ تاپوو بشدن برای لپ تاپ دلم تنگ شده ولی لپ تاپ خرابهTT

چقدر چرت گفتم ..ایح

ولی من ظرفیت اینو داشتم که موهام مثل فلیکس شهTT
عا"-" معذرت میخوام ._.- ولی خب اولا دلیلشو توضیح دادم"-" دوما"-" آخه فقط واتساپ نیست که"-" همه جا همینم"-"\
وای دقییییقا منم از همونا میخوامTT

احمق من نمیتونم از مائو یاد بگیرم"-" چون رنگی که من میخوام دکلره لازم داره"-" خودم نمیتونم دکلره کنم"-"\ درضمن من چون موهامو مشکی کرده بودم یکم گند زدم به فرصت امتحان کردن رنگای دیگه چون مشکی دیگه هیچ رنگی برنمیداره"-" درضمن"-" با مدل موی الانم آبی نمیادTT
عاا...راستش سه نفری نیستیم...ده نفر ایناییم"-" با بچه های کلاس نهم یک میریم :") به هرحال مرسیTT برات از این دوستا آرزو میکنمT-T
یادم ننداز موهامو..هققق
تل خوبه دوس دارم*-* مکان موردعلاقمه*~*
بهش بی محلی نکن اون وسیله مدرن کلاسیک خیلی ارزشمندهTT
اشکال نداره"-"
چرت دوس/"-"\

خیلی حس بدیه کلی حرف داری بگی ولی حوصله تایپ نداری:| 

بیشتر پست بذار D:

اره واقعا آزاردهندس:/
باشه^-^

کنکور بخیر*-*~

 

1:اینو نرگس گفت بهت.

2:فکر کنم تقریبا درک میکنم..

3:عاخ:<

4:همونی که آقای آبی گفت"-"...

5:هوراااا*---*

6:گوشی واقعا کور کننده ست..

7:هیچ ایده ای ندارم:|

8:مبارک باشه*-*

9:من نیز..

10:قرار بود تذکره‌الاولیا بخونم..

11:هر وقت دوست داشتی:>>

12:هنوز چندان استری کیدز رو نمیشناسم..

13:نه، ندیدم..

14:آی دونتت نووووو"-"\

15:من نیزTT

16:نمیشه؟! چرا؟ چجوری؟"-"

17:نمیدانم..

18:خوشبحالتونTT

19:دقیقا.. موقع مدرسه ها بهتر بود:|~ (آیا میدانی دو بار 18 زدی؟)

20:همچنان نمیدانم:/ تل هم ندارم.

21:با من که نیستی طبعا، ولی فدا سرت:")

22:اینستا ندارم و نخواهم داشت.

23:به منم بگو"-" (میدانی 22 رو هم دو بار زدی؟)

24:همچنینTT

25:مبارکش:)

26:من که تل ندارم در هر صورت..

27:اُه..

28:*همراهی کردن* (27 رو هم دو بار زدی"-")

29:خیلی هم کار خوبی کردی=)

30:دارم فکر میکنم اگه اونا رو هم میگفتی نسبت پ.نون ها به پست چقد میشد...*مغزش منفجر میشود*

31:هر جور راحتی"-"\

32:یه بار باید بیام اونجا.. هق.

 

پلاس:منم بست فرند میخوام:"

دلم برات تنگ شده بود=))

۱- درسته
۲- هممم..خوبه
۳- TT
۴- یاح"-"
۵- *-*
۶- اه خیلی...تازه فکر کن دوسال تماااام با گوشی بودم...دیگه حالم ازش بهم میخوره
۷- مچکرم"-"\
۸- مرسییی*-*
۹- هقققق
۱۰- هنوز وقت هسT
۱۱- هیی خوبهD':
۱۲- مشکلی نیس...ولی اگه به کیپاپ علاقه مندی یکم دنبالشون کن گروه خفن و کیوتین:">
۱۳-هعییی...
۱۴- اوکییی/"-"\
۱۵-TT
۱۶- نمیدونم"-" نه اینکه مثلا آپلود شه نیاره.‌‌کلا گزینه آپلود رو که میزنم هیچ اتفاقی نمیفته...فکر کنم از مرورگرم باشه‌‌‌..
۱۷- یوح"-"...
۱۸- مچکرمTT ایشالا نصیب شمام بشهTT\
۱۹- ولی داره بهتر میشه (اه آره گفتن..خودم متوجه نشده بودم..)
۲۰- مشکل اولیا با تلگرام چیه؟"-" یا خودت نمیخوای ._.؟
۲۱- ؛)
۲۲- *هارت بروک شده*
۲۳- خواهم گفت"-" (....)
۲۴-TT♡
۲۵- هوم:")
۲۶-:"""
۲۷- "^"
۲۸- تشکر(باورت میشه کاملا حواسم بود که شماره هارو اشتباه نزنم؟"---")
۲۹- پس هوراD=
۳۰- اوه...آره ._.
۳۱- "-"~
۳۲- حتما بیا*^*

ج.پلاس: *دعا کردن برای سمر*

چقد زر زدم"-"...

خوشحالم کردی:">

1-همه گفتن دگه D":

 

 دیلی رو حتما بزن T--T منم دلم دیلی میخواد TT  لی فک میکنم مسخره میشه /=

 

و اینکه کاش منم اینستا داشتم "-" اگه نصب کنم .....عواقب جالبی نداره "-" 

 

ولی خوش به حالت موهاتو رنگ میکنی‌T--T من دلم صورتی میخواد ...یا آبی 

راااستی ...موهامو پسرونه کتاه کردم یه جورایی مثل اون عکس از خودت که واسم فرستادی شدم D":

حالا میفهمم جرا همیشه موی کوتاه میزاری 

آرهD':

ببینم دیگه TT


وای...

عه جدیی؟ خب ببیننمم*-*...
XD

هق. منم:"""""

 

یه چیزی فهمیدم.. یکی از پ.نون ها رو جا انداختم"-"...

شماره 24 رو(شماره 24 پست البته"-")

مشکلی نیس"-"\

سلام bro

 

چن ساعت پیش ک دیدمت...

پستتم ک خونده بودم

همشم میدونستم

برا همین الان پاسخ نعرم:|

 

ولی گفتم از کامنت من محروم نشی خدای نکرده 

همین

بای🚬

هیD=

I knew:]

مرسی که از این محرومیت ذلت بار نحاتم دادی..
بای..

اینستای من whcawهست.تو هم ایدیتو بگو تا اکسپت کنم

من که نگران نتایج نیستم,تعارف که نداریم میدونم خراب کردم

منم کنکور رو که دادم با خیال راحت بعد از دو ماه از بیرون پیتزا سفارش دادم D+خیلی حس خوبی بود

عاو...
Bluedkiddo
آره بیا لذت ببریم :))

سلام عزیزم، من اسمم سحر و متاسفانه هیچ دوستی تو بیان ندارن، خوشحال میشم منوبه عنوان دوست قبول کنی ^-^

و اینکه این حالت قبل از کنکورتو درک میکنم(البته خودم دوسال تا کنکورم مونده) چون خودم الان مشغول درس خوندم، شاید تعجب آور باشه برات ولی آرع.. من رشتم ریاضیه و دره

حال تغییر رشتم به انسانی.. *میدونم گفتنش مهم نبود؛ ولی ایح..

و مشغولم.. تو این دو سه سال خیلی روند درس خوندنم اومده پایین.. (به معنای واقعی تر زدم به درس T-T)

و مامانم خیلی بهم گیر میده.. قبلنا حتی راجب کلاسام نمیپرسید اما حالا مدام میگه پاشو درساتو بخون! گوشیو بزار کنار! و این جورچیزا.. من تمام تلاشمو میکنم برنامه ریزی کنم تا راحت باشم از دست این گیر دادنا تا بتونم به درسام برسم، ولی نمیشه ×-×

میخاستم کمی کمکم کنی راجب ازن موضوع :|

و اینکه خیلی برات خوشحالم، و امیدارم این حس آزادی که داریو منم تجربه کنم * ‐ *

منم شکلات و نوتلا میخام TT البته تلخ دارم ولی سفته کرم کاکائوشو میخام..

تامام..)

 

سلام سحرD:
اوه...موفق باشی...تغییر رشته سخت بنظر میرسه..
درک میکنم ماهم همینطورTT
عا راستش‌ منم مثل تو بودم...و نمیدونم چی بگم بهت...همینطور الان نمیخوام‌ راجب درس و کنکور حرف بزنم...سو...متاسفمTT

بده به من تلخشوووو:""
پنجشنبه ۷ مرداد ۰۰ , ۱۶:۳۵ ๛🅢︎𝙰𝕙𝙰𝕣✦ ‌‌‌‌‌‌‌

تنکس.. ارع خب هرکاری سختیشو داره..

جدی؟ ^

هووف.. حق داری بعد کلی خر زدن (سوء تفاهم نشه برات) بایدم از درس و مشق بدت بیاد..

خریدم حتمااااا :"🍫

آره...
آره متاسفانه "-"\
منتظرمTT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan