دیالوگ ماندگار۱۶

*من درحال شمردن چیزایی که برا ادامه زندگی بهشون نیاز دارم و باید برام بخرن*

مامانم: با این وضعیت...میدونی‌ تو باید یه دوووس(متوجه نگاهم میشه)

یه دوست دختر پیدا کنی...که اینارو برات بخره!

*خواهرم درحالیکه پشماش ریخته داره زیرچشمی نگام میکنه*

*بهم نگاه میکنیم*

من: میگم...ینی مشکلی نداری دوس دختر داشته باشم؟

مامانم: چه دوست دختری؟

من: دوست دختر دیگه...چطور دوست پسر هست..منم دوست دختر داشته باشم..

مامانم: واقعا؟ میشه؟؟ *ذوق میکنه نمیدونم چرا!*

من *درحال بخار شدن* : عا..‌آره خب...پس اوکیی دیگه با این قضیه؟ من دوست دختر داشته باشم اشکال نداره؟

مامانم: اگه منم بشناسمش نه اشکالی نداره...

*واقعا دیگه نمیدونم چی بگم!*

 

 

 

  • Baby Blue
يكشنبه ۲۵ مهر ۰۰ , ۰۷:۰۶ sahar ‌‌‌‌‌‌‌

سلام، کیدو بودی درسته

خیلی وقته نیستی

اتفاقا منم دیگه نیومدم از تابستون..

راستی بهت بگم امتحانای تغییر رشتمو دادم.. الان تو رشته دلخواهمم..

خاستم بگم ولکام بک بیان.. هم به تو هم به خودم..

سلام!
وایییی!
واقعا خوشحال شدمT-T
فایتینگ*------*
مرسی...هم به تو هم به خودم:">
يكشنبه ۲۵ مهر ۰۰ , ۰۷:۰۸ sahar ‌‌‌‌‌‌‌

وت‌ف😐

وقتی اومدم پستتو نخوندم..

الان خودم..

*(وی پاسخی در قبال این پست ندارد)

جدی؟ ینی؟؟!😐

آره"-"
پشمام ریخت"-"\

فقط شت...فقططط شتتتت XDDD

همینXD

مامانتو و مامان من دوستای خوبی میشن :>

شماره مامانتو بده آشناشون کنیمXD

دانلود مامانتون 

هعXDD

عجب😂😂😂

^-^ XD
يكشنبه ۲۵ مهر ۰۰ , ۰۹:۲۹ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

قرار شده با گنگسترا بیایم مامانتو بدزدیم براس خودمون:]

+دلمون تنگ شده....کجایی تو

برو بابا تازه یکم اوکی شدم باهاش"-"
اسکورت کردن مادرش*
+ منم... سختمه اینجا اومدن

باید اون روز توی الماس شهر لباس عروس پرو می‌کردی... اه.

بزرگ بودن'-'

بنظرم عمقش رو نمیدونه :)

دقیقا...آخرسرم نتونستیم بهش بفهمونیم:"

يكشنبه ۲۵ مهر ۰۰ , ۱۲:۳۹ ‌ ‌ ‌•𝓂𝒶𝓃𝒶𝓂𝓎• ‌ ‌ ‌

میشه منم رضایتمو از مامان تو بگیرم؟

جعل رضایت؟ XD
يكشنبه ۲۵ مهر ۰۰ , ۱۲:۵۳ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

مبارکه به سلامتی کی میرید محضر؟ D:

بسه هیون...

لعنت..

هه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan