همینجوری

میدونم قبلنم بهش اشاره کردم ولی من وقتی عصبانیم نمیتونم خودمو کنترل کنم و در پنجاه درصد مواقع باید طرفو بزنم! مثلا یادمه چندسال قبل یه جشنی دعوت بودیم...بعد پسرخاله کوچیکم همش منو اذیت میکرد. وسطش دیگه خونم به جوش اومد برگشتم با دست کوبیدم رو صورتش..و دستبندی که دستم بود هم خورده بود به ناحیه چشمش...خلاصه برده بودنش دکتر و گفته بود یکم دیگم به چشمش نزدیکتر میزد الان رگای چشمش پاره شده بودن"-"
خلاصه...قبلنا خیلی عصبی تر بودم (از بوو و هیونگم بپرسین میگن"-") الان بهتر شدم...ولی باز حدودا یه هفته پیش چنان گردن داداشمو چنگ انداختم که خراش برداشت‌‌‌...و دقیقا همون لحظه بعدش پشیمون شدم...وسط خیابونم بودیم و اونم محکم گفت "آی گلوم" و .‌‌‌...
خونه که رسیدیم رفتم جلو آینه و گلوی خودمو گرفتم. میخواستم همونکارو با خودمم بکنم...چون  فکر نمیکردم اونقدرا محکم گردنشو گرفته باشم که خراش برداره. هرچقد که جراتشو داشتم ناخونامو کشیدم رو گلوم. و...هیچ خراشی برنداشت...هیچی...فقط گلوم قرمز شد...
بعدا بابا ازش پرسیده بود گلوت چیشده گفته بود موقع بازی شده:"> نگفت کار من بوده...خدایا
چندماه پیشم سر بوو خیلی بد داد زدم...خیلی بد"-"
و میدونین چیه؟ همیشه وقتی همچین کاری میکنم دقیقا لحظه بعدش عین سگ پشیمون میشم...همیشه...

+ داشتم فکر میکردم که نگفتیم رفتیم شمال نه؟! چند روز پیش یادم افتاد که راجبش ننوشتم! خیلی خنده دار بود..من و بوو. رفتیم به هیونگ شام بدیم و برگردیم، شبو که موندیم هیچ فرداشم رفتیم ویلا موندیم"-" پس فردا برگشتیمXD
+ وینچنزو رو تموم کردم T-T
+ تو کامنتا اسپویل نکنینا"-"
+ بچه ها! بوو دیگه ۱۸ ساله شده! حالا با خیال راحت میتونیم الکل بزنیم!^-^ (مثلا الان هرچی الکل و مشروب و سیگار هس تو یه گوشه خونه منتظر بودن دوست من ۱۸ سالش بشه!)
+ دیروز تولد مائو ایده آشپزی از من بود"-" دیگه کسی حق نداره بگه آشپزی من سمه=^= اصلنم بوی روغن سوخته نمیومد...اصلنم هیونگ نصف مواد اولیمونو نخورد و ما گشنه نموندیم...
+ دیشب کلی با گوشی بوو عکس گرفتیم...و بعد...
دیدیم هیچکدوم ذخیره نشدن"-"
+ موهام بلند شده...
+ چهارتا از انگشتای پامو زخمی کردم"-"
+ پیرسینگ لبم چند روز پیش از دستم افتاد تو سینک دستشوییT-T و به ابدیت پیوستT-----T
+ قبل تولد هلیا من و بوو رفتیم بیرون...و اون روز پنجاه تومن فاکی به یه بولت ژورنال دادم که خیلی خفن و به درد نخوره*-*
+ ماگ عزیزم یه ماه پیش شکستT-T
+ خیلی پرت و پلا شد ولی...به هرحال
+ اولین برف سالم امروز اومد:")
+ خدانگهدار"-"\

  • Baby Blue
سه شنبه ۴ آبان ۰۰ , ۱۶:۱۷ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

منم قبلن نمیتونستم خودم و کنترل کنم ولی الان فقط سکوت میکنم"-"

هرچند بعدش مثه سگ پشیمون میشم که چرا یکی نخوابوندم تو دهن طرفxDDDD

وای XD
سه شنبه ۴ آبان ۰۰ , ۱۶:۱۸ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

فرستتتتتتتتت خیخبئککککقشتردمم*-T

مدال*
سه شنبه ۴ آبان ۰۰ , ۱۶:۲۱ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

خوشبحالتون برف دارین")

ما هنوز یه قطره هم بارون ندیدیم"-"

مچکرم">
"-"....میبینین ایشالا"-"\

من کلا از دست کسی عصبی نمیشم

جز خواهرم ... که اونم نمیتونم بزنم چون صاف میره میزاره کف دست مامانم * دانلود ۱۰۰۰ تا نسخه از داداشت با کیفیت ۱۰۸۰*

برای همین الان واقعا از لحاظ روحی نیاز دارم یکی داوطلب بشه تا میتونم بزنمش بلکه عقده هام خالی بشه💔🚶‍♀️

واقعا؟ "-"
اوه..*حافظه کافی داری؟!*
نمیتونی با بالش تخلیه عقده کنی؟'-'

دوست عزیز سلام

 

برای کمتر از یک دقیقه وقتت رو به من بده و ادامه متن رو بخون

 

 

آیا می دونستی وب سایت لینک پین، بستری هست برای تولید محتوا یعنی چی؟ یعنی محلی برای انتشار مطالب کاربران، یعنی میتونی برای انتشار مطلب از www.linkpin.ir استفاده کنی

 

 

حالا چجوری میشه ازش استفاده کرد؟ برای استفاده از لینک پین ابتدا باید ثبت نام کنی، بعدش شروع کنی به افزودن مطلب D:

 

 

https://www.linkpin.ir
منتظر حضور گرمتون هستیم

 

 

با تشکر
لینک پین

 

هم دارم می خندم هم از دستت حرص میخورم

حرص چرا؟..@-@

به اعصاب خودت مثلث باش:))❤️

مثلثیدن*

این پست = من 

D=
سه شنبه ۴ آبان ۰۰ , ۱۸:۴۹ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

اوه....تو دیگه خیلی ارنیXD

+چه داداشایی‌‌‌...منم میخام"-"...داداش من خودشو میزنه بعد میگه هلنا کرد:|.......‌‌‌‌‌

++عه ژورنال*-*

+++عه برف‌‌‌....مشهد که ابر و هوای سرد هست ولی اسمون عین خیالش نیست که شرایط برای بارون جوره"-"

 خیلی ذوق کردن* تلابعایافسلقسقلسقسق
+ عجب'-'...
++ اوهوم*-*
+++  آره*--* اون سرمای خشک بده'^'

هم یهویی و بدجور عصبی شدنات، هم آشپزی تون، البته آشپزی تون بیشتر خنده داره، خیلی چیز عادی ایه برام XD

حالا اطرافیانم میگن قیافمم ترسناک میشه موقع عصبی شدن...
اولین بار بود باهم آشپزی میکردیم و حقیقتا بااینکه از گشنگی تلف شدیم ولی خیلی خوش گذشتD':

جوری که صیم:

در آغوش کشیدن سمر*
سه شنبه ۴ آبان ۰۰ , ۲۰:۴۸ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

واووو :" 

هعییی :/ 

:| منم برف می خوام به منم برف بدید !!TT~○○○○○○°

:-: .....موی بلند دوست و خوب بیده/:-:\

+ چرا من خسته بیدم :/!؟

ارسال برف*
...من موی کوتاهو بیشتر دوس دارم...البته الان منظورم از "موهام بلند شده" این بود که تا شونه هامه"-"\
+ نمیدوانم

وای برف امروز (":

خیلی یهویی و دل انگیز بود:")
هرچند من امروزو به فاک دادم"-"

از توصیفاتت موقه عصبی شدن، منم ترسیدم چ برسه ب ادمایی که واقعا دیدنت ۰_۰

همین خوش گذشتنه، غذا رو از صد تا غذای بیرون خوشمزه تر میکنه :)

چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۰۸:۰۰ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

خفن و به درد نخور بهترین تعریفی بود که میشد به بولت ژورنال نسبت دادXD

چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۱۰:۵۰ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

منتظر ارسال برف/:-:\~~~~~

منم موهام تا شونه هام بیده☺✌💜

 

چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۱۲:۱۸ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

یا ابوالفضل "-"

+الکل واینسسممسنسنسXD

+دوست دارم دستپختتو امتحان کنم نسنسنسسن >:))

+ برف؟ باشه ولی تو تهران نه خبری از بارونه و نه برف "----" آیا من خار دارم؟

+

وای برف...

همزمان هم دلم اولین برف سال میخواد، هم دلم میخواد هوا گرم بشه.

نمیشه... هات برف شکلاتی بیاد مثلا؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan