بدغذاها را درک کنیم..!

من خیلی بدغذام...

خیلی میخورما ولی خب یچیزایی هستن که نمیتونم بخورمشون..

مثل پیاز...

مثل مرغ آغشته شده به رب..

مثل گوشت قرمز...

از غذاهای طبیعی هم خوشم نمیاد و نمیتونم بخورم...

اصلا نمیتونم اینارو بخورم مگر درمواقع خیلی خاص(مثلا ماکارونی مامان بوو از اون موارد خیلی خاصهD:)

یه زمانی برا صبونه پنیر میخوردم که اونم دیگه بعد یمدت نتونستم..خوردنی سردرد میگرفتم...بعدا متوجه شدم بخاطر میگرنمه...از دوغ که نگم!! اخیرا هروقت دوغ خوردم آخرش به گوه خوری افتادم:/

و همینطور نمیتونم هر دستپختیو بخورم...سر همین چیزام خیلی تو مهمونیا اذیت میشم. وقتی برنجو خالی میخورم یا گوشت برنمیدارم همش میگن که

" ای بابا بخور دیگه! شما جوونا که فشار خون ندارین! ما همسن شما بودیم فلان چیزو فلان قدر میخوردیم!! همینارو نمیخوری که اینقد لاغر و کوچیک موندی! فقط یکم بخور! خوشت میاد بابا!ویتامین داره ها!!"

و منم همش میگم نه کلا نمیتونم بخورم و ...

و بعد اونا شروع میکنن به تعریف کردن خاطرات مربوطه که قبلا یچیزیو نمیخوردن و یبار اشتباهی وارد حلقشون شده(!!) و بعد عاشقش شدن:|

آقا...

نمیتونم بخورم دیگه...

ولم کنین...

هرچقدم خوشمزه باشه از نظرتون، هرچقدم ویتامین داشته باشه، باز نمیتونم بخورم...

اگه درک کردین=-=

 

 

+ این عکسم خودم گرفتمD":

 

 

 

  • Baby Blue

من فقط کله پاچه نمی تونم بخورم :/

و از آب گوشت و عدس بدم میاد ، همین طور سیب زمینی :/

کله پاچه درصورتی میتونم بخورم که نبینمش:/ و یکی دیگه برام لقمه بگیره باهاش:/
از آبگوشت و عدس منم بدم میاد-_-
سیب زمینی؟ ینی سیب زمین سرخ شده دوس نداری؟"-"

خیلی بده ولی 

من بشتر چیزارو میخورم ولی سوپ و کله پاچه و سیرابی اصلااا-_-

میفهمم-_-
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۰۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

آخ آخ... اینایی که وقتی یه چیزی رو بهشون توضیح میدی، بازم نمیفهمن، خیلی رو مخم

بهشون گفتی حالت بد میشه ¿

 

عکس چه قشنگه

نگفتی کوهستانتون کانون داره یا ن XD

دقیقااا:"
خیلی...تقریبا همیشه گفتم...و گس وات؟
برگشتن گفتن چندبار بخوری عادت میکنی:/


مچسی*-*
چرا گفتم..خودش نه ولی اون پایین کوهستان هس..تقریبا ورودی کوهستان یه کانون هس"-" تازه کتابخونم حس اون پایینXD

+ وبو چرا بستی؟"-"
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۱۵ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

ناموصن میگن عادت میکنی ¿ پشم :|

 

عر حتما یه بار باید بیام

البته بزرگ شدم، رام نمیدن XD

میدن ولی نمیذارن زیاد بمونی =/

 

وبو... شاید باز کردمش

اینجوری قشنگ تر نیس ¿ =))

 

ایح-،-
+ ناموسا اینطوری نوشته میشه"-"
* یک عدد وسواس *


آخیXD
خب کم بمون"-"

نه..
من اون وبی که عکس و آهنگای عرناک داشتو بیشتر دوس داشتم؛)
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۱۹ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

اهنگام همچینم عرناک نبود 

پس از جلو مانیتورم گم شو..
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۲۱ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

مانیتوره یا موبایل ؟

خیلی مهمه XD

موبایل:/
ولی حسش اومد بگم مانیتور"-"

چراااا سیب زمینی آب پز منظورم بود XD

آها! اه اونو منم دوس ندارمT-T خیلی بی مزس:/  همدرد شدیم=^=
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۲۶ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

اوه موبایله ¿

گم شدن*

هوم
چطور؟@-@

من یک عدد آدم شکمو هستم و خوب اگه این چیزایی که تو نمیتونستی بخوری رو نمیتونستم بخورم رسما میمردم:/
البته یه سری چیزا رو هم منم نمیخورم:/مثل کله پاچه(تهوع آوره) بزقورمه(غذا محلی استانمونه:/کشک به همراه گوشت..خیلی بدمزست و دوست ندارم=-=)و سیرابی و آبگوشت._.
همینا رو دوست ندارم یه عالمه مامان بابام سرکوفت میزنم بهم و هر چند وقت یبار آه میکشن که چرا نمیتونن به خاطر من آبگوشت بخورن:/

منم خیلی وقته مردم"-"\

او مامان بابات بخاطرت آبگوشت نمیخورن؟ چه خوب'-' برا من میگن امروز دلمون آبگوشت خواست میخوای بخور نمیخوای از گشنگی بمیر'-' 
بعد میدونی جالبتر چیه؟
اینکه من خیلی تند تند قند خونم میاد پایین و نمیتونن زیاد بدون غذا بمونم"-"
گل بود به سبزه نیز بله~'-'
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۳۰ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

از محل گمشدگان داد میزند:

نمیدونممم

XD

"-".....

چطوری خوبی؟
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۳۴ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

آره اینجا آب انبه میدن *-*

عاو*-*
ببین اگه آب آلبالو هس یکیم برا من بگیر*^*

اوووو چه بد:/من مامان بابام به خاطرم نمیخورن._.
البته ماهی یبار میخورن"-"و خوب در اون شرایط من یه چیزی برای خودم دست و پا میکنم یا ناهاری شامی از دیروز رو میخورم._.

خوبه بلدی یچیزی دست و پا کنی"-"
من...
._.-

حداقل وقتی اونا آبگوشت یا چیزی میخورن که تو نمیتونی بخوری یه نودل آماده ای چیزی بخور._.

اگه بخرن دیگه=^=
البته بعضی وقتام برا من جدا یچیزی درس میکنن..بی انصافی بود نگم:"

خوبه..من بیشتر اوقات میگن خودت یه چیزی بپز دیگه:/از معایب اشپزی بلد بودن:/از معایب دیگر اشپزی بلد بودن اینه که من موطفم هفته ای یبار بی استثنا غذا بپزم._.و اگه اینکارو نکنم منو رسما میکشن:/هی بابام میگه چرا نپختی فلان ال و بل._.ایح..

پس آشپزی بلد نبودن یه مزایایی هم داره@-@
*خوددلداری*
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۲۰:۳۹ . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

پرسیدم گفتن داریم

یکی برام بگیر*-*

کیدو؟... چه عکسای خفنی می گیری خدایی! *حسودی کردن*

من نسبتا بد غذام...یعنی خوب می‌خورما ولی بعضی اوقات بد غذام یعنی بدغذام ولی نیستم..یعنی هستما...ولی..:/ 

#نمونه_ دیگری _از _این_کامنت:/

هنوز از خیلیاشون رونمایی نکردم*-*
دقیقا منم "-" تنها نیستی "-"
#XD

 من بد غذاترین عضو خانوادم...خیلی چیزا رو دوست ندارم که هیچ،  در هر حالتی حتی اگه گرسنگی بمیرم،  نمیتونم بخورم... بعضی غذاها را هم مثل ماهی و میگو باید به صورت خاصی بپزن تا بخورم...

دردناکه"^"

راستی نگفتم بهت._.
خیلی عکس خوشگلی گرفتی((":احیانا آسمونش ادیت نیست؟"-"زیادی رویاییه._.

مچسی:)
نه ادیت نیس:")
حتی فیلتری هم رو عکس ننداختم=))

بازم بذارم از این عکسا؟*-*

خداوکیلی؟:")چینجا؟آهههههه خیلی آسمونه خوشگله((":از خوبیای شمال بودنهT^^^T
چرا من شمالی نیستم(":هققققق
 

آری بزار*^*

:""">
نگران نباش اونقد عکس میذارم فک میکنی شمالی:>

باشه؛)
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۲۱:۵۵ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

من فقط از خورشت سیب زمینی بدم میاد '-' ...

نمیدونم بقیه شهر ها اصن چنین چیزی دارن یا ن..

ولی متنفرم ازش..

سیب زمینی و گوشت و پیاز و رب گوجه س همین.. 

نداریم'-'
سیب زمینی و گوشت و پیاز ورب؟.____.
دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ , ۲۱:۵۵ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

عکسی ک گرفتی خیلی خوشگله...:"

نگفته بودی مشخص نمیشد عکاسش خودت بودی..

براوو

مامنان..
فک میکردم از استعداد عکاسیم باخبریXD

@یومیکو
خورشت سیب زمینی؟تا حالا اسمشم نشنیده بودم"-"مثل اینکه فقط شما میخورید._.ما هم یه غذا داریم بزقورمه:/خیلی بدمزست._.

یه سوال'-'
شما آش دوغ دارین؟._.

آش دوغ نداریم و من نخوردم ولی یه غذای شناخته شدست..اتفاقا چند وقته به مامانم میگفتم برام بپزه"-"

آها._.
خب اون یکی از غذاهای محلی اردبیله و خیلی خوشمزس'^' حتما امتحانش کنین*~*
 

میدونمD:
کلا غذاهای شمالی خیلی معروفن و همه خوردن._.

یوحD=
هام.__. 
دلم آش دوغ خواست'^' هرچند مامان بپزه هم نمیتونم بخورم بخاطر میگرن-____-

چه عکس قشنگی =))))

و اینکه چقققققدر منی!!! منم از پیاز، گوجه، گوشت قرمز، سبزی و هزار هزار تا چیز دیگه بدم میاد :|

@یومیکو

ما هم خورشت سیب زمینی داریم اما اینجوری که تو میگی نیست +_+

عاو"-"
گوجه و سبزی هم؟.__.

چجوریه؟D=
سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ , ۰۸:۳۱ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

آره نتیجه ش میشه یه چیزی شبیه خورشت بادمجون(اونو که دیگه دارین؟!)

فقط به جای بادمجون توش سیب زمینی تصور کن /'-'\

تاحالا خورشت بادمجون نخوردم.____.
حله/"-"\

بلی. گوجه و سبزی هم ._.

 

بلد نستم اینجوری بگم چجوریه :| پس یه سوال؟ تا حالا خورشت بادمجون خوردی؟ عین همونه فقط به جای بادمجون شیب زمینی سرخ کرده میریزیم :|

#خیلی هم اشپزیم خوبه .____.

اوه._.

یومیکو هم همینو گفت@-@
#بدتر از من که نیست.______.
سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ , ۰۸:۳۷ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

عه"-" نرگس شمام که خورشت بادمجون و سیب زمینی دارینXD  ...

 

تا حالا نخوردی خورشت بادمجون؟ '^' 

عجبا.. چقدر غذاها فرق میکنن

ما حداقل هفته ای یه بار خورشت بادمجون داریم/'-'\

 

@نرگس

اهل کجایی؟D:

XD

نه..
دقیقا@-@
..'-'

فک کنم آدمای که بهت میگن منم یه زمانی از فلان چیز بدم میومد و یه بار امتحانش کردم....

مثل من بدغذا بودن. ادمایی که همه چی میخورن بخاطر این نیست که همه چیو دوست دارن فقط میخورن چون خوردنیه . حالا شاید یه سری غذاها رو با عشق بخورن ولی کلا همه چی خوارن. بنظرشون(در واقع بنظرمون چون منم الاندیگه 99 درصد همه چی خوارم) بدغذا بودن فقط یه جور محدودیت ذهنیه. آلرژی داشتن فرق داره ها ولی اینکه چون بو میده چون قیافش فلان طوره بدمزس. معنی نداره برامون مگر اینکه واقعا بدمزه باشه ینی شور باشه تلخ باشه و خلاصه یه چیزیش خیلی کم و زیاد باشه.

اینکه غذا چطوری بنظرت خوشمزه تر میشه و قابل خوردن میشه برات رو خودت کشف کن. من از پیاز متنفرم تا یه سنی حتی پیازای ماکارونیمم جدا میکردم و هنوزم سالاد یرازیمو بدون پیاز میخورم. اما وقتی مجبور شدم آشپزی کنم و دیدم غذا بدون پیاز مزه نمیده رندش کردم. عسلیش کردم و فهمیدم که پیاز چطوری باشه دوسش دارم. مثل تو که ماکارونی رو اگه اون یه نفر بپزه دوس داری. من از اون به بعد اگه تو شرایطی قرار گرفتم که بهم گفتن بدغذایی؟ خیلی رک گفتم نه فقط طعمی که غذای شما میده رو خیلی دوست ندارم. یاد گرفتن که سر به سر من نزارن:/

اوه...
خب منم پیاز اگه رنده بشه مشکلی ندارم...یجورایی باهات موافقم ولی خب همینم قبول نمیکنن که اونطور که اونا پختن رو دوس ندارم...و وقتی میگم کاش یجور دیگه میپختین برمیگردن میگن خب مزش همونه دیگه!!   من:...
دقیقا منم پیازای ماکارونیو جدا میکنمT-T خیلی سخته..

@یومیکو
خورشت بادمجون دیگه داریم"-"و خوب تصورش یه جوریه:/از نظرم غذای بدمزه ایه._.

من بادمجون دوس دارم._.

ولی چقدر غذاهامون فرق دارن هاXD خیلی جالبه((=

اره دقیقا:")

عه یومیکو! چقدر هم زمان توضیحش دادیم XD

 

ما توی شهرمون به بادمجون خوردن مشهوریم =" اصلا میگن به ما بادمجون بدید زنده میمونیم XD

یه چیزی بگم؟ ما بادجون خام رو روش اب لیمو میریزیم با نون میخوریم =")) اینقد خوشمزس XD

 

@یومیکو

استان فارس ="

من بادمجون خیلی دوس دارمT---T
بادمجون خام با آبلیمو؟D: جالب بنظر میرسه هاا!

یوح*-*

من گفتم تصورش یه جوریه منظورم خورشت سیب زمینی بود._.
@نرگس
واوووو چه جالب!بادمجون خام؟!اصلا نمیتونم فکرشو بکنم بادمجون خامو بخورم"-"

اوکی._.
من سیب زمینیو خام‌ میخورم"-" خیلیم خوشمزسD=

سیب زمینی خام؟!@-@سفته که!نمیشه خوردش:/

نه ببین._.
وقتی مامان خوردش میکنه برا پختن اون موقع میخورم._.

اگه بخوایم اینطوری هم بگیم ما نیز کشک با گوشت میخوریم!(مثلا اومدم یه چیزی بگم کم نیارمXD)
شما کشک اصلا میخورید؟"-"ما هفته ای یبار کشک فقط میخوریم._.و غذای دیگمون کشک مغزه"-" کلا کشک میخوریمXD

کشکم تاحالا خالی نخوردم._.
تنها جایی که کشکو مزه کردم آش کشک بوده"-"

اوه پس شما اصلا کشک نمیخورید._.
یه غذایی هست اول میان مغز پسته میریزن تو قابلمه با سبزی های مختلف خشک و یکم زردچوبه اینا رو یکم تفت میدن بعد کشکی که با آب رقیق میکنن میریزن توی اینا بعدش فقط دو سه دقیقه میزارن روی بپزه بعد هم غذای ما آمادستD:ما هر هفته اینو میخوریم"-"

خوشمزس حالا؟*-*

آها الان یادم افتاد..یه غذای محلی دیگه داریم که خیلی خوشمزس..لَوَنگیD= انگار میان توی مرغ لواشک و سبزی و کلا چیزای ترش میریزن...بعد میپزنش(توضیحاتو.__.) خیلی خوشمزس..تو که آشپزیت خوبه حتما یبار درست کن*-*

@ موچی

ما هم میخوریم =" همسایمون کشک محلی داره @_@

اما من از بوش و مزش و کلا همچیش بدم میاد :| 

و اینکه خالی هم میخوریم کشک رو ._. حتی بعضی از بچه ها به عنوان تغذیه زنگ تفریح میاوردن مدرسه .___.

تغذیه؟.______________.-

@نرگس
آره ما هم!اینقدر بچه ها کشک دوست دارن که نگوووووو
@کیدو
اهههه غذای جالبی به نظر میاد..ولی احیانا مرغ ترش نیست این غذایی که میگی؟"-"

نه! مرغ ترش فرق داره._.
سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ , ۰۹:۰۳ 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

@موچی 

خورشت بادمجونی که مامانم درست میکنه اصن ...:" گاد...باید امتحان کنی

 

@نرگس

حدس میزدم استان فارس باشین(("=

چون ما هم استان فارسیم*-*

اگه راحت نیستی اینجا بگی کدوم شهر بیا خصوصی بم بگو تا منم بت بگم کجام*-*

شاید همو پیدا کنیمXD


+ اون بادمجون با آبلیمو رو دوستام شونصد دفه بم گفتن امتحان کن من نکردم '-'

میخوامT-T

عه نه چرا به ماهم بگه"^"

+ من در اولین فرصت که بادمجون گیرم بیاد امتحان میکنم'-'

@یومیکو
وایییییی خوشبحالت هم استانی شدین!
من که فکر نکنم یه کرمانی پیدا کنم(":

:""">
سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ , ۰۹:۱۱ 마에데💖 Queen crown💢

عه ولی من هرچیزی به جز کله پاچه میخورم😂

عکسه خیلی قشنگهههههه

خوش بحالتTT
مرسییییییی*-*

من خوش غذام 😝

البته اصلا سبزیجات نمیتونم بخورم =|

خوشحال باش پس"^"
...."-"

باید بگم کاملاً این حس رو درک میکنم! به هر حال به شدت بد غذام...

و اما مشکل اصلی زمانی پیش میاد که میگن بخور! منم یه زمانی این شکلی بودم و الان مشکلت درک میکنم

( درک می کنید؟! Come On ) البته مامان بابام که دیگه تسلیم شدن ( هاها XD )

اما کافیه برم خونه یکی از آشناها ( زمان غذا خوردن ، همه نگاها میاد رو من :)

+ بد غذایی رو نمیشه با استدلال و منطق توجیه کرد

آره دقیقا...
وای مهمونی....خیلی بده میفهمم
+ درسته-،-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

~Light Blue~

🦋••We won't be erased••🦋

Not perfect but always myself ✨


Don't rush something that you want to last forever


من انسانم...
من انسانم، همان انسان خاکی
همان کس که به تن روح خدا دارم...
مرا تا عرش اعلا راه و تا قعر فنا چاه است
اگر پرواز میخواهم
فلک ها بر من آزاد است...

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan