یادداشتی از این روزها

دوباره رفتم روانشناس...
ولی اینبار نه بخاطر این که همسایمون زنگ زد وقت گرفت...
رفتیم و خیلی جدی شد. میدونستم جدیه ولی یجورایی همش به خودم میگفتم که چون تنبل و بدببن شدم اینطور فکر میکنم...اون اوایل یکم برام عجیب بود که اینطور فکر کنم چون مطمئن بودم هرچی که باشم تنبل و از زیرکار در برو نیستم. ولی بعدش اونقد گفتم دیگه واقعا باورم شد.
بگذریم. با حرفایی که زده شد فکر کنم تا خود کنکور و احتمالا مدت ها بعدش درگیر شم.
چیزی که میخواستم بگم این بود که فکر میکنم شاید سال بعد بهتر انجامش بدم..شاید سال بعد رتبه بهتری آوردم. شاید شاید شاید...
ولی از اون طرفم نمیخوام. "واقعا ارزششو داره؟" دوسال پشت موندن خیلی وحشتناک بنظر میرسه و من اینو نمیخوام‌. شاید بهتر باشه جدا یکم به خودم استراحت بدم و لذت ببرم از زندگی...شاید بهتره انقد سخت گیری نکنم و با جریان زندگی همراه بشم.
ولی اینا همش یه مشت "شایده"
این روزا خیلی سردرگمم.

  • Baby Blue
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۰۰ , ۱۴:۴۰ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

دلم برات تنگ شده بود دختر کجایی:")

اینکه سردرگمی هیچ اشکالی نداره.. خیلیا اینطورن...

امیدوارم اون راه و نقشه ای که باید رو پیدا کنی و ازین سر درگمی دربیای:") میدونم که موفق میشی :]

نمد فقط باید بگم خیلی باهات هم دردی میکنم خیلی 

منم اصلا حواسم نی نمد چه کنم  یعنی سال بعد میشه امسالمو به گند کشیدم فقط همین 

... 

میفهمم... الان بین دوراهی گیر کردی و نمیدونی کدوم راه رو بری. ولی باید یه کمی فکر کنی ببینی کدوم راه واست بهتره. اگه میخوای تلاش کنی برای کنکورت که میتونی بازم به خودت فرصت بدی یا اگه دیدی این کنکور برات سخت بوده و ارزشی نداشته، به خودت استراحتی بده. بازم بهش فکر کن. این بار دقیق تر و با منطق خودت.

+ دلم برات تنگ شده بود :") همینطور وبت!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan