تولدش

من اون روز وبلاگ زدم.
بالاخره شروع کردم افکار و احساساتمو به اشتراک بذارم.
بعد با شما آشنا شدم. با نوشته هاتون، رویاهاتون، و روزمرگی ها و درگیری های ذهنی کوچیک و بزرگتون...
من اینجا حتی خودمم بیشتر شناختم.
ما باهم خندیدیم، حرف زدیم، گریه کردیم حتی!
من براتون از خاطرات گذشته گفتم، از دیالوگای ماندگار، از چیزایی که یاد گرفتم و نگرفتم، از اتفاقات روز گفتم...و خیلی چیزای دیگه...شما نظراتتونو گفتین، از تجربه های مشابه یا مخالفتون گفتین، تو صندلی داغ جرم دادین:)) و و و ...
و امروز یه سال گذشت...
و من باورم نمیشه. "لعنتی همش یه سال؟ اون همه اتفاق فقط تو یه سال افتاد؟؟ ینی حداکثر یه ساله که شما رو میشناسم؟؟! مسخرست..!"
بله! تولد وبلاگم مبارک:)

  • Baby Blue

تولدش مبارک ^^

تقریبا همزمان وبلاگ زدیم... منم اول 5 یا شیش آذر ( دقبق یادم نیست) مستر بلو رو شروع کردم. ولی بعدش حذفش کردم. 

تولدش مبارک تون :)

سه شنبه ۹ آذر ۰۰ , ۰۷:۲۳ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

عررر"^"

تولدش مبارک*-*...

*کوبوندن کیک آبی توی صورتت 

 

واااااایییی.:") تولدش خیلی خیلی مبارک.:"))

سه شنبه ۹ آذر ۰۰ , ۰۸:۵۹ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

تولدش مبارک *-*

سه شنبه ۹ آذر ۰۰ , ۱۱:۰۰ ⌊ 𝐾𝑒𝑣𝑖𝑛 ⌉

هپی-)

کیک بده حالا'-'

تو صندلی داغ جرم دادین:)) 

="))))))))))

 

شیرینی. '-'

یکی از بزرگترین حسرت‌های زندگی من اینه که موقعی که صندلی داغ گذاشته بودی من وبمو بسته بودم و بیان نبودم (""""

 

+تولدش مبارکمون^^~

سه شنبه ۹ آذر ۰۰ , ۲۰:۰۷ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

چقدر خشک و خالی"-"

کیکی سیگاری شامپاینی چیزی نمیدین لیدی؟"-"xD

وای پسر اینجا کی یه سالش شد؟ :"))) 

تولدش مبارک. ^-^ 

چهارشنبه ۱۰ آذر ۰۰ , ۰۸:۳۶ •𝑺𝒂𝒉𝒂𝒓 𝑺𝑹

وایی یه سااال!!! وایی باورم نمیشههه.‌مبارکهههه

ولی من هنوز روزی که وب زدی رو یادمه. اولین کامنت بودم، نه؟

یادته روده هام رو در آوردی؟ ((((((((:

تازه فکر کنم کبدم هم هنوز توی یخچاله.

آره:")
اوهوممم:">
اره اتفاقا چند روز پیش مامانم اشتباهی میخواست باهاش آبگوشت درست کنه گفتم کبد دوستمه...

می ذاشتی بندازه خوشمزه بشه! *-*

نگه داشتیش که چی بشه؟ XD

یادی کنیم از خفن ترین سوتیت، دوست قدیمی! D: کلیک

اجراراحررهرا نههههههههXDDDDD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan